|
Can u feel it? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
heeft het bij jullie vannacht niet geregend? Hier althans wel, rond 2 uur, een goei onweer, compact met veel expressie.
kunstgeschiedenis :crazy: |
ik zat er midden in. kwas begot zeiknat :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
met al dat klootweer de laatste maanden, geen reden om hier te posten :p
maar toch kwestie van oude threadsvan ver op te halen:
lekker weertje hé vandaag, en ik heb zelfs mogen leren; binnen !!! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | [i][b]lekker weertje hé vandaag, en ik heb zelfs mogen leren; binnen !!! |
idem :p
we zijn gewoonweg TE bevoorrecht ... we lucky bastards :rolleyes: :p |
|
|
| Lady_LizzY |
Vandaag half dagje verlof genomen,
kan ik namiddag lekker gaan zwemmen! :D |
|
|
| Shadowkid |
| Nu is het dan goe weer maar kan ik ni veel doen vanwegen hechtingen in mijn rug. Mag niet zwemmen of nix doen waarbij ge begint te zweten, en bij dees weer zweet ge zelf al als ge gewoon buiten zit. |
|
|
| Gladius |
| kga noges in de tent slapen deze nacht :D |
|
|
| pooley |
Gansen dag in tuinen zitten werken, kzen verbrand peisek !
echt tof weer nu ! |
|
|
| The_G0dfather |
bump :D
30 graden vant weekend :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
bump :D
30 graden vant weekend :crazy: :crazy: :crazy: |
dat zal toch kust worden ze *puppyogen* |
|
|
| Jasperovitsj |
| Time to get a tan :cool: |
|
|
| Push2005 |
Buh; die paar herex kosten mij m'n vakantiejob aan't strand :(
Oh well... |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
bump :D
30 graden vant weekend :crazy: :crazy: :crazy: |
werkelijk een heerlijke bump :D |
|
|
|
|