return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 14)
View this Thread in Original format
diddi
Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! :o
Antony
enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! :o

idd

gevaarlijke zon btw, lig er 10 minuten in en topje staat erin
en ben naar binnen gevlucht omdat niet te doen si..
verder in mijn zetel slapen ze
Real
quote:
Originally posted by domineesje
verder in mijn zetel slapen ze

Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens. :o
mellow_head
It's hot outside :cool: geniet ma van de meiskes die nu aant zweten zijn en schaarsgekleed naar de lessen gaan :clown:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Antony
enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh

.

Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht :o
domineesje
quote:
Originally posted by Real
Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens. :o

leg u op uw ligzetel de blokken he zeg :tongue2
Real
Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. :(
domineesje
quote:
Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. :(

de kans is er wel dat uw ogen toevallen he :toothless
Shadowkid
quote:

Idd, maar dat is onafhankelijk van het weer bij mij. Goed weer of niet, ik blok altijd te weinig (en lig te veel in de zetel) :o

diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
.

Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht :o

Hehehe... zelfs ritjes in trein en bus zijn nu een kwelling. Niet alleen om de warmte, maar ook van de soms voorbijkomende soepgeuren... :D

@ Domi: dat doe jij dus de hele dag : slapen ! :p
mellow_head
Slapen en met de kindjes spele he Domi :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement