return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 19)
View this Thread in Original format
Den Backer
quote:
Originally posted by domineesje
http://www.oooooouch.com/


zij vooral wel :D


Hahaha man man... Wa ze toch allemaal nie maken he... :toothless
Belgian Bonzai
Da weerbericht gecheckt?? Weer 30+° voor volgende week. Als dit niet de warmste juli ooit wordt weet ik het echt nie meer.
mellow_head
I'm sick of this weather!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


Hagel, sneeuw, ijs...VORST FTW!!!!!!!!:eyes:
Devilex
Tegen echt die blijvende hitte kan ik eerlijk gezegd ni al te goe,ik word er enorm loom van.
Tiger777
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Da weerbericht gecheckt?? Weer 30+° voor volgende week. Als dit niet de warmste juli ooit wordt weet ik het echt nie meer.

Supah gewoon :D
MikeVee
Momenteel lichte regen en een donderslagje :tongue2
Bl@ckOut
Hier is't momenteel ook een beetje aan't regenen. Laat maar komen :cool:
Push2005
Zaterdag 22/07:
De wig, met center over het zuiden van Denemarken, die ons gisteren een droge dag bezorgde, verwijdert zich naar het oosten. Ondertussen nadert een onweerachtige zone van over het noordwesten van Frankrijk. Deze kan deze morgen in het westen van het land voor wat verkoeling zorgen onder de vorm van een onweer. Geleidelijk gaat deze zone de rest van België inpalmen. In de namiddag volgt een verzwakt front waardoor plaatselijk meer onweerachtige buien kunnen voorkomen. :D

Daarna zorgt een nieuwe uitloper van het hoog van de Azoren voor zomers en droog weer. :nervous:

--

Weer voor Zeebrugge:
We starten de dag met een temperatuur van 19°C. In de voormiddag, meestal licht bewolkt. Na de middag, overwegend licht bewolkt met een maximumtemperatuur van om en bij de 30°C

Jawadde, zo'n verschillen op een paar uur.
domineesje
alles open zetten thuis, is nu het ideaal moment om alle warmte uit huis te krijgen...

hier regent het voor 't moment :o
domineesje
kan toch zo zalig zijn na zo'n warme dag

Devilex
Raam staat hier wagewijd open op mijn kamer, en nog een extra ventilator om de frisse lucht binnen te trekken.
domineesje
quote:
Originally posted by Devilex
Raam staat hier wagewijd open op mijn kamer, en nog een extra ventilator om de frisse lucht binnen te trekken.


in de vroege dag alles open zetten dat goed trekt!!! niet als het weer vollebak warm is he
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 
Privacy Statement