|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | זה לא מסכם את כל הטרד כי יש פה דעות גם לצד השני ומי שגם ככה לא תורם לצבא אין לו מה לעשות בצבא
אתה לא חושב שאת ה 300 שקל שצח מקבל אפשר לחלק בין 5 עובדים זרים שיקפצו על המציאה וירצו לעשות תתפקיד שלו במקום לעבוד בבוץ ובעבודות בניין קשות? |
לא תורם לצבא ?
למה ? כי מראש לא בא לו ?
מה זו השטות הזו ?!!?!?
אתה רוצה לקיים צבא על עובדים זרים ?!?!!?
איפה אתה חי ?! |
|
|
| Haoman TraffiC |
קצת בעיתי שחר....0
אל תישכח שיש פה את הצד הביטחוני,אי-אפשר להכניס עובדים זרים לצבא,זה לא שוק מדובר בהרבה מאוד מידע ביטחוני שזה קצת קצת מסוכן שיגיעו לידיים הלא נכונות.0
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא תורם לצבא ?
למה ? כי מראש לא בא לו ?
מה זו השטות הזו ?!!?!?
אתה רוצה לקיים צבא על עובדים זרים ?!?!!?
איפה אתה חי ?! |
זה לא שלא בא לו
תקרא מה צח כתב
הוא מעביר את רוב היום בלשמוע מוזיקה ולנסוע
איך בדיוק הוא תורם לצבא?
ואיך בדיוק הצבא תורם לו?
כל עובד זר יעשה תעבודה הזאת בחצי מחיר
אז למה להכריח את צח? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה לא שלא בא לו
תקרא מה צח כתב
הוא מעביר את רוב היום בלשמוע מוזיקה ולנסוע
איך בדיוק הוא תורם לצבא?
ואיך בדיוק הצבא תורם לו?
כל עובד זר יעשה תעבודה הזאת בחצי מחיר
אז למה להכריח את צח? |
אני לא יודע אם צח סיפר על תפקידו, אך הוא בהחלט תורם לצה"ל ממה שאני יודע.
נכון צח ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא יודע אם צח סיפר על תפקידו, אך הוא בהחלט תורם לצה"ל ממה שאני יודע.
נכון צח ? |
בבקשה:
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז מה אני עושה כל היום?
יושב בלשכה נוסע לתל השומר לשים לו את המדים כביסה ושומע מוזיקה באוטו
זה צבא זה?
למי ולמה אני תורם?
כלום אני יוצא יבוא מישהו אחר
ככה זה אנשים ותתחילו להבין את זה
|
|
|
|
| markfeldman |
| נהג בוס - תאמינו או לא, זה חשוב ! |
|
|
| DjChook |
| שחר, עובד זר לא יעבור סיווג |
|
|
| Hell_Copter |
כאשר זה נוגע להאם לשרת או לא בצבא...
אני מאוד מאמין בערך שליחות
אני חושב שכן צריך לשרת... ולא משנה מה התפקיד שלך
עכשיו אני לא יודע בדיוק מה צח עושה ומה מוש ומה כל האנשים פה עושים... יענו נאי יודע שצח נהג בוס... אבל אני לא יודע מה מעבר לזה... דברים שהוא לא יגיד.... אבל לא קריטי גם ככה
שורה תחתונה...
שחר... אתה לא יכול לדבר ולהסכים עם צח לדוגמה על זה שחוזרים סחוטים מיום ארוך
כי וואלה לא עברת את זה...
לצח אני מאמין כי יש לו את השנה וארבע נסיון שלו שם... אבל אני לא מקבל את ההערות שלך!
בקשר ללצאת מהצבא... אם אתה כזה אנטי מוש אולי עדיף שתתפוס על זה כבר טרמפ... למרות שאני חושב שעדיף לך להשאר...אבל זאת דעתי
הצבא באמת מכניס אותך לפרופורציה... לפחות הכניס אותי...
וקשה לי לראות את עצמי עכשיו עוזב את הצבא ומתחיל בחיים כי יש לי עוד הרבה ללמוד על עצמי ועל אנשים
בכלל... בתפקיד שאני עושה כרגע... אני ממש מרגיש טוב כי אני מחנך אנשים להיות מפקדים שזה בכלל ערך עליון לפי דעתי... כי אם אני לוקח בנאדם שתלוש מהמציאות והופך אותו לבנאדם שמבין את ההגיון מאחורי המערכת ולא סתם עושה פקודות עבור אז איפשהו זה גם נותן לי הרגשה יותר טובה
וואלה סיימתי עוד קורס לפני יומיים... ועכשיו שאני שולח את החיילים האלה להיות מפקדים כל אחד ביחידה שלו... אני יודע שהקורס הזה עשה להם איזה משהו והביא להם פרספקטיבה שונה על הרבה דברים בצבא
ואפילו חיילת שלי שחשבה שהייתי עויין כלפיה ושנאתי אותה כל הקורס... אחרי השיחת סוף קורס שעשיתי לה בארבע עיניים היא הבינה בדיוק מה הלך כל הקורס
ואחרי הטקס שהיה... היא פשוט באה אליי ואמרה לי תודה על הכל... וזה באמת מה שנותן הרגשה טוב
שורה תחתונה... חשוב מאוד שתחפשו את הטוב ולא להתמרמר על החיים
ככה אני רואה את זה לפחות
תאמינו לי שאני לא רציתי להיות איפה שאני היום... רציתי להיות מ"כ טירונים... אבל אני מאוד שמח שאני איפה שאני ובמבט לאחור לא הייתי הולך עכשיו להיות מ"כ טירונים |
|
|
| markfeldman |
| אחי, אתה פשוט מלח הארץ ! |
|
|
| m0sh |
לי יש את הסיבות שלי לא לשרת
אני לא יכול לעשות את מה שאני עושה היום
םשוט לא יכול מבחינה רפואית וגם נפשית
הרופא לא יכול לעזור הרבה בשיבוץ...הוא יכול להמליץ
אני כנראה יקבל 24 לחצי שנה ואז אני ישובץ בטוח במקום אחר
אני לא חוזר לתנאים ה"ישנים" שלי
עכשיו רועי,אני מקנא בך
ותאמין לי שאני מעדיף להיות קרבי
אבל אין לי כוח עכשיו להסביר הכל |
|
|
| Shahar |
| איך אני מקבל משקית ת"ש ו\או קבן בבקום??? |
|
|
|
|