return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Can u feel it? (pg. 22)
View this Thread in Original format
TOR
Het is triestig gesteld met het weer de laatste tijd. :(
Om lui van te worden.
Antony
triestig? tzou putteke winter moete zijn en zitten elke dag boven de 10 graden. ook amper neerslag, mij hoorde ni klagen.
TOR
In welk land heb jij geleefd? :p

Qua temperatuur kunnen we idd niet klagen, maar Oost- & West-Vl. hebben de laatste weken toch redelijk wat wind en neerslag over zich heen gehad. Het is gewoon ook al een hele tijd grauw buiten, weinig zon gezien..
Antony
wind was er wel idd... maar ik ga sinds begin dit jaar elke dag met de fiets naar het werk. had speciaal een regenbroek gekocht. en heb ze nog niet moeten gebruiken. tis vooral daar dat ik me op baseer :d en dat zijn verschillende uren, soms om 7u, 12u of 22u. dus ik klaag echt ni.

tkan wel dat antwerpen droger is gebleven natuurlijk
jeronimo_jd
goed studeerweer anders
Gladius
quote:
Originally posted by Antony
tis vooral daar dat ik me op baseer :d en dat zijn verschillende uren, soms om 7u, 12u of 22u. dus ik klaag echt ni.

tkan wel dat antwerpen droger is gebleven natuurlijk

ik ben ook niet voor de kou, maar als ik mij 's morgens op de fiets moet spoeien en ik heb dan wind tegen zoals de vorige weken... dat is echt zo hatelijk. maar als ge terug naar huis rijdt is het wel lekker =). al bij al toch liever vriestemperaturen en nen blauwen hemel dan grijs weer met regen & wind.
fietsen in de sneeuw is echt zo zalig :)
MikeVee
Heerlijk zware sneeuwbui atm :happy2: :happy2: :happy2:
Devilex
Ik herinner me nog dat we vorig jaar rond deze periode reeds op het strand konden gaan liggen, en nu is het juist het omgekeerde.
Xilver
tklimaat is nor de kloten, paniek!
Real
Onzin. Hippienonsens.

Gladius
Godmiljaar wasdadier! :eyes:
Real
Hier heeft het daarnet even gesneeuwd, maar voor de rest is het deze voormiddag altijd zonnig geweest. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Privacy Statement