|
Can u feel it? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! :o |
|
|
| Antony |
| enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Tis al veel te warm voor mij! Lang leve de winter !! :o |
idd
gevaarlijke zon btw, lig er 10 minuten in en topje staat erin
en ben naar binnen gevlucht omdat niet te doen si..
verder in mijn zetel slapen ze |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by domineesje
verder in mijn zetel slapen ze |
Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens. :o |
|
|
| mellow_head |
| It's hot outside :cool: geniet ma van de meiskes die nu aant zweten zijn en schaarsgekleed naar de lessen gaan :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
enige last is onnodig zweten inderdaad... kunt geen 100m fietsen of ge voelt u shirt al beke plakkeh |
.
Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens. :o |
leg u op uw ligzetel de blokken he zeg :tongue2 |
|
|
| Real |
| Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. :( |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. :( |
de kans is er wel dat uw ogen toevallen he :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Real
Een namiddag liggen te knorren in de zetel, en een namiddag met ne cursus van een paar honderd bladzijden voor uw ogen blijven toch nog twee verschillende dingen hoor, zetel of niet. :( |
Idd, maar dat is onafhankelijk van het weer bij mij. Goed weer of niet, ik blok altijd te weinig (en lig te veel in de zetel) :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.
Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht :o |
Hehehe... zelfs ritjes in trein en bus zijn nu een kwelling. Niet alleen om de warmte, maar ook van de soms voorbijkomende soepgeuren... :D
@ Domi: dat doe jij dus de hele dag : slapen ! :p |
|
|
| mellow_head |
| Slapen en met de kindjes spele he Domi :p |
|
|
|
|