|
Can u feel it? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten... |
|
|
| djcresto |
plastic boy? :D
aaah echt zalig wakker worden, zon die schijnt door de venster. Loop al de ganse dag goedgezind, volop denkend aan de plannen voor deze zomer. Mogelijke reisbestemmingen gieren door men hoofd. Terras, strand, dijk, bbq hoor ik al al uren roepen in men gedachten. Enja ik zat ook binnen, maar we hebben zo grote ruiten op den bureau waar we de mooie lucht door zagen. Aaah I'm lovin it :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
De lente komt eraan! |
JA! :toothless |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Bertn
godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten... |
Ik ook, noodgedwongen: aambeien zijn de hel :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Hier hing t ook in de lucht vandaag :) |
|
|
| TatanaGirl |
Gisteren heb ik ook genoten van het goede weer. Ik doe stage op St.-Oda een instelling voor diep mentaal gehandicapten en ik sta bij de kinderen. We hebben de kindertjes goed ingepakt en zijn gaan wandelen. Zowel ik als de kinderen genoten van het goede weer en ik hoop dat ik nog veel van die dagen kan meemaken.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Wildfir3 |
Teh Partay!
Now playing: beach boys - wouldn't it be nice
Das nog is happy lentemuziek :) |
|
|
| Xilver |
Dat doet me eraan denken.
Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan"
Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden"
Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!" |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat doet me eraan denken.
Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan"
Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden"
Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!" |
:haha: |
|
|
| pooley |
zeg, ist ff zalig weer.
Sebiet gaan cruisen ja !!! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
zeg, ist ff zalig weer.
Sebiet gaan cruisen ja !!! |
Pff ik zit vast op 't werk... Misschien vanmiddag buiten gaan eten... Quickske ofzo |
|
|
| TOR |
ik kom net van buiten.. vond het toch al behoorlijk warm. geef mij maar een graad of 7.
wel aangenaam om meer mensen op straat te zien. |
|
|
|
|