|
Ilta Night - New Year New Level @ Lem Light 20.01.2005
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |

ILTA-NIGHT | NEW YEAR - NEW LEVEL
On the 20th of January 2005, We going to have a great event!!!
With lots of suprises!!!
The event will take place at the 'LEM LIGHT' Club, Shoken 24 st. Tel-Aviv.
And now for the line-up:
Thursday 20.01.2005 start at 23:00.
The Price: 50nis, 40nis in the guests lists.
Minimum Age: 18.
For more info and guests lists: 0545258607 | 0503330025.
LEM LIGHT - Shoken 24 st. Tel-Aviv.
:arrow: Come and celebrate with us the new year that gonna be HUGE!!!
 |
|
|
| Flotser |
שוקן 24...
זה לא ה
cube
לשעבר?....
היתי שמה פעם אחת...
יש שמה רחבה לא גדולה מדי אבל גם לא קטנה
ויש גם בר ומקומות ישיבה בשטח פתוח
(אם זה עדיין ככה)...
נשמע דווקא נחמד,
שיהיה בהצלחה |
|
|
| taltul |
מתי כבר תבינו שמקום לא קובע שום דבר - העיקר המוזיקה!!!
יאללה נתראה שם... :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
מתי כבר תבינו שמקום לא קובע שום דבר - העיקר המוזיקה!!!
יאללה נתראה שם... :) |
כן.... אני גם חושב ככה
אבל פעם קודמת אנשים התלוננו כי המקום היה ממש ממש קטן, לא?
כל מקרה זה לא מקום קטן |
|
|
| Black Dragon |
המקום עבר שיפוצים גם אז הוא נראה יותר טוב מהקיוב
ומקום סבבה
לאט לאט נגדל ונגדל :)
בכל אופן מי שמגיע שיפנה אליי או לגיל ונרשום אותו כי זו הנחה
מצפה לראות את רובכם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן.... אני גם חושב ככה
אבל פעם קודמת אנשים התלוננו כי המקום היה ממש ממש קטן, לא?
כל מקרה זה לא מקום קטן |
נו כי אנשים "קצת" שטחיים ;) :rolleyes: |
|
|
| yaman |
שיהיה בהצחלה ונקווה להיות שם
עד אז אלוהים גדול |
|
|
| markfeldman |
אני שם !
מקווה.. |
|
|
| -CosmicFire- |
אני קטןןןן
זתומרת
אני לא שם!!!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אין לי 18
:eyespop: |
|
|
| DJ Alex E. |
יש מצב שאני יבוא אם אני אוכל לארגן איתי עוד חברים...
רגע אם אנחנו בני 17.5 עדיין נוכל להיכנס נכון? :)
אגב אם מישהו מאזור חיפה והקריות מתכנן להגיע שיודיע לי
כי רוב הסיכויים שאף אחד מהחברים שלי לא ירצה לבוא ואז אני צריך להתארגן עם מישהו מהפורום שגר בצפון :D |
|
|
|
|