|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
שחר,באמת
אנחנו לא צריכים ערס כמוך פה
תראה איך אתה מדבר
די כבר עם הכבוד!
בגלל זה מתים פה אנשים מדקירות בגלל השטויות האלו אוף
ונמרוד
קיבלתי כבר 21
אם אני יחזור זה יהיה בהתנדבות אבל כבר נרשמתי למכללה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
מוש עזוב את כל האלה כמו שחר ועוד כמה לא זוכר שאמרים שהצבא זה חרא
אין להם או לך מושג, אתה סוגר לעצמך הרבה דלתות וסתם... |
מיייי אומר שהצבא חרא?
אני נהנה עד היום אחושרמוטהההה הלוואי ימשיך ככה כל השירות!!!
מחר אני יכתוב עוד סיפוריםםם
אין כל האנשים אצלנו עמחה כאלה הכי כיף בארץ!!
| quote: | Originally posted by Sniper
אתה כ"כ משחק אותה!!! יראבק...
חבר שלי לא כיוון שום נשק לאף אחד, זה היה פשוט משחק בנשק.. בשביל להראות שהוא גבר גבר, והיום הוא אוכל כאפות שאתה לא מבין, ואללה שחר.. אתה יכול להגיד תודה שלא קרה כלום.. ומי זה סגן אלוף?? הבן אדם שיכול לדפוק לך את כל החיים וואלה לאנשים כמוך אני מעדיף לא להתקרב..
אתה פשוט תפוס על שלך!! אם היה נפלט לך כדור.. ה' ישמור היה לך טראומות לכל החים!! אתה לא מבין כמה..
אתה כולך חתיכת צעיר!! שחושב שהוא יודע הכל..
הלוואייייייייייייי הלוואייי ואיזה קצין\נגד בחיר יפלו עלייך
ינקנקו לך את הצורה... הלוואי!!! |
מה קשור משחק אותה מה יעני בכח אתה מנסה להביא לי עצבים?
אין פה מה לשחק גבר אף אחד לא יגע לי בדברים
אני אנחנו יושנים באוהל כולנו בלי מנעולים בתיקים בלי כלום למה אנחנו כמו אחים אף אחד לא יגנוב לשני
אז וואלה מי שגבר לגעת לי בפלאפון שיהיה גבר לשלם על זה
קיצור עזוב תסיפור הזה כבר צחקתי עם צח ואיתי עליו זה מאחורה
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר,באמת
אנחנו לא צריכים ערס כמוך פה
תראה איך אתה מדבר
די כבר עם הכבוד!
בגלל זה מתים פה אנשים מדקירות בגלל השטויות האלו אוף |
ילדי כפות כמוך מתים אולי
מי שמדבר יפה ומביא כבוד לא יהיה לו בעיות |
|
|
| Shahar |
אהההה אלעד שתהיה בעניינים קצינים שדיברתי איתם עד היום היו נחמדים טילים אלי
ונרדמתי פעם אחת בשמירה וקצין העיר אותי אמר לי להזהר שלא יתפסו אותי וזהו |
|
|
| Sniper |
שחר, ת'יודע מה אני בכח רוצה להביא לך את העצבים!:]
זה עושה לי טוב לראות אנשים שמשחקים בנשק ולדעת שוואלה עם קצת חוסר מזל יכלת עכשיו להרוג בן אדם אפילו אם לא התכוונת..
ואם בגלל פלאפון אתה דורך נשק?!@ אז מה יהיה אם משהו יגנוב לך ת'אוטו?!@
ת'שים לו מטען בבית?! תהרוג את אישתו ותקבור חיים את הילדים שלו?!#@
מה אתה מטומטם!?@ ת'שומע ת'עצמך איך אתה מדבר??
אתה חיי בסרט של אל קופנה.. באמא שלי..
אף אחד פה לא בא אלייך בגישה של אתה אפס.. כולם פה באים לטובתך.. אנשים שעברו בצבא, ושיש להם מספיק זמן וראו הרבה דברים.. באים בקטע לעזור לך.. ואתה כמו איזה ערס משחק לי אותה..
ויופי שאתה סחבק עם הקצינים, עם איזה דרג אתה סחבק?? סג"מ?! גג סרן!!!
חכה שאיזה רב סרן ומעלה יפלו עלייך..
תתחיל את הסדיר שלך ונראה כמה גבר אתה..
ולפני שאתה קופץ ובא להגיד שאני משחק אותה עם דרגות.. אז אני ממש לא!
פשוט מרתיח אותי לשמוע דברים של דרכתי נשק!! סתם ככה כי התעצבנתי..
אתה באמת צריך לראות קב"ן.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
שחר, ת'יודע מה אני בכח רוצה להביא לך את העצבים!:]
זה עושה לי טוב לראות אנשים שמשחקים בנשק ולדעת שוואלה עם קצת חוסר מזל יכלת עכשיו להרוג בן אדם אפילו אם לא התכוונת..
ואם בגלל פלאפון אתה דורך נשק?!@ אז מה יהיה אם משהו יגנוב לך ת'אוטו?!@
ת'שים לו מטען בבית?! תהרוג את אישתו ותקבור חיים את הילדים שלו?!#@
מה אתה מטומטם!?@ ת'שומע ת'עצמך איך אתה מדבר??
אתה חיי בסרט של אל קופנה.. באמא שלי..
אף אחד פה לא בא אלייך בגישה של אתה אפס.. כולם פה באים לטובתך.. אנשים שעברו בצבא, ושיש להם מספיק זמן וראו הרבה דברים.. באים בקטע לעזור לך.. ואתה כמו איזה ערס משחק לי אותה..
ויופי שאתה סחבק עם הקצינים, עם איזה דרג אתה סחבק?? סג"מ?! גג סרן!!!
חכה שאיזה רב סרן ומעלה יפלו עלייך..
תתחיל את הסדיר שלך ונראה כמה גבר אתה..
ולפני שאתה קופץ ובא להגיד שאני משחק אותה עם דרגות.. אז אני ממש לא! |
מי שיגנוב לי תאוטו לא יראה אור יותר
ולא חי בשום סרט אני לא עושה דברים בשביל דאווינים להפך אם אני בא לסגור עם מישו עניין אני עושה את זה בנינו בשקט בלי דיבורים
וחלאססס עם הנשק אמרתי עבר כל זה לא מעניינתי הנשק יותר חחחח |
|
|
| Viber |
"respect is everything..."

:haha: :haha: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
ילדי כפות כמוך מתים אולי
מי שמדבר יפה ומביא כבוד לא יהיה לו בעיות |
די אני לא יכול לשמוע אותך צעיר.
די עם הרגשי נחיתות
| quote: | Originally posted by Sniper
ואתה כמו איזה ערס משחק לי אותה..
|
הוא לא משחק אותה!
הוא באמת ערס מגעיל
טפו אני נגעל לקרוא את מה שהוא כותב
| quote: | Originally posted by Shahar
מי שיגנוב לי תאוטו לא יראה אור יותר
|
תגובה אופיינית של אדם טיפש. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
די אני לא יכול לשמוע אותך צעיר.
די עם הרגשי נחיתות
הוא לא משחק אותה!
הוא באמת ערס מגעיל
טפו אני נגעל לקרוא את מה שהוא כותב
תגובה אופיינית של אדם טיפש. |
יהומו החיים שלי יותר טובים משלך כעלק רגשי נחיתות
למה לא באת לטיאלוי אתמול שאלתי עלייך
תבוא תבוא למרקוס שולץ |
|
|
| Hell_Copter |
נמנעתי מלהגיב עד עכשיו... בעיקר בגלל שדיברתי עם שחר באיי סי קיו אתמול על זה
אבל שחר... אתה לא נרגע אז אני כן יגיב...
חלאס כבר לחשוב שאתה עושה מה שאתה רוצה בצבא ויסדרו אותך תמיד
בסוף אתה תיפול על הבנאדם הלא נכון ותחטוף חזק חזק ככה שלא תתאושש מזה
או לחילופין עם כל השטויות של משחקים בנשק ומשחקי כבוד מישהו יפגע ואז רק אתה תבין כמה זה חמור כל העסק הזה
קיצר... פשוט תחשוב על זה ותרגע כי לא תגיע רחוק אם תמשיך ככה... ואני אומר את זה לטובתך |
|
|
| m0sh |
שיחטוף ב"ה מגיע לו
אוי שחר תתבגר.
אתמול הייתי באפרת גוש.
ובזמן שאתה תהיה במרקוס שולץ אני כנראה בכלל יהיה בארץ אחרת יא צעיר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נמנעתי מלהגיב עד עכשיו... בעיקר בגלל שדיברתי עם שחר באיי סי קיו אתמול על זה
אבל שחר... אתה לא נרגע אז אני כן יגיב...
חלאס כבר לחשוב שאתה עושה מה שאתה רוצה בצבא ויסדרו אותך תמיד
בסוף אתה תיפול על הבנאדם הלא נכון ותחטוף חזק חזק ככה שלא תתאושש מזה
או לחילופין עם כל השטויות של משחקים בנשק ומשחקי כבוד מישהו יפגע ואז רק אתה תבין כמה זה חמור כל העסק הזה
קיצר... פשוט תחשוב על זה ותרגע כי לא תגיע רחוק אם תמשיך ככה... ואני אומר את זה לטובתך |
הקשב המפקד כן המפקד
!@@!@
| quote: | Originally posted by m0sh
שיחטוף ב"ה מגיע לו
אוי שחר תתבגר.
אתמול הייתי באפרת גוש.
ובזמן שאתה תהיה במרקוס שולץ אני כנראה בכלל יהיה בארץ אחרת יא צעיר. |
גם אני יכול לצאת מהצבא אם בא לי
בינתיים בנזונה שם אני נהנה למה לצאת
ואל דאג כפרה עוד נפגוש אותך באיזה מסיבה |
|
|
| m0sh |
אוקי אז נפגש במסיבה ומה אז?
נלך מכות?
תרגיש גבר? אני נראה לך מפחד ממך
אם אתה כל כך רוצה קרב נקי בלי סכינים אז בכיף
אני לא מפחד
אבל בשביל מה לי לרדת לרמה הזאת
ילדים קטנים הולכים מכות. |
|
|
|
|