return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Can u feel it? (pg. 15)
View this Thread in Original format
domineesje
*doet de oogjes open*

dat heb ik dus he,de eerste dagen vd opkomende zomer, bonkende maar dan bonkende koppijn (ondraaglijk), dat beloofd goeds :)
Tiger777
quote:
Originally posted by domineesje
idd

gevaarlijke zon btw, lig er 10 minuten in en topje staat erin
en ben naar binnen gevlucht omdat niet te doen si..
verder in mijn zetel slapen ze

Heel vreemd, maar ik was al uber-bruin van die 2 goeie dagen die we begin mei hadden..zo bruin dat ze me ermee uitlachten :p :rolleyes: :happy2:

quote:
Bedankt om uw medeleven te tonen aan de mensen met examens

Baah, da goe weer is goe voor de moraal. Vandaag een avondje genieten van het weer sé :D
Gladius
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
.

Toch maar met de bus naar de kapper, want als ik dat met de fiets doe moet ik daar eerst 10 minuten uitzweten, en das ook geen zicht :o

jeez, dat komt dan van ne 'sportman' :whip: :whip:
Jasperovitsj
Mjah, niks tegen fietsen ofzo, en ik ga vanavond gewoon lopen hoor. :)
Met net dankzij dat sporten zweet ik heel snel, en als ik dan bvb naar de kapper moet fietsen is dat niet echt aangenaam als ik daar helemaal bezweet aankom en het vocht van m'n gezicht drupt. ;)
Antony
inderdaad, en da lauw water om u haar mee te wassen helpt ni echt... en ze kunnen ook iet hebben van: "dien zen gezicht is helemaal nat, en men kraan is nog nieens open" :wtf:
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, niks tegen fietsen ofzo, en ik ga vanavond gewoon lopen hoor. :)
Met net dankzij dat sporten zweet ik heel snel, en als ik dan bvb naar de kapper moet fietsen is dat niet echt aangenaam als ik daar helemaal bezweet aankom en het vocht van m'n gezicht drupt. ;)

Je kunt het ook op zijn oma's doen hé, 7 km/u op de fiets :D

Which reminds me.. Heb je er al op gelet dat oudere mensen op de fiets altijd vertragen bij het minste geluid dat ze achter hun rug horen aankomen? Door hun lage snelheid verliezen ze echter altijd het evenwicht en gaan ze aan het slingeren, waardoor ze gevaar creëren ipv er te vermijden, lol :rolleyes:

Anyway, on topic.. Het was zalig in de wagen vanmorgen, met een muziekje erbij :cool:
Vanavond was het wel plakken :nervous:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

Which reminds me.. Heb je er al op gelet dat oudere mensen op de fiets altijd vertragen bij het minste geluid dat ze achter hun rug horen aankomen? Door hun lage snelheid verliezen ze echter altijd het evenwicht en gaan ze aan het slingeren, waardoor ze gevaar creëren ipv er te vermijden, lol :rolleyes:

JA!!!! :whip: :whip:

Dat, of ze horen je niet als je herhaaldelijk belt, waardoor je hen langs rechts moet inhalen en ze altijd geweldig hard verschieten wanneer dat gebeurt. En dan beginnen ze vaak dus ook te slingeren :rolleyes:
Antony
... of te roepen
domineesje
combinatie drank en zon loopt niet goed samen... en dan nog al die getallen :o
domineesje
amaai das toch warm he
mag graad of vijf af;)

volgede week donderdag is al weer serieus grijs :/

Jasperovitsj
gast, tis vééééééél te warm om nu op de baan te zijn en zwaar fysiek werk op te knappen. Vandaag in totaal 4,5 liter water gedronken, en nog sterf ik van den dorst. En die camion is een echte broeikas, ni normaal :nervous: Ik was blij toen we eindelijk de autostrade op konden, de raamkes is goed openzetten en lekker uitwaaien :D
Bl@ckOut
Chance da we hier op 't werk (stageplaats eigenlijk) airco hebben. Zodoende hebben wij nen ideale temperatuur :)

Alleen nadien met fietske door diene oven, das wa anders...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement