|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | תקרא מה שכתבתי..לא מציע לא לעשות
פשוט אומר שתפסיקו להגיד "תתן בשביל המדינה" כי תפתח עיתון ותראה מספיק סיבות למה המדינה שמה עליך זין! |
ושוב אני אומר:
לטוב ולרע. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ושוב אני אומר:
לטוב ולרע. |
נראה אותך אומר את זה עוד 40 שנה שתהיה זרוק איפשהו ואף אחד לא יעזור לך |
|
|
| rinul |
| quote: | נראה אותך אומר את זה עוד 40 שנה שתהיה זרוק איפשהו ואף אחד לא
יעזור לך |
בזמן הצבא אפשר לעשות הרבה דברים שבלעדיו אי אפשר לעשות.
ובגיל 40 אף אחד לא יהיה זרוק כל עוד אתה עושה משהו עם עצמך עד אז !!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by rinul
בזמן הצבא אפשר לעשות הרבה דברים שבלעדיו אי אפשר לעשות.
ובגיל 40 אף אחד לא יהיה זרוק כל עוד אתה עושה משהו עם עצמך עד אז !!! |
איזה דברים אפשר לעשות בצבא שאי אפשר לעשות בלעדיו?
ולא אמרתי בגיל 40
אמרתי עוד 40 שנה
כשהוא כבר לא יוכל לבוד ויצטרך תעזרה של המדינה
ואני לא רוצה לדבר על מחלות חס וחלילה אבל תחשבו גם בכיוון הזה! |
|
|
| rinul |
בעוד 40 ה' גדול, וכשתזדקק לעזרה של המדינה אתה תקבל אותה, יודע למה ?!
כי מותק אתה משלם מיסים שזה בעצם די מבטיח לך את הפנסייה שלך והתרופות
שתזדקק להם חס וחלילה בעוד 40 שנה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בעוד 40 ה' גדול, וכשתזדקק לעזרה של המדינה אתה תקבל אותה, יודע למה ?!
כי מותק אתה משלם מיסים שזה בעצם די מבטיח לך את הפנסייה שלך והתרופות
שתזדקק להם חס וחלילה בעוד 40 שנה... |
W O R D ! ! ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by rinul
בעוד 40 ה' גדול, וכשתזדקק לעזרה של המדינה אתה תקבל אותה, יודע למה ?!
כי מותק אתה משלם מיסים שזה בעצם די מבטיח לך את הפנסייה שלך והתרופות
שתזדקק להם חס וחלילה בעוד 40 שנה... |
גם הבנאדם שהיום יכול למות כל יום מסרטן שילם ומשלם מיסים אז מה?
יש תרופות שעולות 1500 ש"ח לחודש
הוא לא יכול לממן את זה בלי עזרה מהמדינה
והמדינה לא עוזרת לו! |
|
|
| rinul |
תאמין לי יש אנשים שזקוקים לתרופות יקרות יותר עם מחלות חמורות יותר שלתרופות שלהם אין תחליף וזה ממש לא סרטן, והמדינה נאלצת לעשות סלקצייה
כמה שזה אולי כואב ומגעיל אבל החיים זה לא פיקניק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by rinul
תאמין לי יש אנשים שזקוקים לתרופות יקרות יותר עם מחלות חמורות יותר שלתרופות שלהם אין תחליף וזה ממש לא סרטן, והמדינה נאלצת לעשות סלקצייה
כמה זה אולי כואב ומגעיל אבל החיים זה לא פיקניק |
איזה סלקציה בדיוק!?
המדינה מוסיפה כסף לשרים ומורידה כסף מתקציב הבריאות !!!
ועובדה בהפגנה אתמול הוא דיבר ברדיו ואמר שאף שר לא יצא אפילו להסתכל לו בעיניים
ונתן זהבי צודק הם רוצחים את האזרחים כי במקום לעזור להם בתרופות ולהוריד קצת מהמשכורת שלהם הם הולכים ומקצצים ואנשים מתים בגלל זה |
|
|
| Viber |
שחר,סתם שתידע:
נתן זהבי הוא לא בן אדם חכם כמו שאתה חושב.
אם הוא היה מנהל את המדינה מצבנו היה הרבה יותר גרוע מעכשיו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
שחר,סתם שתידע:
נתן זהבי הוא לא בן אדם חכם כמו שאתה חושב.
אם הוא היה מנהל את המדינה מצבנו היה הרבה יותר גרוע מעכשיו. |
קודם כל הדבר היחיד שאמרתי עליו זה שהוא טען שהם רוצחים ואני מסכים איתו
דבר שני הוא בנאדם מאד חכם
ומי ששומע לפעמים תתוכניות שלו יבין את זה
הוא פשוט נגד שחיטויות ובעד האנשים הקטנים שמגיע להם והממשלה מקפחת אותם ודואגת לעצמה במקום להם!! וזה מה שטוב בו הוא לא כמו כל שדרן שמתחנף לכל שר בממשלה
הוא אומר הכל בפנים ואם צריך להגיד לאחד מהשרים שהוא גנב אז הוא יגיד לו את זה
ואם בגלל שהוא תוקף אנשים או עוזר לחלשים אתה חושב שהוא לא חכם אז וואלה אתה יכול להיות חלק מהממשלה |
|
|
|
|