return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 17)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Nyah
Met de warmte kan ik leven
Met die rotte muggen ni :whip:


nu al muggen???

muggenmelk, ui met kruidnagels, stekkerkes, ....
djcresto
quote:
Originally posted by domineesje
nu al muggen???


heb hier minstens een 20tal beten van in de Ardennen dit weekend
Nyah
quote:
Originally posted by domineesje
nu al muggen???

muggenmelk, ui met kruidnagels, stekkerkes, ....

muggenmelk heb ik, maar dat stopt het gezoem ni.
stekkertje heb ik ook, maar das enorm ongezond en om met dit weer de ramen gesloten te laten, is onmenselijk
ui met kruidnagel lijkt me maar een vies goedje tbh... :p
Bertn
nu al muggen? bij mijn weten word ik al een maand of 2 door die beesten geambeteerd.
Tiger777
quote:
Originally posted by Nyah
muggenmelk heb ik, maar dat stopt het gezoem ni.
stekkertje heb ik ook, maar das enorm ongezond en om met dit weer de ramen gesloten te laten, is onmenselijk
ui met kruidnagel lijkt me maar een vies goedje tbh... :p

Ik deel mijn bed met:

De elektrische vliegenmepper
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ging da ook doen... Maar toen herinnerde ik het mij weer: "ik haat de belgische kust". :confused:


Wat is mis met de Belgische kust? lol :D

Blankenberge, ok. Daar kan ik je perfect volgen, maar Heist is bijvoorbeeld een erg leuk plaatsje en er zijn er ongetwijfeld nog :)
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Blankenberge, ok. Daar kan ik je perfect volgen, maar Heist is bijvoorbeeld een erg leuk plaatsje en er zijn er ongetwijfeld nog :)


Blankenberge is er wel op vooruitgegaan de laatste jaren hoor, in tegenstelling tot bvb oostende :)
TOR
Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe :D
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe :D


De Langestraat in Oostende heeft wel aan sfeer ingeboet :p
In Middelkerke vind ik het wel nog aangenaam vertoeven.
Bertn
Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de Côte d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk...

domineesje
quote:
Originally posted by djcresto
De Langestraat in Oostende heeft wel aan sfeer ingeboet :p
In Middelkerke vind ik het wel nog aangenaam vertoeven.


week van Gentse feesten zit ik in Middelkerke (hopelijk nog zo'n weer)

quote:
Originally posted by Bertn
Ik vind de kust dik zuigen in vergelijking met de Côte d'azur of zelfs de kust in Nederland. Volgebouwd met die lelijke dijk en appartementen, ze hebben gans die kust goed verneukt eigenlijk...


heeft onze kuststreek er zo ooit uitgezien :conf:
djcresto
Ik vind onze kust best gezellig. Mooie dijk en brede zandstranden. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement