return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא:

שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות
אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון
וגם זה רק אם היית קרבי
אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת
ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם

הצבא לא סופר אותך
הצבא לא שם על החייל
הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך
הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך
הצבא יעשה מה בא לו

זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום
זין

תפנים.


+1

בדיוק איזה הומו אחד התווכח איתי על זה לפני שבוע למה אמרתי שהצבא יגיד תודה שאני מתגייס
אמרתי לו וואלה הצבא צריך אנשים שמורעלים להיות קרביים לדוגמא ואותם לקחת לקרבי לא אותי
אנלא רוצה להיות קרבי אנלא יהיה קרבי
(עובדה שאני לא)
אנשים שלא רוצים לשרת לא עוזרים לצבא ותכלס בגלל זה הצבא משחרר אנשים גם בלי שהם יבקשו ונותן 24 נפשי וכו..

וכן זה מקום שאם אתה לא הולך אליו כי אתה מורעל אין לך מה לחפש בו
m0sh
אני יודע צח אתה צודק
אני מתעב את הצבא
אבל זה החלטה קשה
אבל אני לא כזה בטוח שיתנו לי ללכת
נראה ביום שני
אני ידבר עם אחד מהשכבה שלי ששיחררו אותי על אותו עניין...

אתה תמיד יכול להתנדב
markfeldman
תגובתי לעניין (לא בתור קצין וגם בתור קצין בצה"ל):

מעצם היותכם אזרחים במדינת ישראל, עליכם למלא את חובתכם למדינה !

חובתכם יכולה להיות מלוחם בסיירת מטכ"ל ועד טבח בקריה.

כל מי שלא נותן את מנת חלקו לצה"ל הוא - משתמט !

ולמשתמטים אין מקום במדינה הזו !

נקודה !
m0sh
האם אתה באמת חושב שאני משתמט
Meltdown
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה
markfeldman
quote:
האם אתה באמת חושב שאני משתמט


א. לא דיברתי עליך ספציפית.
ב. לפי המקרה המתואר ע"י במידה ותשתחרר מצה"ל על סיבות רפואיות אינך נקרא משתמט.
ג. בהמשך לסעיף ב' - אם תחליט להתנדב לצה"ל - אני מסיר בפניך את הכובע !
m0sh
יופי תודה...במידה ואני ישחורר אני ידבר איתך בקשר לשירות לאומי


אני חייב טיפול דחוף!
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
אני באופן אישי, בהחלט יכלתי לא להתגייס, בגלל סיבות בריאותית, נחשו איזו סיבה..........
אבל לבסוף התגייסתי בגיל 19.5, אני באופן אישי הכרתי שם את החבר הכי טוב שלי, ולא מדובר בנשוי, אבל לעצם העניין, גם בתור ג'ובניק, אכלתי מספיק חרא, כמו הודעה על יציאה לאבט"ש ב 6 בערב, יום לפני היציאה לאבט"ש, שמירות בסיסיות פעם בשבוע, וגם 4 ימים לפני הקבלה של הסמל ראשון, וגם מפקד מניאק, שהיה איתי צבוע ברמות, כאשר הוא קימבן את חברה שלו במחלקה שלי, ודפק אותי, עד כדי כך, שלא הודיע לי על מועד הלוויה של אבא של חבר טוב מהצבא, אבל הכל חזר אליו בבומרנג בחופשת שחרור שלי, שדפקתי אותו כאשר הודעתי לו מהיום למחר, שאני יוצא לחופשת שחרור, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי בו.
בצריפין, היכן ששירתתי, היה אינטרגיות גדולות מאוד, הצביעות חגגה שם, כל אחד חיפש לעצמו קומבינות עם המשקים של הרס"ר, כדי שיימחקו לו בירורים, וכאשר נגמרו לי הקומבינות איתם, אז עליתי למשפט על דבר משני ביותר, כדי שיוכלו להראות שיענו הם בסדר.
המזל שלי היה שהמ"פ שלי ברוב השירות, היה בכאסח עם הרס"ר, ככה שהוא הגן עליי במספיק פעמים, בקיצור זה היה בית ספר טוב מאוד, לאיך להכיר צביעות של אנשים.
כך, שמוש, תענה מה שאתה חושב לנכון, אבל בכל מקרה, חשוב שתהיה שלם על ההחלטה שלך, איזה החלטה שלא תהיה


בקשר למה שאמרת על היחס וזה
אח שלי תמיד אומר לי שלג'ובניקים מתיחסים שונה ומפקד ג'ובניק גדול ממך בחודשיים יבוא ויזיין אותך בכוונה ויחפש אותך על דבר ואם תענה לו או תעשה משו יעלה אותך למשפט
ומפקד קרבי יתן לך עוד צאנס כי אתה קרבי ובכלל זה יחס יותר חברי למרות שבכל זאת הוא מפקד
ועובדה יש לי חברים קרבים שמספרים שהמפקדים אצלהם אנשים טובים
ויש לי חבר ג'ובניק שעלה למשפט על פלאפון
שאח שלי אמר לי שהוא אישית היה משאיר חייל שבת על זה בלי משפט בלי כלום

אצל ג'ובניקים זה שונה זה ידוע
השאלה מה שווה להיות קרבי ולא לרצות
או להיות ג'ובניק ולסבול מיחס חרא
תכלס לדעתי גיל עשה פה תהחלטה הנוכנה למרות שגם לזה יש צדדים רעים וטובים
מה לעשות אצלנו הרבה אנשים שופטים אותך לפי העבר שלך
אם אין לך תעודת בגרות אתה מטומטם
אם יש לך תיק אתה עבריין
אם יש לך שם משפחה לא אשכנזי אתה פושע
אם לא עשית צבא אתה אידיוט
ויש לי ידידה שאבא שלה לא נותן לה להיות עם בנאדם שהיא אוהבת רק בגלל שהוא לא עשה צבא
זה שטויות כי אם היא אוהבת אותו זה לא משנה אם הוא עשה צבא או לא
בגלל זה ובגלל עוד מליון סיבות אחרות צריך לחשוב פעמיים לפני שיוצאים מהצבא וזה חלק מההחלטה שלי

מוש תלוי באיזה אנשים תיתקל בעתיד
וואלה יכול להיות שתבוא לעבודה והמנהל שלך איזה מורעל ותגיד לו שלא עשית צבא ולא משנה מאיזה סיבה הוא יחשוב שאתה משתמט
או שפשוט יגיד שהוא לא צריך בנאדם שאפילו הצבא שיחרר בגלל מחלה כזאת

קיצור תעשה חושבים תאמין לי יש לי ים סיבות לנצל ת 3 שנים האלה בשבילם
אחת הסיבות זה שאני רוצה לדגמן
וסיבה אחרת זה שאולי גם חברה שלי לא תעשה צבא
תאמין לי זה נשמע מפתה
ותכלס אני אומר לך לא בטוח זה שווה את זה

תעשה חושבים שב לבד עם עצמך בלי ההורים תראה מה אתה באמת רוצה ותחליט
תבדוק אם בכלל ישך איך להעביר תזמן למה וואלה גם לי אמרו אם אני יתגייס מאוחר יהיה לי משעמם וזה ועד היום הזמן טס לי אני נהנה מכל רגע
זה כבר תלוי רק בך
'קיצור תחשוב על הכל
m0sh
חחח לדגמן
:stongue:

וזה לא נכון לגבי המפקדים
זה ככה בטירונות אולי
המפקד שלי מספר אחת...אבל יש גם מפקדים זונות
ג'ובניק גם לא מצדיע לכל זוטר
ולא יהיה לי בעיות אם ישחררו אותי ... כי אני שירתתי ושיחררו אותי על הבעיה רפואית...אם ישאלו אותי אני שיררתי ואישפזו אותי ואז שוחררתי
DjChook
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא

איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...

אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...

אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.

m0sh
אני לא שופט אנשים לפי אם הם עשו צבא או לא
כי אני נגד הצבא תכלס...אבל יש הבדל בין אנשים בדיכאון או עם מחלה לבין אנשים בטירונות שבאים ואומרים
אני רוצה קבן!

ויש הרבה כאלה
DjChook
אולי לא הייתי מספיק ברור
יש לי בעיה עם משתמטים

לא עם רפואי, לא עם ת"ש.... יש לי בעיה אם אנשים שמנסים לצאת בכל דרך אפשרית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement