|
Can u feel it? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
van binnen door et raampje naar buiten kijken eeft ook z'n charmes :p
|
vind je? :nervous: ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden :whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
vind je? :nervous: ik vind er toch maar niets aan...
heb gister al ganse dag binnen gezeten en vandaag weeral, bah waarom moet ik net nu ziek worden :whip: |
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Xilver
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :) |
kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst.. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by teknasia
kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst.. |
damn... en wordt het woensdag weer beter?:( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by teknasia
kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst.. |
lap en khad just mijne oto gekuist |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen :) |
Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter |
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker... |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Nyah
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker... |
toch nog beterschap als ge nog wa ziek zijt =). Bij mij ist gelukkig al een tijdje geleden. |
|
|
| Evaatje |
| dat ik van je hou liefje? |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Nyah
vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud :nervous:
voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken :haha: -> toch iets doen om me bezig te houden)
morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker... |
lol kheb de laatste paar weken bekans alle episodes van SP gekeken
including 901, 902 & 903 :) |
|
|
| mellow_head |
| OMG, they killed Cygnus X!!!:D :p |
|
|
|
|