|
Can u feel it? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
echt geen weer om te werken :(
kben jaloers op de mensen die lekker in 't zonnetje kunnen zitten :( |
|
|
| Vishnu |
^ idd :( En het ergste is om buiten uw bokes op te eten en daarna terug naar binnen moeten om voort te doen.
Gelukkig zou het dit weekend ook wel goe blijven. |
|
|
| Push2005 |
| Ik heb de hangmat al buitengehangen; vanmiddag luieren :gsmile: |
|
|
| Real |
| 4-dagen weekend. :wtf: |
|
|
| MikeVee |
| pffft klote drukte in Leuven met dat goed weer :o |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
4-dagen weekend. :wtf: |
idd:crazy: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
4-dagen weekend. :wtf: |
nice :cool: |
|
|
| djcresto |
| 4 dagen weekend ingezet met een dagje bobbejaanland. Was wel fun... :D |
|
|
| domineesje |
| Zalig als afsluiter van een warme dag, op de fiets rondfietsen... |
|
|
| Bertn |
| ik heb de 4 dagen weekend ingezet met een examen. examens op zaterdag zijn kut met zo'n weer:( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
Zalig als afsluiter van een warme dag, op de fiets rondfietsen... |
Ik fiets altijd rond op de motor. |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik fiets altijd rond op de motor. |
:haha:
-----------------------------------------------------
Ik heb het begin van de lente al uitgebreid gevierd.
Al een maand zalig weer, niet goed voor de studies...
wel goed voor m'n humeur.
Ik vind dit weer zalig, 's namiddags zwemmen, 's avonds weg met vrienden.
Een terrasje doen, in het veld muziek luisteren aan de auto onder een sterrenhemel...
Ik ga vragen als ik nie bij Markus Schulz mag gaan wonen in Miami, dan heb ik altijd dit weer.
De zondag nog iets cool gedaan, de auto in een bos gezet.
Koffer open, laptop op de hoedeplank en aangesloten op de speakers van de auto.
En dan met enkele vrienden en vriendinnen achter m'n auto gaan zitten in tuinstoelen en dan The Blair Witch Project gekeken.
Het was niet griezelig maar wel gezellig met de slaapzakjes allemaal.
De lente en zomer is heerlijk!(als het goed weer is toch :p ) |
|
|
|
|