return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 14)
View this Thread in Original format
m0sh
הלא יאומן קרה ולא הסכימו לשחרר אותי

מה שקורה שהמצלה של הרופא עור הוא רשם שצריך להפנות אותי גם לקב"ן
בלי קשר הרופא אמר שלא מתאים לי 21 רפואי אלא 45

המפקד ועדות דווקא אמר שברגע שיהיה לי חוות דעת מקב"ן יתייחסו להמלצה הרפואית
הבעיה הנוספת היא שאני נוסע לים המלח ביום ראשון לשבועיים
אז הכל יהיה רק אחרי
אני מפחד שעדיין יגידו לי שלא מתאים לי פרופיל רפואי אז אני יקבע גם תור לרופא עור שוב
m0sh
הלא יאומן קרה ולא הסכימו לשחרר אותי

מה שקורה שהמצלה של הרופא עור הוא רשם שצריך להפנות אותי גם לקב"ן
בלי קשר הרופא אמר שלא מתאים לי 21 רפואי אלא 45

המפקד ועדות דווקא אמר שברגע שיהיה לי חוות דעת מקב"ן יתייחסו להמלצה הרפואית
הבעיה הנוספת היא שאני נוסע לים המלח ביום ראשון לשבועיים
אז הכל יהיה רק אחרי
אני מפחד שעדיין יגידו לי שלא מתאים לי פרופיל רפואי אז אני יקבע גם תור לרופא עור שוב
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
הלא יאומן קרה ולא הסכימו לשחרר אותי

מה שקורה שהמצלה של הרופא עור הוא רשם שצריך להפנות אותי גם לקב"ן
בלי קשר הרופא אמר שלא מתאים לי 21 רפואי אלא 45

המפקד ועדות דווקא אמר שברגע שיהיה לי חוות דעת מקב"ן יתייחסו להמלצה הרפואית
הבעיה הנוספת היא שאני נוסע לים המלח ביום ראשון לשבועיים
אז הכל יהיה רק אחרי
אני מפחד שעדיין יגידו לי שלא מתאים לי פרופיל רפואי אז אני יקבע גם תור לרופא עור שוב


דגם תצמך חייל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איך אתה עם כל החרטות שך עושים לך בעיות ואני על בעיה לא אמיתית הוצאתי ג' ושני ב' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by span-king
קצת פרספקטיבה של מישהו מבוגר

לא שקיבלתי יותר מדי מהצבא אבל הראש במדינה הזו, עדיין אם אתה רוצה להתקדם בחברה בלי כסף משלך הוא שאתה חייב לציית לנורמות החברתיות. שאחת מהן היא לעשות צבא.

אם אתה רוצה להיות להיות כלומניק כמו הבלו זרגון הזה שגאה בזה שהוא יצא מהצבא כדי ללכת למסיבות....

לא נראה לי.

מבחינתי בתור ראש צוות בחברה אם אני מראיין מישהו והא יצא מהצבא, כדאי שיהיה לו תירוץ ממש טוב. אחרת כל פעם שהוא יהיה במצב קשה הוא יינטה לערוק. עובדים כאלה אני לא צריך, שישאירו את חברים שלהם לעבוד לבד וילכו למסיבות.

וככה כל אחד כמוני יחשוב.

בקיצור אל תהיה יוצא מהכלל אלא אם יש לך המון כסף או כישרון או אתה חייב.

תחזיק מעמד ותסיים את זה. גם ככה לא נראה שאתה תעשה מילואים שזה התיק האמיתי.


בונא ימכוער למה מי אתה והחברה שך בכלל?
יש איתי חברים שישבו בכלא ויוצאים על 21 ויכולים לנהל תחברה שך יותר ממך וכל העובדים שך
תלא מבין יש אנשים שלא מתאים להם המסגרת הזאת שבנאדם מביא להם פקודות ומדבר אליהם ככה?
גם אני קיבלתי תלונה ורצו לעלות אותי למשפט למה לא מתאים לי שבנאדם יבוא יצעק עלי
ועדיין שם זין על כל העובדים שך ואני יותר טוב מהם
צבא זה דבר אחד עבודה זה דבר אחר תבין
וחלאס עם הפוזות למה לא תגיע רחוק
YuVaL
שחר אחי, בנתיים מי שפה עושה פוזות זה אתה
תסתכל איך אתה מדבר אל אנשים כמו בהמות
כאילו הם חברים שלך מהגן או משהו.
קצת כבוד בין אדם לאדם, אתה סתם מכער את האווירה פה בפורום וחבל.
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
שחר אחי, בנתיים מי שפה עושה פוזות זה אתה
תסתכל איך אתה מדבר אל אנשים כמו בהמות
כאילו הם חברים שלך מהגן או משהו.
קצת כבוד בין אדם לאדם, אתה סתם מכער את האווירה פה בפורום וחבל.


לא קשור פוזות
יש לי חברים שיצאו על 21 ואני עכשיו במחלקה של מלא שרוצים 21 ו\או היו בכלא
ואפילו גיל פה יצא על 21
למה מה יש להם איזה בעיה ? וואלה הם בדיוק כמוך
בגלל זה אני שונא אנשים שמפלים וכן זה פוזה "וואלה אני הייתי בצבא אתה לא אז אתה על על הזין שלי
מזה הפוזה הזאת מי ישמע כולה צבא
אחרי האוניברסיטה מי שם זין על זה בכלל

ומה אתה נכנס לטרד הזה בכלל יש לך עוד 5-6 שנים
:haha:
m0sh
טוב שיניתי תוכניות
ביטלתי את הטיפול (לא קריטי כרגע) ,יום ראשון קבן ואני מקווה שוב רופא עור
שינסח לי המלצה חדשה כי אני מפחד שיעשו לי בעיות ,למרות שנראה לי פשוט אמרו לי את זה כי לא רצו לשחרר אותי על רפואי שיש סיכוי שיש פרופיל נפשי
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
לא קשור פוזות
יש לי חברים שיצאו על 21 ואני עכשיו במחלקה של מלא שרוצים 21 ו\או היו בכלא
ואפילו גיל פה יצא על 21
למה מה יש להם איזה בעיה ? וואלה הם בדיוק כמוך
בגלל זה אני שונא אנשים שמפלים וכן זה פוזה "וואלה אני הייתי בצבא אתה לא אז אתה על על הזין שלי
מזה הפוזה הזאת מי ישמע כולה צבא
אחרי האוניברסיטה מי שם זין על זה בכלל

ומה אתה נכנס לטרד הזה בכלל יש לך עוד 5-6 שנים
:haha:


כמה טמבל בנאדם אחד יכול להיות......
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
דגם תצמך חייל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איך אתה עם כל החרטות שך עושים לך בעיות ואני על בעיה לא אמיתית הוצאתי ג' ושני ב' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


בונאה יא צעיר תפסת תחת
אתה כל כך צעיר שאפילו הבמבה בשקם צוחקת עליך

איזה גבר אתה
וגם אני הוצאתי 2 גימלים בטירונות על כלום ולא סגרתי שבת בחיים שלי

ואני עכשיו בגימלים כבר כמה שבועות
Sniper
שחר, אז הוצאת ג'?!@ זה עושה אותך גבר?~!
תפסיק לחשוב שאתה יודע הכל!!

ומוש מה אתה בכלל זורם איתו!?@#
אז מה אם לא סגרת שבת?!@#
זה גם עושה אותך כבר?!!?!?

שיואוו אני באמת לא מבין באיזה צורה אתם חושבים!@#

מה אתם באים לריב מי עושה בית זונות!?#@

DjChook
זה מתחיל להמאס עלי,
אני עם אלעד בקטע הזה

שמרו ת'זיוני שכל של הצעירות של

ש-נ-י-כ-ם

למקום אחר
m0sh
אני לא מנסה להתלהב אבל בסדר אתם צודקים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement