|
Can u feel it? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Tijd om gezelschap te gaan zoeken :)
/me schuimt zijn msn/gsm lijst af |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zonneke schijnt hier weeral, altijd leuk om dan in Antwerpen al die foorwijven en macho's te zien die denken dat het al zomer is en direct hun jassen thuislaten en rokjes/t-shirtjes aandoen...en dan sterven van de kou :haha: |
|
|
| Buoyant |
Can you feel it? Like I feel it, on and on and on and on and on and on and on and
van welke liedje is dat ook alweer? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
altijd leuk om dan in Antwerpen al die foorwijven en macho's te zien die denken dat het al zomer is en direct hun jassen thuislaten en rokjes/t-shirtjes aandoen...en dan sterven van de kou :haha: |
Ik heb toch mijn vest en mijn pull moeten uitdoen van de warmte :p
Het is vandaag zowaar nog beter als gisteren :toocool: |
|
|
| Bertn |
ik lig al de ganse dag zo ziek als nen hond in mijn bed...:(
en dat met zo'n prachtig weer buiten...:whip: |
|
|
| Gladius |
Spring is in the air!
Why should I?!
ahhh, den Urbain toch..
maar ehm, zo met mijne fiets, een goei muziekske en een lekker zonneke door Antwerpen rijden... that's the stuff |
|
|
| TOR |
deze middag een terrasje gedaan.. dat is wel niet mogelijk bij 7 graden, hehe.
op de fiets is het afzien, maar het heeft zo zijn voordelen, dit weer. |
|
|
| mellow_head |
| Ben zo ziek as ne hond:confused: |
|
|
| Pumaz |
| Het zou vandaag veel minder zijn :sadgreen: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het zou vandaag veel minder zijn :sadgreen: |
bewolkt en veel wind...
dit weekend weer 20 graden |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
dit weekend weer 20 graden |
Hopelijk in Engeland ook :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het zou vandaag veel minder zijn :sadgreen: |
bewolkt, frisjes, een zeer stevige bries ... en examens ...
m.a.w. de voorspelling klopt als een bus :nervous: :( |
|
|
|
|