return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bertn
godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten...
djcresto
plastic boy? :D



aaah echt zalig wakker worden, zon die schijnt door de venster. Loop al de ganse dag goedgezind, volop denkend aan de plannen voor deze zomer. Mogelijke reisbestemmingen gieren door men hoofd. Terras, strand, dijk, bbq hoor ik al al uren roepen in men gedachten. Enja ik zat ook binnen, maar we hebben zo grote ruiten op den bureau waar we de mooie lucht door zagen. Aaah I'm lovin it :D
Zehra
quote:
Originally posted by TranceSeeker
De lente komt eraan!


JA! :toothless
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Bertn
godvrr, ik heb de ganse dag binnen gezeten...

Ik ook, noodgedwongen: aambeien zijn de hel :whip:
eieregooie
Hier hing t ook in de lucht vandaag :)
TatanaGirl
Gisteren heb ik ook genoten van het goede weer. Ik doe stage op St.-Oda een instelling voor diep mentaal gehandicapten en ik sta bij de kinderen. We hebben de kindertjes goed ingepakt en zijn gaan wandelen. Zowel ik als de kinderen genoten van het goede weer en ik hoop dat ik nog veel van die dagen kan meemaken.

Groetjes

TatanaGirl
Wildfir3
Teh Partay!

Now playing: beach boys - wouldn't it be nice

Das nog is happy lentemuziek :)
Xilver
Dat doet me eraan denken.

Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan"
Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden"
Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!"
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Dat doet me eraan denken.

Ons pa zo van: "ja Tom, voelt ge het al? De lente komt eraan"
Ikke: "Ja, 't begint warmer te worden"
Ons pa: "Och joenge... PARINGSDRANG!!"

:haha:
pooley
zeg, ist ff zalig weer.
Sebiet gaan cruisen ja !!!

Xilver
quote:
Originally posted by pooley
zeg, ist ff zalig weer.
Sebiet gaan cruisen ja !!!


Pff ik zit vast op 't werk... Misschien vanmiddag buiten gaan eten... Quickske ofzo
TOR
ik kom net van buiten.. vond het toch al behoorlijk warm. geef mij maar een graad of 7.

wel aangenaam om meer mensen op straat te zien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement