|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by YWalter
הייתה אחלה מסיבה
אני מאד מקווה שלא נראה יותר את הקטעים של העבד זה היה מחליא בטירוף
לא מבין את נקטס |
חחחחחחחח הייייייייייייייייייייייייי
אהלן אהלן!
גם אותך פגשתי אתמול!
סוף סוף רואים פוסטים שלך
:) |
|
|
| taltul |
ואני לא הייתי מתפלא.... הכל ברוח יוהן גילן...
נ''ב: מי שלא הבין או לא יודע עדיין יוהן גילן הינו הומוסקסואל מוצהר... כבר הרבה שנים ידועה עובדה זאת... בכל מקרה זה היה צפוי לדעתי :D :rolleyes: |
|
|
| princess cc |
איזה תמונות מצחיקות!
גיליתי שם הרבה אובייקטים לא קשורים...:)
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
ואני לא הייתי מתפלא.... הכל ברוח יוהן גילן...
נ''ב: מי שלא הבין או לא יודע עדיין יוהן גילן הינו הומוסקסואל מוצהר... כבר הרבה שנים ידועה עובדה זאת... בכל מקרה זה היה צפוי לדעתי :D :rolleyes: |
תאמת?
לא ידעתי את זה!!!!
רבאק אתה רציני?
נ.ב.
לא חושב שיש טיפת קשר בין הדברים..... |
|
|
| Shahar |
| אולי רצו לפנק גם את יוהן קצת לא רק תקהל... |
|
|
| cluBBer |
מה אני אגיד לכם אחים שלי
היה יחסית סבבה
מוזיקה הייתה יותר מידי חזקה בשבילי על ההתחלה
קוייתי שגילן ישים יותר מלודיות
אבל זה לא קרה |
|
|
| fusi |

| quote: | Originally posted by taltul
נ''ב: מי שלא הבין או לא יודע עדיין יוהן גילן הינו הומוסקסואל מוצהר... כבר הרבה שנים ידועה עובדה זאת... בכל מקרה זה היה צפוי לדעתי :D :rolleyes: |
?אתה בטוח
;) |
|
|
| skelz |

חח איזה יופי.. בזמן שגילן הפציץ אותכם ב TLV
עם חולצה קצרה משהו פחד..
(פה זה חורף..!! נראה לי הוא עדיין בהולנד מבחינת מזג אויר..)
אני הפצצתי בקווינס עם 2 חולצות עליי.. :)
תמונה תותחית :)
הסייברס שלנו.. במלוא הדרם
יגאל בשגעת?!?!?!?! :) |
|
|
| Huge-A |
יש לי משהו לפני הכל הכל הכל ....................................@#%$#!^%$&%*$^^$*^##*@TER^T%@G$!BU$I$@$&!%&@$
למה למה למה יש חציל שאני הייתי בטוח שלא יגיע למההההההההההההה@#@!#~@~@~
קיצר אתה חציל אבל מזה חציל עולמי אמא של העולמי... ואתה ואתה יודע שאני מתכוון אליך ..:whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:
אוקי אנשים עוד הצלחה שלי להכניס קלאבר קיד למסיבות (שחר אתה לא חציל)
אצלי זה קצת מטורף עם יום עמוס של ניהול רשימה ולדאוג לאנשים בכניסה ...
אני מתעורר אצל ראובן בצהריים מתרענן אוכל משהו טוב ויושב לסגור דברים ..
כל העולם מתקשר שולח ומדבר איתי בפלא באיסיקיו ובמסנגר ואני אומר בכיף רק שיגיעו האנשים ראבק...
קצת לפני הכל אני מנסה להבין מה הקטע של משפחה לגבי מישהו שרשמתי ובסוף מתברר לי שהוא עוד מסטול מהסילבסטר ולא יודע להבדיל בין חברות טובה לקרבה של משפחה :toothless ... רק' אני יכול להבין רוסים ;)
ואז אחרי שיחה ובדיקה עם המאמא של ראובן אני מבין את הסיפור ...מסתכל על השעון ואז וודה פאק עוד חצי שעה נוסעים ואל סידרתי כלום ...
קיצר מהירות סופר סייבר פועלת ואני כבר לבוש משופצר ומוכן לרכב שמחכה לי כבר למטה ולוקח אותי ישר לטי אל וי ..
כמובן שבדרך טלפונים משגעים ורק אחד היה מעניין כי רציתי דווקה לראות אותו אחרי שטען שאין לו גיל אין לו כרטיס חבר והחברים שלו דפקו לו ברז קיצר אני מקבל שיחה חסומה משחר הצעיר וברקע אני שומע מזרחית #@!$!#@$
תגיד זה אתה או חברים שלך כי אתה מקבל דקירה ממני !!!????@#$@!~$~
קיצר מגיעים לנמל נכנסים רואה את אריק וכל השאר שמחכים להיכנס .. מדבר עם הכוסית בכניסה וכולם אחד אחד כמו נמלים בשורה נכנסים לעשות שמייח ..
ומחליט לא להשאיר חברים מאחרים מאחור כי אני לוחם של מסיבות עם כבוד!!!
אז קר לכם או שרק לי קפאו הביצים בחוץ !!! מחכה לשחר כמו זונה בחוץ ולפני שהוא מגיע אני מכניס עוד כמה חברס ..ואז הילדון מגיע וישר פנימה שלי לדבר ואני אחריו כמה דקות אחרי ...
נכנס פוגש את כולם הלפרין הטוחן טראקים ברקע...
אומרים שלום לכולם צילומים בנוהל .. ומחכים ליוהן ההומו ? שיכנס כבר ראבק ואז הוא מגיח מאחרי כולם עם מאבטחים המפחידים שרק דוחפים..
חתימות לי לכולם חינם ואז יציאה לרכב לשתות קצת ולהכין עצמנו להפרעה קשה ליוהן ההומו .
בחוץ קר אני משפצר כפפה למען השם הטוב למה אני לא יודע ...
נכנסים במהירות ישר לצלילי היוהן שקורע את כולם מההתחלה עד הסוף עם פרוגרסיב והרבה טק טראס וטכנו לסיום !!@#@$@!#$ :eyes:
באמצע כל מיני זוועות נפש מחליאות (בואנה היה לו גדול :stongue: )
קיצר זה מגעיל תחת (או שהתחת של יוהן התחממה בגלל זה קרע אותנו במוזיקה)
באמע הסט כל מיני התקפות אור שנמשכו כמובן עד הסוף :disbelief
גם לא נשכח את המכות שהלך צח עם כל השאר על אוזניות !!!
חינם לוקחים צח !!!
בסוף המסיבה יוצאים נפרדים מכולם ועושים אפטר בלון :haha:
בגדול הייתה אווירה מעולה מאודדדדדד היה לי ממממש כיף לראות אנשים שבאמת הגיעו ועשו כבוד גם ליוהן וגם לראובן על החגיגה ...
גיל - אלי - אבישג - שחר - אילן חילן - צח - אייל - ירון וולטר - אריק - ולאדי - מי עוד ???
בנוהל אני- ירון - ראובן - אופיר .והנספחים :disbelief
כל מיני אני חייב להזכיר ולדעת :
* הרגשתי הרבה אמנזיה וספייס .:crazy:
* העצים שהיו למעלה זה בגללל הקופים שמגיעים למסיבות . :D
* יוהן חילן הומו :clown:
* לרקדן היה גדול :toothless
* צח פצוע קל
* האוזניות של צח פצועות קשה :stongue:
* מארק חציל!!! :whip:
* שחר כבר לא חציל ;)
* שחר שומע מזרחית ????? :whip:
* שחר למה אני אמור לחכות לך חצי שעה בחוץ ??:whip: ;)
* אילן אחלה חולצה - כמו כל פעם מפתיע קבל ח"ח ממני ועוד ח' על ההגעה.
* ולאדי למה אתה הולך מוקדם ממסיבות ובכלל לא בא להגיד שלום ??
* למוטי (בעלה של סיסי) יש לך חיוך מטורף :gsmile:
* לסיסי מה עם להיות ליצן חצר אצלך בארמון ???
* מארק שוב אתה חציל!!!
יאללה אנשים אין לי כח לרשום :D
רק בשמחות
נפגע באור הבא :disbelief
חמישי שישי נטו פלאששששששששששששששששששש !!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
יש לי משהו לפני הכל הכל הכל ....................................@#%$#!^%$&%*$^^$*^##*@TER^T%@G$!BU$I$@$&!%&@$
למה למה למה יש חציל שאני הייתי בטוח שלא יגיע למההההההההההההה@#@!#~@~@~
קיצר אתה חציל אבל מזה חציל עולמי אמא של העולמי... ואתה ואתה יודע שאני מתכוון אליך ..:whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:
אוקי אנשים עוד הצלחה שלי להכניס קלאבר קיד למסיבות (שחר אתה לא חציל)
אצלי זה קצת מטורף עם יום עמוס של ניהול רשימה ולדאוג לאנשים בכניסה ...
אני מתעורר אצל ראובן בצהריים מתרענן אוכל משהו טוב ויושב לסגור דברים ..
כל העולם מתקשר שולח ומדבר איתי בפלא באיסיקיו ובמסנגר ואני אומר בכיף רק שיגיעו האנשים ראבק...
קצת לפני הכל אני מנסה להבין מה הקטע של משפחה לגבי מישהו שרשמתי ובסוף מתברר לי שהוא עוד מסטול מהסילבסטר ולא יודע להבדיל בין חברות טובה לקרבה של משפחה :toothless ... רק' אני יכול להבין רוסים ;)
ואז אחרי שיחה ובדיקה עם המאמא של ראובן אני מבין את הסיפור ...מסתכל על השעון ואז וודה פאק עוד חצי שעה נוסעים ואל סידרתי כלום ...
קיצר מהירות סופר סייבר פועלת ואני כבר לבוש משופצר ומוכן לרכב שמחכה לי כבר למטה ולוקח אותי ישר לטי אל וי ..
כמובן שבדרך טלפונים משגעים ורק אחד היה מעניין כי רציתי דווקה לראות אותו אחרי שטען שאין לו גיל אין לו כרטיס חבר והחברים שלו דפקו לו ברז קיצר אני מקבל שיחה חסומה משחר הצעיר וברקע אני שומע מזרחית #@!$!#@$
תגיד זה אתה או חברים שלך כי אתה מקבל דקירה ממני !!!????@#$@!~$~
קיצר מגיעים לנמל נכנסים רואה את אריק וכל השאר שמחכים להיכנס .. מדבר עם הכוסית בכניסה וכולם אחד אחד כמו נמלים בשורה נכנסים לעשות שמייח ..
ומחליט לא להשאיר חברים מאחרים מאחור כי אני לוחם של מסיבות עם כבוד!!!
אז קר לכם או שרק לי קפאו הביצים בחוץ !!! מחכה לשחר כמו זונה בחוץ ולפני שהוא מגיע אני מכניס עוד כמה חברס ..ואז הילדון מגיע וישר פנימה שלי לדבר ואני אחריו כמה דקות אחרי ...
נכנס פוגש את כולם הלפרין הטוחן טראקים ברקע...
אומרים שלום לכולם צילומים בנוהל .. ומחכים ליוהן ההומו ? שיכנס כבר ראבק ואז הוא מגיח מאחרי כולם עם מאבטחים המפחידים שרק דוחפים..
חתימות לי לכולם חינם ואז יציאה לרכב לשתות קצת ולהכין עצמנו להפרעה קשה ליוהן ההומו .
בחוץ קר אני משפצר כפפה למען השם הטוב למה אני לא יודע ...
נכנסים במהירות ישר לצלילי היוהן שקורע את כולם מההתחלה עד הסוף עם פרוגרסיב והרבה טק טראס וטכנו לסיום !!@#@$@!#$ :eyes:
באמצע כל מיני זוועות נפש מחליאות (בואנה היה לו גדול :stongue: )
קיצר זה מגעיל תחת (או שהתחת של יוהן התחממה בגלל זה קרע אותנו במוזיקה)
באמע הסט כל מיני התקפות אור שנמשכו כמובן עד הסוף :disbelief
גם לא נשכח את המכות שהלך צח עם כל השאר על אוזניות !!!
חינם לוקחים צח !!!
בסוף המסיבה יוצאים נפרדים מכולם ועושים אפטר בלון :haha:
בגדול הייתה אווירה מעולה מאודדדדדד היה לי ממממש כיף לראות אנשים שבאמת הגיעו ועשו כבוד גם ליוהן וגם לראובן על החגיגה ...
גיל - אלי - אבישג - שחר - אילן חילן - צח - אייל - ירון וולטר - אריק - ולאדי - מי עוד ???
בנוהל אני- ירון - ראובן - אופיר .והנספחים :disbelief
כל מיני אני חייב להזכיר ולדעת :
* הרגשתי הרבה אמנזיה וספייס .:crazy:
* העצים שהיו למעלה זה בגללל הקופים שמגיעים למסיבות . :D
* יוהן חילן הומו :clown:
* לרקדן היה גדול :toothless
* צח פצוע קל
* האוזניות של צח פצועות קשה :stongue:
* מארק חציל!!! :whip:
* שחר כבר לא חציל ;)
* שחר שומע מזרחית ????? :whip:
* שחר למה אני אמור לחכות לך חצי שעה בחוץ ??:whip: ;)
* אילן אחלה חולצה - כמו כל פעם מפתיע קבל ח"ח ממני ועוד ח' על ההגעה.
* ולאדי למה אתה הולך מוקדם ממסיבות ובכלל לא בא להגיד שלום ??
* למוטי (בעלה של סיסי) יש לך חיוך מטורף :gsmile:
* לסיסי מה עם להיות ליצן חצר אצלך בארמון ???
* מארק שוב אתה חציל!!!
יאללה אנשים אין לי כח לרשום :D
רק בשמחות
נפגע באור הבא :disbelief
חמישי שישי נטו פלאששששששששששששששששששש !!! |
שוב תודה אחייייי עזרת לי רצח
ושוב סורי על האיחור אל דאג גם אני אכלתי זין בקור כל הדרך הלוך :D
הכי חשוב היית מסיבה בתתתתתתתתתתתת זונההההההה!! |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחח אדיר חזק!
למרות שלוקח לי לפעמים שעות להבין מה אתה כותב...
(לא תמיד אני מבינה אבל...)
ואני רוצה הצהרה בכתב:
סיסי כבר לא חצילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) |
|
|
|
|