return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 15)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
בונאה יא צעיר תפסת תחת
אתה כל כך צעיר שאפילו הבמבה בשקם צוחקת עליך

איזה גבר אתה
וגם אני הוצאתי 2 גימלים בטירונות על כלום ולא סגרתי שבת בחיים שלי

ואני עכשיו בגימלים כבר כמה שבועות


פחחחחח מה קשור ג'? אני עושה מה בראש שלי
עושים הכי בית זונות בארץ
חבר שלי אמר לעוזר מ"פ שהוא נאצי ולא העלו אותו למשפט
אתה היו לוקחים אותך למשפט היית הולך כמו איזה מעפן

quote:
Originally posted by Sniper
שחר, אז הוצאת ג'?!@ זה עושה אותך גבר?~!
תפסיק לחשוב שאתה יודע הכל!!

ומוש מה אתה בכלל זורם איתו!?@#
אז מה אם לא סגרת שבת?!@#
זה גם עושה אותך כבר?!!?!?

שיואוו אני באמת לא מבין באיזה צורה אתם חושבים!@#

מה אתם באים לריב מי עושה בית זונות!?#@


תגיד לי על מי אתה בא לעשות דאווינים עם הפזמ שך
אנשים כמוך רק מדליקים אותי יותר
שם זין עליכם אמרתי כבר לאנשים יותר גבוהים ממך שהם יכולים למצוץ לי
ויצאתי בלי משפט
אולי תלונה רק
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
פחחחחח מה קשור ג'? אני עושה מה בראש שלי
עושים הכי בית זונות בארץ
חבר שלי אמר לעוזר מ"פ שהוא נאצי ולא העלו אותו למשפט
אתה היו לוקחים אותך למשפט היית הולך כמו איזה מעפן




אתה בפאקינג בקום!
אתה אפילו לא טירון!

אני כבר רואה אותך בקרייה מקבל תלונה ממ"צ כל יום :haha:
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
פחחחחח מה קשור ג'? אני עושה מה בראש שלי
עושים הכי בית זונות בארץ
חבר שלי אמר לעוזר מ"פ שהוא נאצי ולא העלו אותו למשפט
אתה היו לוקחים אותך למשפט היית הולך כמו איזה מעפן



תגיד לי על מי אתה בא לעשות דאווינים עם הפזמ שך
אנשים כמוך רק מדליקים אותי יותר
שם זין עליכם אמרתי כבר לאנשים יותר גבוהים ממך שהם יכולים למצוץ לי
ויצאתי בלי משפט
אולי תלונה רק


אני לא מבין, זה שאתה קורא לאנשים בשמות ואומר להם שהם יכולים למצוץ לך עושה אותך גבר או משהו?... כאילו אני זוכר שדיברתי איתך לפני איזה שנה והיית כולך כן כן אני הולך לקרבי וזה... ועוד סיפרת לי על איך שאחשלך משרת באיזה יחידה מובחרת וכל זה...
ועכשיו תראה מה אתה עושה, אתה עושה מעצמך צחוק, אתה חושב שאתה עושה מהצבא בית זונות.. עד שיום אחד יבוא בנאדם שלא מצפצף עליך בכלל וישים אותך במשפט ויזרקו אותך לכלא, ואז נראה עד כמה אתה גיבור
ואני מתערב שאפילו אחרי זה אתה תחזור לפה ותספר לנו סיפורי גבורה מהכלא
אתה לא מבין שאתה לא מרשים פה אפחד?.. כולם חושבים שאתה מתנהג כמו אידיוט
ואני אישית חושב שאתה הורס את הפורום הזה, ולא מגיע לך בכלל להיות פה.
Sniper
quote:
Originally posted by YuVaL
אני לא מבין, זה שאתה קורא לאנשים בשמות ואומר להם שהם יכולים למצוץ לך עושה אותך גבר או משהו?... כאילו אני זוכר שדיברתי איתך לפני איזה שנה והיית כולך כן כן אני הולך לקרבי וזה... ועוד סיפרת לי על איך שאחשלך משרת באיזה יחידה מובחרת וכל זה...
ועכשיו תראה מה אתה עושה, אתה עושה מעצמך צחוק, אתה חושב שאתה עושה מהצבא בית זונות.. עד שיום אחד יבוא בנאדם שלא מצפצף עליך בכלל וישים אותך במשפט ויזרקו אותך לכלא, ואז נראה עד כמה אתה גיבור
ואני מתערב שאפילו אחרי זה אתה תחזור לפה ותספר לנו סיפורי גבורה מהכלא
אתה לא מבין שאתה לא מרשים פה אפחד?.. כולם חושבים שאתה מתנהג כמו אידיוט
ואני אישית חושב שאתה הורס את הפורום הזה, ולא מגיע לך בכלל להיות פה.


אפשר לחלק את הפוסט שלך ל2

החלק הראשון מסכים איתך, שחר אתה לא עושה שום פוזה ואתה רק מוריד בערך שלך עם הדיבורים הזועתיים הללו שלך!! באמת אני לא מבין אותך..
ושמע, שים זין עלי שים זין על העולם לא ממש איכפת לי..
כי אני ממש לא מתכוון לריב איתך! אני לא עושה עלייך דאווינים
אתה חיי בסרט כ"כ, עד שיום אחד איזה מישהי ינחית עלייך משהו שלא ת'דע מאיפה זה בא לך, אתה תאכל סרטים כמו לא יודע מה!@#
זה שאתה "עושה בת זונות" זה לא מראה שאתה גבר!! זה רק מראה כמה ילד קטן אתה ואם מזה אתה מתלהב אז שיהיה לך לבריאות.. ובהצלחה בהמשך

החלק השני, אין צורך להגזים ולהגיד שלא מגיע לו להיות פה
אין לאף אחד זכות להגיד לאף אחד שלא מגיע לו להיות פה..
שיעשה מה שבראש שלו, הוא בן אדם ויש לו דעות, זכותו להביע אותם.
אבל הבעיה היא שאת הדעות שלו רוב האנשים פה לא מקבלים
וזה רק מרתיח!

לסכום שחר, אני שונא להשתמש בססמאות אבל אני אשתמש באחת כזו
"שאתה משתין על הצבא, הצבא נרטב
שהצבא משתין עלייך, אתה טובע"

כך בחשבון שבסופו של דבר מישהו יפול עלייך
ואתה לא תדע מאיפה לצאת, אני לא הייתי מתגאה בזה כ"כ שאני אומר לסמ"פ או לכל מישהו במסגרת שהוא על הזין שלי וכדומה.. זה חוסר כבוד לחלוטין!
אתה רוצה שיכבדו אותך, תן כבוד קודם כל!!


ומוש צודק, אתה בפאקינג בקום, נראה לך שיש להם כח\זמן\סבלנות לטפל באנשים כמוך?? אתה 0 אחד גדול מאוד בשבילהם, ואם ת'חושב שיתיחסו אלייך אחרת בגלל שאתה "שם זין על כולם" ו"כולם יכולים למצוץ לך" אז אתה טועה ביג טיים
DjChook
אני מבין שלא עזר שחר מה שאמרתי...
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אתה בפאקינג בקום!
אתה אפילו לא טירון!

אני כבר רואה אותך בקרייה מקבל תלונה ממ"צ כל יום :haha:


אנשים אצלנו עולים למשפט כל יום ואני עדיין לא עליתי אז אל דאג לי
אני יודע מה הולך בטירונות סיכמנו כבר כללי התנהגות
:D

quote:
Originally posted by YuVaL
אני לא מבין, זה שאתה קורא לאנשים בשמות ואומר להם שהם יכולים למצוץ לך עושה אותך גבר או משהו?... כאילו אני זוכר שדיברתי איתך לפני איזה שנה והיית כולך כן כן אני הולך לקרבי וזה... ועוד סיפרת לי על איך שאחשלך משרת באיזה יחידה מובחרת וכל זה...
ועכשיו תראה מה אתה עושה, אתה עושה מעצמך צחוק, אתה חושב שאתה עושה מהצבא בית זונות.. עד שיום אחד יבוא בנאדם שלא מצפצף עליך בכלל וישים אותך במשפט ויזרקו אותך לכלא, ואז נראה עד כמה אתה גיבור
ואני מתערב שאפילו אחרי זה אתה תחזור לפה ותספר לנו סיפורי גבורה מהכלא
אתה לא מבין שאתה לא מרשים פה אפחד?.. כולם חושבים שאתה מתנהג כמו אידיוט
ואני אישית חושב שאתה הורס את הפורום הזה, ולא מגיע לך בכלל להיות פה.


אני רציתי קרבי פעם אחר כך ירד לי פרופיל ובכלל הרגשתי שדפקו אותי וגם אם היה נשאר לי פרופיל גבוה לא הייתי הולך היום לקרבי למה וואלה דברים השתנו מה לעשות
ויש לי חברים שהיו בכלא ובמת באו עם חוויות אמרו כיף שם אפילו שמזיינים אותם שם ושאנלא יגיד מה אנשים חושבים עלייך פחחחח
אההה גם אתה יכול למצוץ לי כמו המפקדים שם

נרשמת כבר לתיכון שתמדבר על צבא?! פחחחחח חן תעשה סלקציה לפני שקוראים תטרד בכבוד שך

quote:
Originally posted by Sniper
אפשר לחלק את הפוסט שלך ל2

החלק הראשון מסכים איתך, שחר אתה לא עושה שום פוזה ואתה רק מוריד בערך שלך עם הדיבורים הזועתיים הללו שלך!! באמת אני לא מבין אותך..
ושמע, שים זין עלי שים זין על העולם לא ממש איכפת לי..
כי אני ממש לא מתכוון לריב איתך! אני לא עושה עלייך דאווינים
אתה חיי בסרט כ"כ, עד שיום אחד איזה מישהי ינחית עלייך משהו שלא ת'דע מאיפה זה בא לך, אתה תאכל סרטים כמו לא יודע מה!@#
זה שאתה "עושה בת זונות" זה לא מראה שאתה גבר!! זה רק מראה כמה ילד קטן אתה ואם מזה אתה מתלהב אז שיהיה לך לבריאות.. ובהצלחה בהמשך

החלק השני, אין צורך להגזים ולהגיד שלא מגיע לו להיות פה
אין לאף אחד זכות להגיד לאף אחד שלא מגיע לו להיות פה..
שיעשה מה שבראש שלו, הוא בן אדם ויש לו דעות, זכותו להביע אותם.
אבל הבעיה היא שאת הדעות שלו רוב האנשים פה לא מקבלים
וזה רק מרתיח!

לסכום שחר, אני שונא להשתמש בססמאות אבל אני אשתמש באחת כזו
"שאתה משתין על הצבא, הצבא נרטב
שהצבא משתין עלייך, אתה טובע"

כך בחשבון שבסופו של דבר מישהו יפול עלייך
ואתה לא תדע מאיפה לצאת, אני לא הייתי מתגאה בזה כ"כ שאני אומר לסמ"פ או לכל מישהו במסגרת שהוא על הזין שלי וכדומה.. זה חוסר כבוד לחלוטין!
אתה רוצה שיכבדו אותך, תן כבוד קודם כל!!


ומוש צודק, אתה בפאקינג בקום, נראה לך שיש להם כח\זמן\סבלנות לטפל באנשים כמוך?? אתה 0 אחד גדול מאוד בשבילהם, ואם ת'חושב שיתיחסו אלייך אחרת בגלל שאתה "שם זין על כולם" ו"כולם יכולים למצוץ לך" אז אתה טועה ביג טיים


וואלה מה שאתה אומר אני מעריך למה אתה לא אחד שמדבר סתם
אבל אנלא בא להתלהב בזה אני מספר מה הולך בצבא
על מי אני בא לעשות פוזות עליך?! על בנות אנלא עושה פוזות על אנשים פה אני יעשה?
אני נהנה ממה שהולך בצבא
אולי אתה לא נהנה סבבה זכותך למה לא
אני כן נהנה מהבית זונות ואני יודע בטירונות זה לא ככה

ואמרתי כבר מקודם בבקום הם כן מזיינים אנשים מלא פעמים המ"פ מראה לנו שהוא מעלה אנשים למשפט

ובקשר ללזיין תצבא וואלה לא מעניינתי לזיין אותו או לא העיקר אני יהנה
וחבר שלי קיבל 24 ל 7 חודש והיום כל פעם שהוא אומר למפקד שהוא מתעצבן ישר מביאים לו מה בא לו
ועובדה הוא לא היה בכלא פעם אחת
למה צריך לעשות דברים בחוכמה לא סתם ללכת לשחק אותה אבועלי

quote:
Originally posted by DjChook
אני מבין שלא עזר שחר מה שאמרתי...


עזר אבל אנשים מדברים דיון וזה
יש פה אנשים שעוד מעט מתגייסים רוצים שהם ידעו מה הולך בהתחלה

אבל אם לא בזין שך אז חפיף אנלא יכתוב
princess cc
מה נפלתם עליו?
תנו לו להתבטא!
:whip:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
מה נפלתם עליו?
תנו לו להתבטא!
:whip:


שיפלו למה אני סופר אותם? וואלה אני נהנה מכל רגע בצבא זה מה חשוב לי

ואני מתגעגע אלייך יא פרגית קשישה :D
m0sh
העיקר כל כך בכית לפני...
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
שיפלו למה אני סופר אותם? וואלה אני נהנה מכל רגע בצבא זה מה חשוב לי

ואני מתגעגע אלייך יא פרגית קשישה :D


חחחחחחחחח כפרה עליך יה גוזל צעיר!

Sm0keMachine
טוב קודם כל בקשר לדבריו של ספאן משהו..
באמת אולי הצבא מביא לבן אדם קצת משמעת לחיים..
אבל עדיין זוהי מסגרת מאוד דפוקה..
שיכולה לגרום לבן אדם להרגיש שהוא מבזבז את זמנו לשווא 3 שנים (מה שקורה ליותר מחצי מהצבא לדעתי)
וגם יכולה לדפוק לבן אדם את החיים מנטלית....

ובקשר למה שאמרת על גיל. וואלה מה רע בזה שהוא יצא מהצבא כדי להנות במסיבות?!
אולי בשבילך זה לא הדבר שהכי מעניין בחיים כי אולי אתה בן אדם עם אופי יותר "מרובע".. אבל לדעתי המסיבות, הסמים, אלכוהול וכל שאר הדברים שנותנים לנו את רגעי האופוריה האלו הם הנאות החיים שהצבא מונע ממנו הרבה פעמים.. אז תבין שיש אנשים שקצת קשה להם יותר לוותר עליהם ולא כדאי לשפוט אותם בגלל שיש להם סדר עדיפויות שונה משלך..:rolleyes:

ושחר..

ראסמי בקום זה צחוקים..אני הייתי שם שבועיים עד שהתפניתי..
רק שתדע שנותנים לכם לעשות כזאת שכונה כי ממש יש להם יותר מידי מתגייסים עכשיו וזה בלאגן להתעסק עם כל חייל ערס שעושה עליהם פוזות..
ועכשיו בגיוס מרצ כולם "חכמים" ושמעו סיפורים מכל חבריהם הצעירים שהתגייסו לפניהם.. ;)
אבל כן, אם תעשה יותר מידי בעיות בסוף כן יזרקו אותך לכלא..ואני לא יודע מה ההתלהבות מהכלא כל כך?
בכל מקרה, לך ממש ממש אין לך מושג על בית זונות בצבא..
.....בקום זה לא דומה בכלל למה שיהיה לך בשירות (הארוך) שנשאר לך :D
לעשות בית זונות זה לבוא לצבא לשעתיים ביום, לצאת לחצי שנה גימלים, להגיד למפקד שלך שאתה בחר"פ כל יומיים.. זה בית זונות... :cool:

המממ...מעניין מי מתגייס לקרבי היום?

:rolleyes:
m0sh
הוא כל כך צעיר שכמות הפעמים שהייתי בחר"פ היא יותר מכל הפז"מ שלו

ושלא נדבר על הגימלים

אבל זה סתם בצחוק
וירון אתה צודק


בקיצור הייתי אצל הקוסם היום או יותר נכון הקוסמת והכל עבר חלק....אני עוד יקפוץ לביקור אצל הרופא עור שבשביל שירשום לי המלצה יותר טובה (אני לא רוצה טעויות) ואז ועדה ויאללה הביתה.

אני רק יציין שמידי יום קרובים המשפחה פשוט ממשיכים להטיף לי שזאת תהיה טעות חיי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
Privacy Statement