|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | היה פעם 24
אחרי זה הורידו ל 23
22 זה חדש |
אשכרה, בסוף זה יהיה ליין חיילים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by cluBBer
היה פעם 24
אחרי זה הורידו ל 23
22 זה חדש |
אם זה חדש לך מעניין מה תגיד על הקטע החדש
above & beyond - no one on earth |
|
|
| Silky21 |
גברת
CC
אני אשמח מאוד אם תביאי לי גם עוד כמה אנשים כדי שיהיה לי כמו שיותר חינמים להביא לאנשים שלא יכולים לממן את האירוע ואני מאוד רוצה שיגיעו
צרי איתי קשר באי סי קיו או מסנג'ר
תשאירי פרטים ואם אני לא עונה אז אני עובד
בכל מקרה תשאירי שם פרטי משפחה וכאלה
להלהלה |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Silky21
גברת
CC
אני אשמח מאוד אם תביאי לי גם עוד כמה אנשים כדי שיהיה לי כמו שיותר חינמים להביא לאנשים שלא יכולים לממן את האירוע ואני מאוד רוצה שיגיעו
צרי איתי קשר באי סי קיו או מסנג'ר
תשאירי פרטים ואם אני לא עונה אז אני עובד
בכל מקרה תשאירי שם פרטי משפחה וכאלה
להלהלה |
ואם יש למישהו בעיה והוא רוצה להירשם
שיעבור דרכי ונסדר לו הנחה ראוייה !:rolleyes:
אי סי קיו : 175668476
מסנג'ר : [email protected] |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Silky21
גברת
CC
אני אשמח מאוד אם תביאי לי גם עוד כמה אנשים כדי שיהיה לי כמו שיותר חינמים להביא לאנשים שלא יכולים לממן את האירוע ואני מאוד רוצה שיגיעו
צרי איתי קשר באי סי קיו או מסנג'ר
תשאירי פרטים ואם אני לא עונה אז אני עובד
בכל מקרה תשאירי שם פרטי משפחה וכאלה
להלהלה |
אדון סילקי היקר,
לצערי אין לי הרבה חברים באיזור המרכז,
ואלה שאני כן מכירה לא אוהבים טראנס
ככה שלארגן לך עוד אנשים אנ'לא ממש יכולה:sadgreen:
צ'טערת...
בכל מקרה שולחת לך עכשיו ת'פרטים
למרות שהייתי מעדיפה שתרשום הנסיכה סיסי...
איזה קטלני זה להכנס למסיבה להגיד: שלום אני הנסיכה
:)
חחחחחחחח סתם משעשעת את עצמי...
נו... מותר לי!:D |
|
|
| sabi10 |
אז...קבלתי היום טלפון מנקסט על המסיבה עם יוהן והיום הולדת של רוני אבל, לא נראה לי שאני אגיע. סתם אין לי כוח לנסוע לת"א היום וחזרה ומחר אני עוד נוסע לטיול...
אז תהנו כולכם וספרו איך היה:cool: |
|
|
| fusi |
העיקר אתה מגיע כמו תמיד וזה הכי חשוב sabi
:tongue3 |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
העיקר אתה מגיע כמו תמיד וזה הכי חשוב sabi
:tongue3 |
ראסמי!
לא נראה לי שהייתה איזו מסיבה שהוא לא הגיע אליה!
תמיד הוא שם...
קלאבר רציני!:D |
|
|
| Black Dragon |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כן אה
סבי תתחיל להגיע זה לא הולך ככה
לפחות תגיע ל
ILTA NIGHT
:tongue3 |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by fusi
העיקר אתה מגיע כמו תמיד וזה הכי חשוב sabi
:tongue3 |
למה... פעם שעברה אצל יוהן הייתי
;)
אני יודע שאני צריך להתחיל להגיע קצת יותר:rolleyes: |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by princess cc
ראסמי!
לא נראה לי שהייתה איזו מסיבה שהוא לא הגיע אליה!
תמיד הוא שם...
קלאבר רציני!:D |
אל תראי אותי ככה...עד לפני שנה בערך לא היה שישי אחד שהייתי יושב בבית. פשוט הצורך הזה נחלש ואני מעדיף לשבת באיזה פאב עם החברים או לבלות עם האישה...
ועוד בעיה היא שעוד פעם יוהן, עוד פעם ארמין... שיביאו מישהו חדש.
ואני אשתדל להגיע יותר בשנה הקרובה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אל תראי אותי ככה...עד לפני שנה בערך לא היה שישי אחד שהייתי יושב בבית. פשוט הצורך הזה נחלש ואני מעדיף לשבת באיזה פאב עם החברים או לבלות עם האישה...
ועוד בעיה היא שעוד פעם יוהן, עוד פעם ארמין... שיביאו מישהו חדש.
ואני אשתדל להגיע יותר בשנה הקרובה... |
נו באמת...
כמו שידידי רב המשגל מארק אומר
"העיקר המוזיקה"
ויותר חשוב מזה
"אם ארמין יגיע כל שבוע להיות רזידנט של נקסט אני יגיע כל שבוע למסיבות שלהם"
אבל כל אחד והחלטתו הוא...
אני ללא רכב בלי הסעה ועדיין מנסה לחשוב איך להגיע היום לטי אל וי...
זה הזין בטי אל וי
אין רכב יש בעיות הגעה |
|
|
|
|