return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 12)
View this Thread in Original format
Nyah
warm... blokken... pfffff... maar goed dat de laatste loodjes het zwaarst wegen :rolleyes:
Bertn
^

zeg wel, ik zit te zweten boven mijn boeken:o
pooley
2 uur tenissen in deze hitte is ni verantwoord :/
zo meurg

ps, de oude markt in leuivne is wel impressive, gisteren avond zat die GRATvol :)

ocharme die studentjes die nog bezig zijn :)
Gladius
tx voor het medeleven fred =>. maar tis idd niet gezond om in dit weer zwaar te sporten.
pfff kzit hier te leren voor een vliegeraam, hopend op een zacht briesje ofzow. en ge gaat da zien, als ik volgende week gedaan heb met m'n examens zal het wel weer (woordspeling als ge wilt) afkoelen...
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
tx voor het medeleven fred =>. maar tis idd niet gezond om in dit weer zwaar te sporten.
pfff kzit hier te leren voor een vliegeraam, hopend op een zacht briesje ofzow. en ge gaat da zien, als ik volgende week gedaan heb met m'n examens zal het wel weer (woordspeling als ge wilt) afkoelen...

tblijft voorlopig goe weer glad gelukkig maar. Ventilatorke kan wel helpen uiteraard.
Bertn
quote:
Originally posted by pooley
2 uur tenissen in deze hitte is ni verantwoord :/
zo meurg

ps, de oude markt in leuivne is wel impressive, gisteren avond zat die GRATvol :)

ocharme die studentjes die nog bezig zijn :)

pff, gisteren, ganse dag geblokt, ik dacht: nu ga ik eens een terraske doen zie. Gans leuven afgelopen, en bijna NERGENS een vrij stoeltje te vinden...:whip:
pooley
sniks jojo, ge zijt er bijna vanaf :)
Bertn
quote:
Originally posted by pooley
sniks jojo, ge zijt er bijna vanaf :)

nog een week.. en wedden dat het dan keihard gaat regenen?:o
pooley
Ja mijn tuin heeft dringend wa water nodig !!
:))

Maja als de voorspelde hittegolf eraan komt, gaan we genoeg zweten in de vakantiemaanden.
Gene paniek dat komt wel goed.
Gladius
heeft het bij jullie vannacht niet geregend? Hier althans wel, rond 2 uur, een goei onweer, compact met veel expressie.

kunstgeschiedenis :crazy:

MikeVee
De enige druppels die hier vielen waren zweetdruppels.
pooley
3 druppels op de auto zijn voorruit deze morgen das al
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement