|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Silky21
סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן ! |
בא לעשות פוזות?.. סליחה?
קודם כל אחי... אני פה בפורום הזה מספיק זמן ובחיים אני לא בא לפזר פוזות
אמרתי מה שאמרו לי הוא שלפחות חשבתי שהבנתי מזה
לא אמרתי שזה נכון ב100% ולא אמרתי שומדבר אחר...
אני לא יודע אם אתה מדבר עלי או על מארק אבל אם אתה כן מדבר עלי... לא הייתה פה שום סוג של התנשאות על אפחד.. וסבבה שהם מבינים "קצת" יותר ממני בתחום, אבל רק עצם זה שאתה רושם את זה מראה שאתה מנסה להתנשאות עלי... ותאכלס אחי לא מתאים בכלל, לא מכיר אותך ולא יודע מי אתה
אבל לפזר פוזות זה אתה עושה ולא אני |
|
|
| Huge-A |
יאללה מכות יאלללה..
טוב נו ברצינות עזבו אותכם מי מה ומו ..
הרי אתם יודעים שאני אוהב את כולם גם לטוב וגם לרע ..
אז קחו חצילים ותיהיו לי בריאים.
יאללה בלי זיוני שכל על יוהן מי שרוצה יבוא מי שלא שישאר בבית לשמוע סטים במחשב!!
אוסקוט יכלב, יחציל, ימנשק בזיגזג !! שבוע חצילי לכולם!;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
יאללה מכות יאלללה..
טוב נו ברצינות עזבו אותכם מי מה ומו ..
הרי אתם יודעים שאני אוהב את כולם גם לטוב וגם לרע ..
אז קחו חצילים ותיהיו לי בריאים.
יאללה בלי זיוני שכל על יוהן מי שרוצה יבוא מי שלא שישאר בבית לשמוע סטים במחשב!!
אוסקוט יכלב, יחציל, ימנשק בזיגזג !! שבוע חצילי לכולם!;) |
אני שם בנוהל
(יבוא עם תקליט שדורש חתימה.....) |
|
|
| SMoKeR |
יש אולי עדכונים בנוגע למסיבה עם הנוער???
לא נראה לי הכי הגיוני שתהיה גם הפקה לנוער כי זה חייב להיות ביום שישי ובשישי בטי אל וי זה בכלל ליין ה
FFF
של שירזי אז איך זה יסתדר???
עוד סיבה היא שנראה לי מוזר שיפיקו מסיבה עם די ג'יי ברמה כזאת וימצאו לנכון לקיים את האירוע ביום שישי רגיל...כי בדר"כ לנוער הפקות כאלה מופיעות בחגים (לדוגמה - פוש בחנוכה לנוער שהיה לא מזמן)
ועוד סיבה אחרונה היא שאני לא ראיתי פרסום ולא כלום על המסיבה...
בקיצור אחרי שהערכתי את המצב נכון אז לא נראה לי שאנחנו, החבר'ה הצעירים, נזכה לראות את יוהן בביקור הזה
:mad: :( |
|
|
| Hell_Copter |
נכון לעת עתה אני סוגר שבת הבאה...
אבל אולי יש מצב מבחינתי להחליף שבתות ולסגור עוד שבועיים במקום עוד שבוע... סבב מ"כים יכול להיות לפעמים לטובתך גם :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב חילן פותח עם הופעה ביום חמישי בורטיגו שבצפון
אני 80 אחוז נוסע גם לערב הזה יחמם אותו גיא פדרמן שהוא עוד סיבה להגיע עד לשם...
קיצר...
דאבל חילן עבורי בבקשה...
ומי ייתן וחצילותי מהשבוע תימחק שבוע הבא |
|
|
| ngl |
מישהו מסכם איפה הוא נמצא מתי ואיפה ?(חילאן ) ישש?
חמישי בורטיגו ?
מה אחרי זה.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ngl
מישהו מסכם איפה הוא נמצא מתי ואיפה ?(חילאן ) ישש?
חמישי בורטיגו ?
מה אחרי זה.. |
טיאלוי בשישי |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by princess cc
טיאלוי בשישי |
23+
נכון?
תמיד מקפחים את החוגרים :( |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by ngl
23+
נכון?
תמיד מקפחים את החוגרים :( |
ואת הנוער ;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שזה משצריך לעשות
או כמו שנאמר במקורות
בראותך חציל שמסרב להבשיל
אל תהיה דביל התנהג אליו כמו חציל |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק עכשיו ראיתי את זה!
חחחחחחחחחח אילן איזה הורס אתה...
חוש הומור בהחלט מפותח:)
אגב אני הולכת לשאול שאלה ממש דבילית...
אבל היא נשאלת מתוך תמימות נטו ולא מתוך טיפשות:
wtf is "חציל"?
כל פעם נדמה לי שאני מבינה מה זה ואז לפי הפוסטים שלכם
נשמע כאילו זה משהו אחר
חציל= קלאבר שהולך להרבה מסיבות?
חציל= אחד שלא מבלה הרבה ויושב בבית יענו ההפך?
קיצר פליז שמישהו יעזור לי למה נראה לי אני חופשי עושה צחוק מעצמי:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק עכשיו ראיתי את זה!
חחחחחחחחחח אילן איזה הורס אתה...
חוש הומור בהחלט מפותח:)
אגב אני הולכת לשאול שאלה ממש דבילית...
אבל היא נשאלת מתוך תמימות נטו ולא מתוך טיפשות:
wtf is "חציל"?
כל פעם נדמה לי שאני מבינה מה זה ואז לפי הפוסטים שלכם
נשמע כאילו זה משהו אחר
חציל= קלאבר שהולך להרבה מסיבות?
חציל= אחד שלא מבלה הרבה ויושב בבית יענו ההפך?
קיצר פליז שמישהו יעזור לי למה נראה לי אני חופשי עושה צחוק מעצמי:) |
?זה מובן מאליו...איזה קלאבר היה רוצה שיקראו לו חציל
:) |
|
|
|
|