return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
איך אני מקבל משקית ת"ש ו\או קבן בבקום???


קודם כל תתגייס יא טפיל!!!
חלאס כל יומיים לשאול את אותה שאלה :wtf: :crazy: :eyespop:
Shahar
מקודם בנאדם חולה סרטן דיבר בתוכנית של נתן זהבי
הוא היה טייס והיה שבוי במצרים והבנים שלו גם היו ביחידות מובחרות
והיום כשהוא צריך שהמדינה תעזור לו לממן תרופה שתשאיר אותו בחיים אף אחד לא מקשיב לו ולא עוזר לו
והוא אומר בדיוק מה שאמרתי - בנאדם שנתן למדינה כל כך הרבה בצבא ואפילו היה שבוי ומשלם מיסים ופשוט באזרח שעושה כל מה שנדרש, למה כשהוא צריך משהו מהמדינה הוא מקבל זין?
בשביל זה עושים צבא?
מארק זאת המדינה שאתה כל כך רוצה להשקיע בשבילה?
רועי איזה שליחות בדיוק אתה עושה למדינה שזורק עליך זין אחרי שתסיים תצא? עדיף כבר שתעשה שליחות בבורגרנץ' לפחות תרוויח יותר כסף

קיצור תפסיקו עם השטויות האלה "לטובת המדינה" כי המדינה מחזירה לכולנו זין אז אל תתחבאו אחרי משפטים ששמעתם אנשים אחרים אומרים למה גם הם טעו וכל בנאדם שקצת פותח תעיניים רואה שכמה שאנשים נותנים בצבא או משלמים למדינה בסוף המדינה שמה זין על מי שצריך אותה וזהו
markfeldman
quote:
מקודם בנאדם חולה סרטן דיבר בתוכנית של נתן זהבי
הוא היה טייס והיה שבוי במצרים והבנים שלו גם היו ביחידות מובחרות
והיום כשהוא צריך שהמדינה תעזור לו לממן תרופה שתשאיר אותו בחיים אף אחד לא מקשיב לו ולא עוזר לו
והוא אומר בדיוק מה שאמרתי - בנאדם שנתן למדינה כל כך הרבה בצבא ואפילו היה שבוי ומשלם מיסים ופשוט באזרח שעושה כל מה שנדרש, למה כשהוא צריך משהו מהמדינה הוא מקבל זין?
בשביל זה עושים צבא?
מארק זאת המדינה שאתה כל כך רוצה להשקיע בשבילה?
רועי איזה שליחות בדיוק אתה עושה למדינה שזורק עליך זין אחרי שתסיים תצא? עדיף כבר שתעשה שליחות בבורגרנץ' לפחות תרוויח יותר כסף

קיצור תפסיקו עם השטויות האלה "לטובת המדינה" כי המדינה מחזירה לכולנו זין אז אל תתחבאו אחרי משפטים ששמעתם אנשים אחרים אומרים למה גם הם טעו וכל בנאדם שקצת פותח תעיניים רואה שכמה שאנשים נותנים בצבא או משלמים למדינה בסוף המדינה שמה זין על מי שצריך אותה וזהו


אח שלי,

אתה אזרח במדינת ישראל - לטוב ולרע !

לא מתאים לך,

אתה מוזמן להתחפף..

קראתי במקום אחר איך שאתה מתגאה בארצך שיש לה צבא שמגן עליך... אז מה נסגר ?!?!?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
מארק זאת המדינה שאתה כל כך רוצה להשקיע בשבילה?
רועי איזה שליחות בדיוק אתה עושה למדינה שזורק עליך זין אחרי שתסיים תצא? עדיף כבר שתעשה שליחות בבורגרנץ' לפחות תרוויח יותר כסף


אם כל אחד היה אומר את מה שאתה אומר לא היה צבא הרי
ואם לא היה צבא תחשוב איזה כאוס היה פה!!
כל הפיגועים שיש פה זה מקרים שהצבא לא הצליח לעצור... כי מה לעשות גם הערבים חכמים ומנצלים תורפות שלנו
אבל יש עוד אלפי פעמים שהצבא מסכל פיגועים ואתה בכלל לא שומע על זה... ככה שחשוב שיהיה צבא
וחשוב שאנשים יעשו צבא כמו שצריך... גם אם בתפקידים עורפיים כאלה או אחרים
לא סתם הפכו את השירות בצה"ל לחובה... כי אם זה היה בחירה אז כנראה שלא הייתה לנו מדינה :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אח שלי,

אתה אזרח במדינת ישראל - לטוב ולרע !

לא מתאים לך,

אתה מוזמן להתחפף..

קראתי במקום אחר איך שאתה מתגאה בארצך שיש לה צבא שמגן עליך... אז מה נסגר ?!?!?!?


נכון יש צבא אבל הצבא מגן על שרים שיושבים ועוד 20 שנה יזיינו את אותם חיילים שהגנו עליהם
עד שהממשלה תבין שבזכות האזרחים יש מדינה לא צריך להתגייס ולא לשלם מיסים ושיזדיינו כל השרים

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם כל אחד היה אומר את מה שאתה אומר לא היה צבא הרי
ואם לא היה צבא תחשוב איזה כאוס היה פה!!
כל הפיגועים שיש פה זה מקרים שהצבא לא הצליח לעצור... כי מה לעשות גם הערבים חכמים ומנצלים תורפות שלנו
אבל יש עוד אלפי פעמים שהצבא מסכל פיגועים ואתה בכלל לא שומע על זה... ככה שחשוב שיהיה צבא
וחשוב שאנשים יעשו צבא כמו שצריך... גם אם בתפקידים עורפיים כאלה או אחרים
לא סתם הפכו את השירות בצה"ל לחובה... כי אם זה היה בחירה אז כנראה שלא הייתה לנו מדינה :rolleyes:


נו סבבה אתה מסביר שבזכות הצבא יש מדינה אני מסכים
למה אנשים שיושבים ומנהלים תמדינה לא יודעים להעריך את זה ובנאדם שהיה שבוי במצרים לא מקבל עזרה בתרופות שלו נגד סרטן?
בשביל זה הוא נלחם והיה שבוי?
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar

נו סבבה אתה מסביר שבזכות הצבא יש מדינה אני מסכים
למה אנשים שיושבים ומנהלים תמדינה לא יודעים להעריך את זה ובנאדם שהיה שבוי במצרים לא מקבל עזרה בתרופות שלו נגד סרטן?
בשביל זה הוא נלחם והיה שבוי?


זה לא בהכרח נכון שהוא לא מקבל כלום..
סביר להניח שהוא מקבל אבל זה לא מספיק לו..
אל תאמין לכל דבר שיש בתקשורת היום, התקשורת בארץ היא מאוד מנפחת דברים
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
זה לא בהכרח נכון שהוא לא מקבל כלום..
סביר להניח שהוא מקבל אבל זה לא מספיק לו..
אל תאמין לכל דבר שיש בתקשורת היום, התקשורת בארץ היא מאוד מנפחת דברים


מה אתה נורמלי?
איך אתה מזלזל בדבר כזה?
בנאדם חולה סרטן הוא עומד למות אתה בא להגיד שהתקשורת מנפחת דברים?
ואם לא מספיק לו מה לעשות? כנראה הוא לא מקבל כמה עשרות אלפים בחודש כדי לממן תרופה חודשית שעולה יותר מ 1000 שקל
תאמין לי שאם נתן זהבי אירח אותו בתוכנית ונתן לזה במה אז זה לא עוד סתם משו שהתקשורת מנפחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
נו סבבה אתה מסביר שבזכות הצבא יש מדינה אני מסכים
למה אנשים שיושבים ומנהלים תמדינה לא יודעים להעריך את זה ובנאדם שהיה שבוי במצרים לא מקבל עזרה בתרופות שלו נגד סרטן?
בשביל זה הוא נלחם והיה שבוי?


ואם הוא לא היה נלחם ולא היה שבוי... ובעצם לא היה עושה צבא בכלל
והמדינה כן הייתה עוזרת לו...
כמו שקורה עם ים אנשים
אז אתה עדיין היית אומר את אותו דבר!?
לא נראה לי... למה אתה נתפס על מקרה בודד כדי להוכיח דפוס שזה לא נכון לעשות
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
מה אתה נורמלי?
איך אתה מזלזל בדבר כזה?
בנאדם חולה סרטן הוא עומד למות אתה בא להגיד שהתקשורת מנפחת דברים?
ואם לא מספיק לו מה לעשות? כנראה הוא לא מקבל כמה עשרות אלפים בחודש כדי לממן תרופה חודשית שעולה יותר מ 1000 שקל
תאמין לי שאם נתן זהבי אירח אותו בתוכנית ונתן לזה במה אז זה לא עוד סתם משו שהתקשורת מנפחת


אני ממש לא מזלזל, סרטן זה הפחד הכי גדול שלי
כי לאח שלי היה לדוד שלי יש..
ואני מכיר עוד כמה אנשים שסובלים\סבלו מהמחלה..

המדינה לא יכולה לתת את הכל בחינם.. אין מה לעשות
markfeldman
שחר, מה שאתה מציע בעצם - זה לא לעשות כלום !

m0sh
טוב חברים
קיבלתי המלצה לפרופיל 21 רפואי
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואם הוא לא היה נלחם ולא היה שבוי... ובעצם לא היה עושה צבא בכלל
והמדינה כן הייתה עוזרת לו...
כמו שקורה עם ים אנשים
אז אתה עדיין היית אומר את אותו דבר!?
לא נראה לי... למה אתה נתפס על מקרה בודד כדי להוכיח דפוס שזה לא נכון לעשות


נכון יש אנשים שלא עשו צבא והמדינה עוזרת להם
אבל זה לא סותר מה שאמרתי...הם משלמים מיסים בשביל שהמדינה תהיה פה כשהם צריכים אותה! והאחוז של האנשים שכן מקבלים מהמדינה קטן בהרבהההההה מהאחוז של האנשים שלא מקבלים..
זה שהוא עשה צבא ותרם למדינה ואפילו היה שבוי זה רק מחזק את זה שמגיע לו עזרה מהמדינה
והייתה הפגנה של אותו בנאדם ואנשים חולי סרטן שהמדינה זרקה אותם ככה שזה לא מקרה בודד...ואתה יודע טוב מאד שיש מלא כאלה..אם זה היה המקרה הראשון בישראל שהמדינה זורקת ככה בנאדם אז באמת לא הייתי בא ואומר שלא צריך לתת לה !

quote:
Originally posted by Sniper
אני ממש לא מזלזל, סרטן זה הפחד הכי גדול שלי
כי לאח שלי היה לדוד שלי יש..
ואני מכיר עוד כמה אנשים שסובלים\סבלו מהמחלה..

המדינה לא יכולה לתת את הכל בחינם.. אין מה לעשות


בחינם?! אתה משלם מיסים!!! מס הכנסה לוקח לך כסף!! נתן זהבי פרט בדיוק איזה גורמים יש במדינה שמקבלים ממך כסף שוטף !!
אבל איפה הם כשאתה צריך אותם????
אף אחד לא פה בשבילך!!

והנה בשבילך ובשביל רועי דוגמא
לפני שנתיים עשיתי ניתוח ברגל ויש לי את כל החרטות האלה קופ"ח משלמים וזה אומר שאם עושים ניתוח אצל פרופסור או מנהל מחלקה יש החזר של כסף
הניתוח עלה סביבות 8500 לא זוכר בדיוק תמחיר זה היה בבית חולים פרטי אז זה המחיר
ושרצינו שיביאו לנו החזר כספי בגלל שזה מנהל מחלקה ומגיע לנו פתאום היה קשה למצוא את מי שצריך וזה וגם כשמצאנו כל אחד זיין תמוח

קיצור זה המדינה!! משלמים כסף לכל הגופים ובסוף מקבלים זין מהם

quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, מה שאתה מציע בעצם - זה לא לעשות כלום !


תקרא מה שכתבתי..לא מציע לא לעשות
פשוט אומר שתפסיקו להגיד "תתן בשביל המדינה" כי תפתח עיתון ותראה מספיק סיבות למה המדינה שמה עליך זין!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement