|
reisplannen
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Stillaan wordt het weer tijd om te denken aan je plannen tijdens de zomervakantie. Wat zijn jullie van plan of waar gaan jullie naartoe, waar zouden jullie ooit willen naartoe gaan?
post het hier...:D |
|
|
| Freezel |
| Aanstaande donderdag voor 3,5 week naar Australie en in de zomer waarschijnlijk weekje Ibiza :) :D |
|
|
| emma |
Gisteren onze vakantie naar Ibiza geboekt !
van 17 tot 31 juli in een villa'tje met z'en 10'en.
Heb er zin in !!!!!!!!!!:crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 |
|
|
| djcresto |
Ik ben nog aan het twijfelen. Een langere reis met men vriendin zit er waarschijnlijk niet in omdat ze ander werk zal zoeken. Nu twijfel ik tussen een badmintonkampje of 2 ofwel een reisje naar Ibiza.
Op het programma staan nu al een weekendje Oostende in tpaasverlof, 3 dagen Parijs in tpaasverlof en een weekend Malmedy in tbegin van juli. |
|
|
| emma |
Ik raad Ibiza aan ! echt waar ...
Ben er vorig jaar geweest en was echt zo geweldig.
Er is wel één nadeel aan verbonden : Ibiza is verslavend.
Ik hoor het van veel mensen dat ze meerdere jaren achter elkaar blijven gaan omdat ze het nog steeds zo geweldig vinden.
Ibiza moet je gewoon een keertje meemaken denk ik. |
|
|
| Pumaz |
| Ik ga zoals gewoonlijk naar Lloret :) |
|
|
| pooley |
No idea yet.
Wij gaan offseason een weekje Miami/Hawai/Accapulco/rio of 1 of andere eilandengroep doen, met 4 max tegen dumpprijzen (ticket :) )
Vakantie zelf weet ik nog niet, valt te zien met werk etc. Of iets boeken ofwel week of 2 in ons huis in lloret. No idea yet ... |
|
|
| lost_in_trance |
| 2 of 3 dagen in Engeland met een bezoek at club Passion for the Anjunabeats night op 2 juli |
|
|
| Buoyant |
| echt concrete plannen zijn er nog niet maar we gaan weer naar Illusion @ the beach en een (koers)fietsvakantie naar en in Frankrijk staat ook al een beetje vast. |
|
|
| Jasperovitsj |
| In Augustus met de vendeliers naar een festival in Polen voor 8 dagen, voor de rest nog niks gepland... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| 10 dagen naar Kos , een week naar zee met men sjat , herexamens, en een maandje niks anders als producing :p |
|
|
| FredNova |
al 5 weken geleden geboekt :)
18 aug tem 28 aug Ibiza :D
ik lig daar ergens overdag op Playa d'en bossa en s nachts van ibiza stad tot amnesia (tot san antonio of cafe del mar aan den andere kant) |
|
|
|
|