|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
טוב אני מציע שנפסיק עם הויכוח המטומטם הזה שלא מוביל לשום מקום
סך הכל זה ט'רד של מוש וחראם על האופטופיק הזה
מוש...
אתה מוכן לקבל את ה-21 רפואי הזה או שאתה מעדיף איזה 24 זמני?
או לחילופין אם אתה משתחרר עכשיו על רפואי, אתה הולך להתנדב או משהו?
זה מעניין אותי לדעת |
|
|
| Shahar |
וואלה התקשרתי עכשיו לברר על המוטורלה החדש עם השתי רמקולים וההיא שענתה לי התחילה לדבר איתי על הצבא אמרה זה דבר ששווה לעשות וואלה לרגע חשבתי אני מדבר עם מארק חחחחח
קיצור אמרה זה חוויה ובכלל כל הזמן הזה שחברים בצבא הם ידברו על צבא ואני ארגיש מחוץ לעניינים ושונה וזה...וואלה לא יודע מה להגיד
נראה אותה היום בערב בדוכן מכירה נראה אם היא שווה ת10 דקות שדיברתי איתה
:D
חחחחחחחחחחחחחחחחחח באמא אפילו במציאות אני עושה
OFFTOPIC
בשיחות
חחחחחחחחחחח |
|
|
| m0sh |
קיבלתי המלצה לפרופיל 21 רפואי
אני מעדיף אותו על 24 בגלל שאני הולך ללמוד או להתנדב
אם אני חוזר לצבא אני מעדיף להתנדב
ואם אני לא חוזר לצבא אני מתחיל ללמוד ככה ש24 זה לא רעיון טוב.
הבעיה היחידה אצלי שהמצב הרפואי שלי לא טוב ואני צריך טיפול וזה יהיה על חשבוני אם אני יצא...זה צריך לקרות עוד כמה ימים |
|
|
| Shahar |
טוב מאד שתיוצא תאמין לי הצבא על הזין
אחת הציעה לי לצאת מהצבא ולהתחתן ושנינו נהנה מחיים נורמלים בלי צבא
:D
  
מה לעשות שיש חברה :D
וגם היא כנראה לא תתגייס חחחחחח :D |
|
|
| m0sh |
| יש לי אישור לנסוע לים המלח לטיפול של שבועיים אז מה שאני הולך לעשות זה פשוט לדחות בשלושה שבועות את הועדה הרפואית ולצאת לטיפול...אני יחזור ב17 באפריל וככה אני יוכל להרשם למכללה עד סוף אפריל וגם אני יוכל לעשות ועדה רפואית ולהשתחרר...עכשיו הם לא בודקים אותי בכלל אלא רק את המסמכים ועל המסמך רשום"לאור המצאים הגופנים והאישותיים איני סבור כי יעמוד בתנאי שירות צבאי מלא.לפיכך אני ממליץ על מתן פרופיל 21 לפי ס.ל 86607" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by m0sh
קיבלתי המלצה לפרופיל 21 רפואי
אני מעדיף אותו על 24 בגלל שאני הולך ללמוד או להתנדב
אם אני חוזר לצבא אני מעדיף להתנדב
ואם אני לא חוזר לצבא אני מתחיל ללמוד ככה ש24 זה לא רעיון טוב.
הבעיה היחידה אצלי שהמצב הרפואי שלי לא טוב ואני צריך טיפול וזה יהיה על חשבוני אם אני יצא...זה צריך לקרות עוד כמה ימים |
קודם כל הצבא יכול לסבסד לך אם לא לשלם הכל אז אני אומר שחשוב בשבילך שתקבל את הטיפול הרפואי כשאתה עוד בצבא...
כמו לדוגמה משחה לשושנת יריחו אם אתה מכיר... באזרחות המשחה הזאת עולה איזה 1000 שקל נראה לי... ואפשר לקבל אותה...
חוץ מזה... וואלה אני מאחל לך רק בהצלחה... ואם אתה מתנדב בכלל זה מבורך... אבל גם אם אתה הולך ללמוד... שיהיה הרבה בהצלחה |
|
|
| m0sh |
השאלה הגדולה זה האם יבדקו אותי בועדה הרפואית?
לא בודקים בועדה אלא רק את הטפסים אבל אולי במקרה של 21 כן יבדקו
אני מפחד שאם אני יעשה טיפול ואני יהיה במצב הרבה יותר טוב אז לא ישחררו אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by m0sh
השאלה הגדולה זה האם יבדקו אותי בועדה הרפואית?
לא בודקים בועדה אלא רק את הטפסים אבל אולי במקרה של 21 כן יבדקו
אני מפחד שאם אני יעשה טיפול ואני יהיה במצב הרבה יותר טוב אז לא ישחררו אותי |
קשה לי להאמין שיבדקו אותך בועדה הרפואית...
אבל לא עברתי ועדות כאלה אז אין לי מושג...
אבל מצד שני... מה עדיף לך?!
להיות חולה ומחוץ לצבא או להיות בריא בצבא?! |
|
|
| m0sh |
אתה צודק...וזה מה שאני עושה
ר"מ 2 אמורים לדבר איתי...אם הם לא ידברו איתי אז מחר אני חוזר לבסיס ויש לי ועדה רפואית ב29 שקבעתי לפני בקשר למשהו אחר...אז אני ידחה אותה ויצא לים המלח
גם ככה שבועיים לא תמיד עזר לי
נושא אחר שאולי אתה או מארק יודעים עליו זה שאני רוצה לקבל אחוזי נכות או החמרה במצב ממשרד הבטחון...אני התגייסתי נקי לגמרי ועכשיו אני במצב נוראי בגלל השירות שלי...יש לך מושג למי אני פונה. |
|
|
| Hell_Copter |
אתה מדבר על הקטע עם האוזניים?!
כי אם כן מה קשור משרד הבטחון?
ואין לי מושג למי פונים...
אולי זה הקרפ"ר מטפל בדברים כאלה או אנערף... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל הדבר היחיד שאמרתי עליו זה שהוא טען שהם רוצחים ואני מסכים איתו
דבר שני הוא בנאדם מאד חכם
ומי ששומע לפעמים תתוכניות שלו יבין את זה
הוא פשוט נגד שחיטויות ובעד האנשים הקטנים שמגיע להם והממשלה מקפחת אותם ודואגת לעצמה במקום להם!! וזה מה שטוב בו הוא לא כמו כל שדרן שמתחנף לכל שר בממשלה
הוא אומר הכל בפנים ואם צריך להגיד לאחד מהשרים שהוא גנב אז הוא יגיד לו את זה
ואם בגלל שהוא תוקף אנשים או עוזר לחלשים אתה חושב שהוא לא חכם אז וואלה אתה יכול להיות חלק מהממשלה |
מה קשור...
הוא בן אדם גס רוח שאומר לפעמים דברים מטומטמים לאללה,מגיב בגיזענות לגיזענות ופונה לטרנד היום של "בולדוג" וכול התוכניות האלה שלדעתי פונות לאזרחים שמרגישים נידפקים במדינה הזאת - שזה רוב האזרחים במדינה שיקשיבו וימחאו כפיים,איך אי אפשר לאהוב מישהו שנלחם בשביל האנדרדוג?
אבל עם זאת אני לא טוען שהוא טיפש לגמרי,לפעמים הקשבתי והוא צדק אבל הוא לא הבן אדם שהייתי הולך עם הדעות שלו למילחמה תמיד זה הכול. |
|
|
| rinul |
| quote: | | אני התגייסתי נקי לגמרי ועכשיו אני במצב נוראי בגלל השירות שלי...יש לך מושג למי אני פונה |
אתה יכול לפנות לקר"פ פעילה אצלך בבסיס (זה לא רופא יחידה) או להגיש בקשה דרך קצין העיר אבל התהליך הזה הוא ממש לא קל ולפעמים לוקח הרבה מאוד זמן |
|
|
|
|