return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
van binnen door et raampje naar buiten kijken eeft ook z'n charmes :p

vind je? :nervous: ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden :whip:
Xilver
quote:
Originally posted by Nyah
vind je? :nervous: ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden :whip:


Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :)
teknasia
quote:
Originally posted by Xilver
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :)


kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst..
Bertn
quote:
Originally posted by teknasia
kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst..



damn... en wordt het woensdag weer beter?:(
pooley
I felt it ! :x
djcresto
quote:
Originally posted by teknasia
kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst..


lap en khad just mijne oto gekuist
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :)


Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter
Nyah
quote:
Originally posted by Eagle`
Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter


vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker...
Gladius
quote:
Originally posted by Nyah
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker...

toch nog beterschap als ge nog wa ziek zijt =). Bij mij ist gelukkig al een tijdje geleden.
Evaatje
dat ik van je hou liefje?

teknasia
quote:
Originally posted by Nyah
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker...


lol kheb de laatste paar weken bekans alle episodes van SP gekeken
including 901, 902 & 903 :)
mellow_head
OMG, they killed Cygnus X!!!:D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement