return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 19)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אוקי אז נפגש במסיבה ומה אז?
נלך מכות?
תרגיש גבר? אני נראה לך מפחד ממך
אם אתה כל כך רוצה קרב נקי בלי סכינים אז בכיף
אני לא מפחד
אבל בשביל מה לי לרדת לרמה הזאת

ילדים קטנים הולכים מכות.


נראה לך אני צריך סכין בשביל לפתוח אותך ימכוער בחיים אנלא לוקח עלי סכין
הייתי מכיתה ז עד אמצע יא' באיגרוף תאילנדי
וואלה בחיים לא הרמתי דברים באמצע מכות
כעלק סכין פחחחחחח
Hell_Copter
מוש... חלאס כבר לחמם כל הזמן!!
ושחר... חלאס כבר להגיב לדברים האלה!!


נשבע לכם... אתם הופכים את הפורום למקום שמגעיל להכנס אליו... אז חלאס עםזה!!
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוש... חלאס כבר לחמם כל הזמן!!
ושחר... חלאס כבר להגיב לדברים האלה!!


נשבע לכם... אתם הופכים את הפורום למקום שמגעיל להכנס אליו... אז חלאס עםזה!!


אני יודע אתה לא רוצה שאני יגיב אבל וואלה הוא גבר לעשות פה פוזות שיהיה גבר לבוא לעשות פוזות בפנים מתאים לי
ואל דאג אנלא מגיב יותר
m0sh
אני לא מחפש לעשות פוזות פשוט תוריד את ההתלהבות שלך
לא צריך אדם כמוך פה.
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אני לא מחפש לעשות פוזות פשוט תוריד את ההתלהבות שלך
לא צריך אדם כמוך פה.


נסגור את זה בפנים כבר כפרה בלי דאווינים פה
אמרתי לרועי אנלא מגיב יותר תרוצה דבר באיסיקיו
m0sh
מי יראה אותך בכלל תגיד לי
אין מה לסגור אותך
תתבגר
DjChook
מוש, דיי, אתה סתם מחמם ת'עניינים
הוא הגיב לך יפה.. חלאס

קיצר, לסיכום
מוש שיהיה באמת בהצלחה אחי

ושחר, מקווה שתקבל מה שת'רוצה :)

לא יודע למה, אני במצב רוח טוב היום :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
לא יודע למה, אני במצב רוח טוב היום :)


אוי אני מכיר תתחושה הזאת

כמה פעמים עשית ביד היום? (אתמול) :D
DjChook
אפילו לא פעם אחת
(אבל גמרתי 3 פעמים.. אחח חברה חדשה זה ליגה)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אפילו לא פעם אחת
(אבל גמרתי 3 פעמים.. אחח חברה חדשה זה ליגה)


חי טוב אחי שיהיה בהצלחה
עוד כמה חודשים תכתוב לנו על השיר שמזכיר לך אותה :D

Meltdown
MAKE LOVE NOT WAR!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חי טוב אחי שיהיה בהצלחה
עוד כמה חודשים תכתוב לנו על השיר שמזכיר לך אותה :D


Will do. don't worry ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
Privacy Statement