|
Can u feel it? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Nyah
Met de warmte kan ik leven 
Met die rotte muggen ni :whip: |
nu al muggen???
muggenmelk, ui met kruidnagels, stekkerkes, .... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu al muggen???
|
heb hier minstens een 20tal beten van in de Ardennen dit weekend |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu al muggen???
muggenmelk, ui met kruidnagels, stekkerkes, .... |
muggenmelk heb ik, maar dat stopt het gezoem ni.
stekkertje heb ik ook, maar das enorm ongezond en om met dit weer de ramen gesloten te laten, is onmenselijk
ui met kruidnagel lijkt me maar een vies goedje tbh... :p |
|
|
| Bertn |
| nu al muggen? bij mijn weten word ik al een maand of 2 door die beesten geambeteerd. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
muggenmelk heb ik, maar dat stopt het gezoem ni.
stekkertje heb ik ook, maar das enorm ongezond en om met dit weer de ramen gesloten te laten, is onmenselijk
ui met kruidnagel lijkt me maar een vies goedje tbh... :p |
Ik deel mijn bed met:
De elektrische vliegenmepper |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik ging da ook doen... Maar toen herinnerde ik het mij weer: "ik haat de belgische kust". :confused: |
Wat is mis met de Belgische kust? lol :D
Blankenberge, ok. Daar kan ik je perfect volgen, maar Heist is bijvoorbeeld een erg leuk plaatsje en er zijn er ongetwijfeld nog :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Blankenberge, ok. Daar kan ik je perfect volgen, maar Heist is bijvoorbeeld een erg leuk plaatsje en er zijn er ongetwijfeld nog :) |
Blankenberge is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren hoor, in tegenstelling tot bvb oostende :) |
|
|
| TOR |
| Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe :D |
De Langestraat in Oostende heeft wel aan sfeer ingeboet :p
In Middelkerke vind ik het wel nog aangenaam vertoeven. |
|
|
| Bertn |
| Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de Côte d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
De Langestraat in Oostende heeft wel aan sfeer ingeboet :p
In Middelkerke vind ik het wel nog aangenaam vertoeven. |
week van Gentse feesten zit ik in Middelkerke (hopelijk nog zo'n weer)
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de Côte d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk... |
heeft onze kuststreek er zo ooit uitgezien :conf: |
|
|
| djcresto |
| Ik vind onze kust best gezellig. Mooie dijk en brede zandstranden. :D |
|
|
|
|