|
Can u feel it? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Regen, veel regen, heel veel regen :crazy: :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
Hier ist 29° en droog/zonnig :(
Hopelijk komt het naar het noordwesten :D |
|
|
| MikeVee |
| Als het nu nog niet bij u is, waarschijnlijk gen regen voor u. Daarstraks was op het radionieuws dat het in Torhout was. Dat is toch niet zover van Brugge. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Hier in Antwerpen ook, nog genen druppel gevallen vandaag :(
En tziet der nie direct naar uit da er nat op komst is |
|
|
| mellow_head |
| Can you feel the rain? I sure can :o |
|
|
| MikeVee |
Het staat hier al heel de nacht en dag te gieten :nervous:
Het dodentochtparcours zal er goed bijliggen :nervous: , Ach ja, opgave in den Duvel of de Palm zie ik wel zitten :tongue2 |
|
|
| Nyah |
Wat een weer! Regen, regen... - ben al twee keer erdoor gelopen- eerste keer paraplu bij, vloog de hele tijd open wegens de felle wind. Tweede keer heb ik de paraplu maar thuis gelaten - ben doorweekt nu.
Ah ja, t'is jaarmarkt in Wilrijk :clown: t'Enigste kraampje dat open is, is de jeneverkraam :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het staat hier al heel de nacht en dag te gieten :nervous:
Het dodentochtparcours zal er goed bijliggen :nervous: , Ach ja, opgave in den Duvel of de Palm zie ik wel zitten :tongue2 |
en, hoever zijt ge geraakt? :)
Paar vrienden van mij hebben 'm uitgelopen, kga volgend jaar ook eens meedoen. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
en, hoever zijt ge geraakt? :)
Paar vrienden van mij hebben 'm uitgelopen, kga volgend jaar ook eens meedoen. |
Ben gestopt in Londerzeel na 46km/8u wandelen. Had er geen zin meer in, de benen en voeten konden nog verder (2 blaren die niet echt last veroorzaakten was het enige) maar het hoofd vond het genoeg. Eerste trein in de morgen terug naar huis genomen zodat ik nog iets had aan de rest van de zaterdag.
Volgend jaar jaar ga ik voor 68 km en het jaar daarop voor het einde.
Tot zover men enige sportieve activiteit van het jaar :o |
|
|
| Tiger777 |
ik ging ook meedoen. Maar ik moest terugdeinzen... vanwege de prijs. (en ook het feit dat ik geen vakantie kreeg, maar eigenlijk vooral de prijs want ik heb het vakantie-gedeelte zelfs niet geprobeerd, net door het prijs-gedeelte).
46km op 8 uur, das toch heel degelijk ze man :eyespop: |
|
|
| Shadowkid |
| Godver, kziet hier gewoonweg met een valling in het midden van de zomer :mad: |
|
|
| domineesje |
| Vandaag zal het weer 27°... meer moet dat niet zijn :) |
|
|
|
|