|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד את זה עוד פעם
אתה לא בצבא עדיין ולא היית ככה שאתה האחרון שיכול להגיד על תפקידים שחיילים לא תורמים כלום
התרומה של כל אחד היא לפי איך שהוא רואה את זה... וגם אם אתה בתפקיד עורפי אבל בא בגישה חיובית אתה מבין למה אתה כן תורם
עכשיו אם אתה חושב כל כך רע על המדינה אז מה אתה עושה פה בכלל?
למה אתה לא יורד מהארץ והולך לגור באיזה ארצות הברית או אוסטרליה או אנערף איפה!??! :mad: |
מה קשור שלא הייתי? ראיתי בכלל מה צח כתב? הוא אומר שהוא מסיע פה ושם ואז שומע מוזיקה הוא מרגיש שהוא לא עושה כלום
וזה גם מה ששמיץ כתב על זה שהוא היה אפסנאי אז מה קשר הלא הייתי בצבא חלאס לשחק אותה על הזין שלי השנה שך בצבא
מי ישמע נו שנה בצבא
שניה תן לגעת בך
ואני חושב רע על מי שמנהל תמדינה אבל אני נהנה להיות פה נולדתי פה כל החברים שלי והמשפחה שלי פה
| quote: |
בוא אני יספר לך פרט קטן שהוא השמיט...
הוא התגייס לסטי"לים...
בשביל להתגייס לשם צריך לעבור גיבוש
מה שאומר שהוא עבר גיבוש ורק אז הגיע לשם ולא שלחו אותו כברירת מחדל
ברגע שהוא עשה את הגיבוש ולא חתם ויתור ולא נעליים והתגייס לשם... הוא שלח לחיל הים
אם הוא עכשיו רוצה לצאת משם כי לא "מתאים" לו אז זה כבר סיפור אחר
וזה לא משנה שהיה לו 100 יחידות במתמטיקה ובפיזיקה כי הצבא לא ייעד אותו להיות בממר"ם או בכל מקום אחר כזה
ועוד פעם... זה שהוא הלך לקב"ן להוריד פרופיל... אך ורק אשמתו
ולצבא יש נהלים בקשר לאנשים שהיו אצל הקב"ן כי אם ירד להם פרופיל או שהם מזיינים את השכל והצבא אוכל את זה, או שבאמת יש להם בעיות נפשיות :rolleyes: |
נו מה קשור מה שכתבת למה שכתבתי?
סבבה הוא הלך לשם כי הוא חשב שזה מתאים לו והיה לו רצון טוב
הוא ראה שלא מתאים לו
אז לא מתאים לו
אין מה לעשות אי אפשר בכח
ונכו זה הנהלים של הצבא ובגלל זה הוא אומר שזה מערכת דפוקה וגם אני אומר
כי הוא הלך לקבן בגלל שהוא לא הסתדר בקרבי
זה לא אומר שהוא לא יכול להיות הממרניק הכי טוב שהיה בכל המחזור שלו
מערכת דפוקה <------- |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשור שלא הייתי? ראיתי בכלל מה צח כתב? הוא אומר שהוא מסיע פה ושם ואז שומע מוזיקה הוא מרגיש שהוא לא עושה כלום
וזה גם מה ששמיץ כתב על זה שהוא היה אפסנאי אז מה קשר הלא הייתי בצבא חלאס לשחק אותה על הזין שלי השנה שך בצבא
מי ישמע נו שנה בצבא
שניה תן לגעת בך
ואני חושב רע על מי שמנהל תמדינה אבל אני נהנה להיות פה נולדתי פה כל החברים שלי והמשפחה שלי פה
|
אם אתה נהנה להיות פה וכל החברים והמשפחה שלך פה אז תלך להיות קרבי ותגן עליהם... עזוב אותך המדינה... לך בשביל החברים ותגן עליהם
ואני יסביר לך עוד פעם... זה לא הפז"מ שלי קשור לעניין ולא הפז"מ של אף אחד
מספיק להיות חודשיים בצבא בשביל להבין שזה לא כמו באזרחות
ואני יכול להביא לך נהגים שנהנים מהשירות שלהם כמו לדוגמה חבר שלי... ואני יכול להביא לך אפסנאים בבסיס שלך שוואלה לא סובלים בכלל
אבל מצד שני אני יכול להביא לך נהגים מהבסיס שלי שדופקים עריקויות כאילו אין מחר...
השורה התחתונה... לכל אחד זה שונה... פשוט אל תבוא בגישה אנטי ותראה איך אתה כן יכול להנות ממשהו... ואם עדיין אתה סובל והמסגרת הצבאית לא לך... אז תנסה להחליף תפקיד או משהו
| quote: |
נו מה קשור מה שכתבת למה שכתבתי?
סבבה הוא הלך לשם כי הוא חשב שזה מתאים לו והיה לו רצון טוב
הוא ראה שלא מתאים לו
אז לא מתאים לו
אין מה לעשות אי אפשר בכח
ונכו זה הנהלים של הצבא ובגלל זה הוא אומר שזה מערכת דפוקה וגם אני אומר
כי הוא הלך לקבן בגלל שהוא לא הסתדר בקרבי
זה לא אומר שהוא לא יכול להיות הממרניק הכי טוב שהיה בכל המחזור שלו
מערכת דפוקה <------- |
אתה רשמת
| quote: |
עדיין זה מערכת מטומטמת כי אם יש לו 5 יחידות מחשבים ומתמטיקה עם ציונים טובים אין סיבה לא לתת לו תאנס במחשבים יעני זה דפוק טילים |
ואני הסברתי לך שזה לא קשור לכמה יחידות היה לו מחשבים ומתמטיקה כי הוא הוריד פרופיל על קב"ן וזה לא תופס בצבא לתפקידים כאלה
ככה שזה לא קשור למערכת... זה הגיוני ביותר שמישהו שכביכול יש לו בעיות נפשיות לא יהיה בממר"ם אז מובן מאליו שלא יתנו לו צ'אנס במחשבים... כי מבחינה נפשית מבחינת פרופיל הוא לא מתאים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה נהנה להיות פה וכל החברים והמשפחה שלך פה אז תלך להיות קרבי ותגן עליהם... עזוב אותך המדינה... לך בשביל החברים ותגן עליהם
ואני יסביר לך עוד פעם... זה לא הפז"מ שלי קשור לעניין ולא הפז"מ של אף אחד
מספיק להיות חודשיים בצבא בשביל להבין שזה לא כמו באזרחות
ואני יכול להביא לך נהגים שנהנים מהשירות שלהם כמו לדוגמה חבר שלי... ואני יכול להביא לך אפסנאים בבסיס שלך שוואלה לא סובלים בכלל
אבל מצד שני אני יכול להביא לך נהגים מהבסיס שלי שדופקים עריקויות כאילו אין מחר...
השורה התחתונה... לכל אחד זה שונה... פשוט אל תבוא בגישה אנטי ותראה איך אתה כן יכול להנות ממשהו... ואם עדיין אתה סובל והמסגרת הצבאית לא לך... אז תנסה להחליף תפקיד או משהו
אתה רשמת
ואני הסברתי לך שזה לא קשור לכמה יחידות היה לו מחשבים ומתמטיקה כי הוא הוריד פרופיל על קב"ן וזה לא תופס בצבא לתפקידים כאלה
ככה שזה לא קשור למערכת... זה הגיוני ביותר שמישהו שכביכול יש לו בעיות נפשיות לא יהיה בממר"ם אז מובן מאליו שלא יתנו לו צ'אנס במחשבים... כי מבחינה נפשית מבחינת פרופיל הוא לא מתאים |
בשביל להיות קרבי ולהגן יש אנשים מורעלים שהחלום שלהם זה להיות בגבעתי בגולני או ביחידה מובחרת
יש לי חבר שלא התפנה מהבקום עד שנתנו לו גולני
ועוד חבר שהוא בן יחיד והלך לאגוז
כאלה אנשים צריכים להיות שם
ובגלל זה אני לא שם
בנאדם כמוני שלא רוצה את זה אין סיבה שיהיה שם
וסבבה הסברתי לך כבר שכשאמרתי מה שאמרתי על התפקידים זה היה בהסתמך על מה שצח ושמיץ כתבו
(חבל שאחרי שהבהרנו דברים אתה חוזר עליהם פה)
ושוב - אניודע שבגלל שהוא הלך לקבן לא רוצים אותו בממרם אבל עם נתונים כמו שלו בתחום הזה זה שטות לא לקחת אותו לשם - ביחוד בגלל שיודעים שהוא הלך לקבן כדי לצאת מקרבי
וגם אם לא - יש היוםם מלא אנשים עם בעיות בראש ועובדים בחברות הייטק בדרגות הכי גבוהות כי אם יש לך את זה אז זה לא קשור איזה בעיות יש לך..יש לי חבר שאח שלו עיוור (לא עד הסוף) והוא מנהל מחלקות תמיכה טכנית בכמה אגפים באירופה
עובדה שגם אם לבנאדם יש בעיות הוא יכול להיות כריש
ושוב זה מוכיח שזה מערכת דפוקה כן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ושוב - אניודע שבגלל שהוא הלך לקבן לא רוצים אותו בממרם אבל עם נתונים כמו שלו בתחום הזה זה שטות לא לקחת אותו לשם - ביחוד בגלל שיודעים שהוא הלך לקבן כדי לצאת מקרבי
|
יש לך מושג כמה אנשים בכל בית ספר נמצאים ב-5 מתמטיקה ו-5 פיזיקה לדוגמה?
או 5 מחשבים?!
רק בבית ספר שלי היו איזה לפחות 30-40 אולי יותר
ככה שהנתונים כמו שאתה מציג אותם שזה שטות לא לקחת... הם לא כאלה נתונים בשמיים!!
לי יש קב"א 56, דפ"ר 90, הייתי 5 פיזיקה, 5 כימיה, 5 מתמטיקה, 5 אנגלית
ואם אתה לא יודע מבחינת קב"א ודפ"ר זה הנתונים הכי גבוהים שיש... לא הרבה מגיעים לדפ"ר 90, אבל מה... אם עכשיו אני ילך ויצא מקרבי בגלל קב"ן גם אותי לא יקבלו
וזה לא קשור למערכת בכלל!!!!!!!!!!! אז תכניס את זה לראש שלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך מושג כמה אנשים בכל בית ספר נמצאים ב-5 מתמטיקה ו-5 פיזיקה לדוגמה?
או 5 מחשבים?!
רק בבית ספר שלי היו איזה לפחות 30-40 אולי יותר
ככה שהנתונים כמו שאתה מציג אותם שזה שטות לא לקחת... הם לא כאלה נתונים בשמיים!!
לי יש קב"א 56, דפ"ר 90, הייתי 5 פיזיקה, 5 כימיה, 5 מתמטיקה, 5 אנגלית
ואם אתה לא יודע מבחינת קב"א ודפ"ר זה הנתונים הכי גבוהים שיש... לא הרבה מגיעים לדפ"ר 90, אבל מה... אם עכשיו אני ילך ויצא מקרבי בגלל קב"ן גם אותי לא יקבלו
וזה לא קשור למערכת בכלל!!!!!!!!!!! אז תכניס את זה לראש שלך |
נכון שיש הרבה שעשו 5 יחידות במקצועות האלה
אבל אם יש לו 95 בכל אחד מהם והוא היה אצל קבן תאמין לי שזה לא אומר שהוא לא יכול לעזור לצבא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון שיש הרבה שעשו 5 יחידות במקצועות האלה
אבל אם יש לו 95 בכל אחד מהם והוא היה אצל קבן תאמין לי שזה לא אומר שהוא לא יכול לעזור לצבא |
ברור שזה לא אומר
אבל עוד פעם, כרגיל, אתה מפספס את הנקודה
הוא יכול לעזור לצבא ולהיות בממר"ם... אבל הנקודה היא שלא חסר אנשים שיכולי םלהיות בממר"ם ומההתחלה הלכו להיות שם ולא נפלים של קרבי מסיבה זו או אחרת!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ברור שזה לא אומר
אבל עוד פעם, כרגיל, אתה מפספס את הנקודה
הוא יכול לעזור לצבא ולהיות בממר"ם... אבל הנקודה היא שלא חסר אנשים שיכולי םלהיות בממר"ם ומההתחלה הלכו להיות שם ולא נפלים של קרבי מסיבה זו או אחרת!! |
זה לא אומר שהאלה שבאו לממרם הם ברמה שלו
כי לממרם יכול להגיע כל אחד עם 64 בלי קשר לאם הוא למד מחשבים
ככה שבנאדם שעשה 5 יחידות מחשבים יכול להיות יותר טוב מאיזה אחד שסתם עבר תמבחן של הממרם שהוא לא קשה ד"א והגיע לשם
והקטע של ללכת לקבן ואז לא לקבל דברים טובים זה רק בשביל שאנשים לא ילכו לקבן
זה לא באמת כי הצבא חושב שבנאדם שיצא מקרבי לא מתאים לממרם
זה בשביל שאנשים לא יעשו שיטה ללכת לקבן ולצאת ממקומות |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה בשביל שאנשים לא יעשו שיטה ללכת לקבן ולצאת ממקומות |
רק חבל שזו השיטה היום..
כל חייל שלישי בצה"ל הולך לקבן כי לא בא לשרת בתור לוחם\בגדוד או בבסיס הנוכחי שלו..
וזה באמת חבל, אצלנו יש את כל הח'ברה מהחימוש שעושים יומיות ועכשיו החליטו להוציא כמה שיותר חיילים שמתפקדים במקצוע מסוים לקורס בשביל להוריד את המספר של העובדים כללים, וכולם הלכו לקב"ן בשביל לצאת מהקרוס... וזה יוצר עכשיו בעיה ממש רצינית.. |
|
|
| DjChook |
שחר, הגיע אלינו למדור עתודאי מצטיין דיקן בפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת ת"א.. שתבין שעל הנייר זה בנאדם ג-א-ו-ן ברמות מטורפות
הגיע למדור שלנו, ואחרי חודש העפנו אותו לכל הרוחות כי הוא לקה בכישורים חברתיים...
זה רק מוכיח לך שהנתונים על הנייר לא אומרים כלום!
אתה צריך לנסות לשאוף להגיע לאן שאתה רוצה, ולהיות מוכן לשאת בתוצאות
וכן, בנאדם שהולך לצבא הופך להיות דיי קטן ... ואני מסכים עם זה.
בנוסף, מה לעשות שאתה ילד בן 18 ואין לך ראיה מערכתית בגרוש,
למה אם האנשים שהיו צריכים לקבל החלטות גורליות היו צריכים להתעסק בקטנות כמו למצוא חניה, להכין קפה, לשלוח מיילים, וכו...
התפוקה שלהם הייתה יורדת ב 10 אחוזים נגיד?
מספיק ה 10 אחוז האלה בשביל שאנשים בשטח, ותאמין לי שאם אתה לא מבין את זה אפשר לעשות לך ראית מצב ולהסביר לך שזה כן ככה... אז האנשים האלה יקבלו את ההחלטות הנכונות בזמן הקריטי. וחיי אדם יכולים להחסך
וזה שחר, מה שעושה את הצבא שלנו לצבא הכי טוב בעולם. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
רק חבל שזו השיטה היום..
כל חייל שלישי בצה"ל הולך לקבן כי לא בא לשרת בתור לוחם\בגדוד או בבסיס הנוכחי שלו..
וזה באמת חבל, אצלנו יש את כל הח'ברה מהחימוש שעושים יומיות ועכשיו החליטו להוציא כמה שיותר חיילים שמתפקדים במקצוע מסוים לקורס בשביל להוריד את המספר של העובדים כללים, וכולם הלכו לקב"ן בשביל לצאת מהקרוס... וזה יוצר עכשיו בעיה ממש רצינית.. |
נו זה בדיוק מה שאני אומר
בגלל שאנשים שלא רוצים משו הולכים לקבן הצבא החליט לדפוק אותם
אבל בדרך הוא דופק גם כאלה שיכולים לעזור לו
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, הגיע אלינו למדור עתודאי מצטיין דיקן בפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת ת"א.. שתבין שעל הנייר זה בנאדם ג-א-ו-ן ברמות מטורפות
הגיע למדור שלנו, ואחרי חודש העפנו אותו לכל הרוחות כי הוא לקה בכישורים חברתיים...
זה רק מוכיח לך שהנתונים על הנייר לא אומרים כלום!
אתה צריך לנסות לשאוף להגיע לאן שאתה רוצה, ולהיות מוכן לשאת בתוצאות
וכן, בנאדם שהולך לצבא הופך להיות דיי קטן ... ואני מסכים עם זה.
בנוסף, מה לעשות שאתה ילד בן 18 ואין לך ראיה מערכתית בגרוש,
למה אם האנשים שהיו צריכים לקבל החלטות גורליות היו צריכים להתעסק בקטנות כמו למצוא חניה, להכין קפה, לשלוח מיילים, וכו...
התפוקה שלהם הייתה יורדת ב 10 אחוזים נגיד?
מספיק ה 10 אחוז האלה בשביל שאנשים בשטח, ותאמין לי שאם אתה לא מבין את זה אפשר לעשות לך ראית מצב ולהסביר לך שזה כן ככה... אז האנשים האלה יקבלו את ההחלטות הנכונות בזמן הקריטי. וחיי אדם יכולים להחסך
וזה שחר, מה שעושה את הצבא שלנו לצבא הכי טוב בעולם. |
אז מה אם יש לו בעיות חברתיות? אתה בתיכנות לא? אם הוא כריש בתיכנות ויכול לעזור לצהל לפתח דברים חדשים שעוד לא היו למי אכפת איזה בעיות חברתיות יש לו?
ולא הבנתי את כל ה 5 שורות האחרונות |
|
|
| DjChook |
אמרתי, שאתה לא תמיד יכול להבין את התמורה של האנשים שכביכול "מבזבזים את הזמן ולא מרגישים שהם תורמים"
והוא יכול להיות תותח בתכנות, אני עדין לא ירצה אותו לידי |
|
|
| m0sh |
טוב חברה מחר אני אצל הרופא ברמ 2
אני מקווה שהוא יציע לי טיפול כי אני חייב טיפול והחלטתי שאני מגיש תביעה בשביל לקבל טיפולים מהצבא...לפני הגיוס הייתי פשוט נקי במצב נהדר ועכשיו אני במצב הכי גרוע אי פעם |
|
|
|
|