Can u feel it? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
djcresto |
quote: | Originally posted by The_G0dfather
Oh ja, ik had het ook niet over Belgie alleen hoor, the States zijn walgelijk ... |
ja klopt ook, maar je moet eens in de states proberen sluikstorten of nog maar een papiertje uit je wagen werpen. Daar lachen ze er niet mee. Meeste auto's rijden daar ook op LPG dus tis daar ook allemaal zo slecht niet. |
|
|
Gladius |
ik doelde natuurlijk ook niet alleen op belgi� he (hoewel dat mss af te leiden valt uit m'n 2 zinnen). tis idd maar belachelijk dom als landen als Belgi� hun stinkende best doen om die kyotonorm te halen (da's nog maar een begin eigenlijk), terwijl de grotere vervuilers in de wereld amper iets doen.
ok gert ge hebt gelijk dat men niet zeker weet dat het (opwarming van de aarde) al dan niet aan de vervuiling ligt, maar da's toch geen reden om gewoon zo verder te doen. d'r is nog altijd zoiets als het gat in de ozonlaag.. Er is een duidelijke opwarming aan de gang, maar de kans is idd groot dat het een natuurlijk proces betreft, waartegen niets te doen valt.
En zelfs als er geen relatie zou zijn tussen co2-gassen en opwarming van de aarde, zit ge nog met het probleem van de vervuiling van grond, rivieren & lucht door chemische stoffen en radioactief afval, waar natuurlijk wel iets aan te doen valt. |
|
|
New Wave |
De lente is inderdaad flink bezig en de vlinders zitten in de buik. De vogels vliegen door de morgenzon en het lange gras golft vanwege de zachte warme wind. Het ochtenddauw hangt boven de weilanden en de geuren van bloemen overwoekeren alle andere. Wat heerlijk. Wanneer komt mijn date met Aur�lie :p? |
|
|
mellow_head |
quote: | Originally posted by New Wave
Wanneer komt mijn date met Aur�lie :p? |
lolzz, tvalt ni op:psomebody has a little competition *mellow_head points @ ???*:haha: |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by mellow_head
lolzz, tvalt ni op:psomebody has a little competition *mellow_head points @ ???*:haha: |
Ach, Je leeft maar 1 keer :p |
|
|
Buoyant |
ik voel het weer, mmmmmmmmmmmmmmh lekker weer vandaag
en het wordt alleen maar beter de komende dagen whooeeeeeei |
|
|
Xilver |
quote: | Originally posted by Buoyant
ik voel het weer, mmmmmmmmmmmmmmh lekker weer vandaag
en het wordt alleen maar beter de komende dagen whooeeeeeei |
Pfff plezant als ge nen hele dag binnen achter uw bureauke moet zitten werken :p |
|
|
Jasperovitsj |
Sucks ook als ge zwaar verbrand zijt op armen/benen/gezicht en totaal geen zon kunt verdragen voor een week ofzo :whip: :sadgreen: |
|
|
DeSpErAtOs-X |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sucks ook als ge zwaar verbrand zijt op armen/benen/gezicht en totaal geen zon kunt verdragen voor een week ofzo :whip: :sadgreen: |
hoe komt da kerel :eyes:
weljah, mijn boeken liggen op te warmen in de zon, op de hoek van men bureau :D
nog een uurke en de zon schijnt ook op men armpjes :p |
|
|
Gladius |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
+ ge dan nog moet studeren :( ;)
1nen box richting raam zetten, en dan in den tuin wat economie lezen. not that bad => |
|
|
Jasperovitsj |
quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
hoe komt da kerel :eyes:
|
Zondag voetbaltoernooi van 10u 's morgens tot 18u 's avonds, en ik had er niet op gerekend dat het zo'n goed weer zou worden. Er stond dan ook nog best wat wind, en dan voelt ge dat helemaal niet dat die zon zoveel schade aanricht. En met mijn gevoelig (lees: bleek) velleke :o |
|
|
mellow_head |
mellow_head Live @ Backyard Part 1 completed!
Tomorrow: Part 2!:D |
|
|
|
|