|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
בקשר למה ש
ronsh
כתב..
זה אחלה ויפה ואני מסכים איתך חלקית..
אבל באמת בצבא אפשר להדפק חבל על הזמן..
כמו למשל ליפול בבסיס מסריח עם הרבה שמירות, זה למשל דבר שלעולם לא תוכל למצוא בו הנאה..או לפול על תפקידים מגעילים ביותר..
וכל מי שאומר שכיף לו בצבא..פשוט תחכו שתעברו את השנתיים בצבא ותדברו...אני בטוח שתסכימו איתי שצבא זה שלב מסריח בחיים
ומוש! אתה עדיין בבסיס שלי?:p |
|
|
| m0sh |
ואללה לא אני מסופח ברמ 2 מה16 לחודש
אבל יום ראשון אני בא להגיד שלום נראה לי...אני גם לוקח את התיק הרפואי ואת הרדיו דיסק
אה וכמובן שאני בא על אזרחי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
וכל מי שאומר שכיף לו בצבא..פשוט תחכו שתעברו את השנתיים בצבא ותדברו...אני בטוח שתסכימו איתי שצבא זה שלב מסריח בחיים
|
עוד פעם... דבר בשם עצמך
למה אני לא כזה סובל... וגם עוד 7-8 חודש כשאני יהיה שנתיים אני לא רואה את עצמי סובל... למה אני נהנה עם החבר'ה שאיתי וממש אוהב את התפקיד וגם אם אני ישאר איפה שאני או יצא לקורס קצינים, או לקורס סמ"בים, עדיין אני מאמין שאני יעשה את זה כי אני רוצה ולא כי אני חייב או משהו |
|
|
| m0sh |
| לסיכום שחר אתה כל כך צעיר שהבחורה שתשחרר אותך עדיין לא קיבלה מחזור |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by m0sh
לסיכום שחר אתה כל כך צעיר שהבחורה שתשחרר אותך עדיין לא קיבלה מחזור |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם ראשונה שאני שומע את זה, וזה הכי חזק בארץ!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
אנחנו התוכניתנים תמיד אומרים שהבחורה שתשחרר אותנו
היום בכיתה ז :/ |
|
|
| shmintz_mix |
למי שכתב את הסיפור עם מוסר ההשכל...
הסיפור שלך איפשהו נכון כי באמת מי שמוותר לעצמו בקלות ולא מעמיד לעצמו אתגרים וכל שניה מוותר בסוף מוצא את עצמו בגיל מבוגר בלי שמיצא את עצמו!!!
אבל
זה לא תואם את מקרה הצבא...
אני תמיד הייתי רציני משקיען יסודי והכל לא ויתרתי לעצמי בלימודים גם שהיה קשה... אבל איך שהגעתי לצבא פשוט ראיתי שהמערכת דפוקה מה לעשות השיבוץ נעשה בשיטה מטומטמת!!!
אני איפשהו חושב שחייבים לשנות את השיטה אבל אין לי כרגע שום רעיון איך אבל חייבת ליהיות דרך יותר טובה לנהל את הצבא מזה...
בכל מקרה
מה לעשות כן התנדבתי לסטיל"ים הייתי גם בתנועת נוער שנקראת צופי ים והכל
באתי לסטילים ופשוט לא יכלת ליהיות שמה כן עשיתי טעות שהלכתי לשם מלכתחילה!
ידעתי שאין לי שום ברירה אז הלכתי לקבן..
אני חושב שכל אחד צריך להציב לעצמו אולי איזה אתגר בחיים
אבל מה לעשות האתגר שלי הוא לא לסיים את הצבא או להגיד שעשיתי צבא או משהו כזה
אני פשוט רציתי לממש את עצמי בקטע השכלי יותר וראיתי שאין הזדמנות
אז יצאתי!!
ועוד פעם אם בןאדם מבולבל ולא יודע מה הוא רוצה והוא צריך זמן אז הרבה פעמים זמן הצבא טוב כדי לסדר את הראש ולדעת מה אתה רוצה מעצמך!!!
בקיצור מוסר ההשכל הוא כזה:
אין טעם לחוות משהו טראומטי בחיים זה החיים שלך! ואתה תחליט מה טוב בשבילך!
ביי אנשים! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
לסיכום שחר אתה כל כך צעיר שהבחורה שתשחרר אותך עדיין לא קיבלה מחזור |
היית מת שהבחורות שמשחררות אותי יסתכלו עליך |
|
|
| m0sh |
כל היום אתה רק מתוגן ולא יכול לקבל שצוחקים עליך
וזה גם לא מצחיק וטובבבבבבבב סופר מודל שחר :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by m0sh
לסיכום שחר אתה כל כך צעיר שהבחורה שתשחרר אותך עדיין לא קיבלה מחזור |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת אחד טוב
יש בשדה בוקר איזה מרצה אחד פסיכופת על כל הראש שתמיד פותח את ההרצאות שלו שהוא נופל על מישהו ככה:
אח שלי (מבטא הולנדי כבד), עוד לא נולד הבן שכשיגיע לכיתה א' הוא יכיר את הבת שבכיתה ו' הוא ימשוך לה בצמה בכיתה י' הוא יביא לה נשיקה והם יצאו ואז הם יתגייסו וילכו ביחד לצבא, ישתחררו וילכו לאוניברסיטה, יתחתנו ויולידו בן
כשהבן הזה יהיה בכיתה ג' הוא יטע עץ, ואחרי הרבה שנים שהעץ יגדל אז אולי ממנו יעשו את התעודת שחרור שלך :crazy: :eyespop: :crazy: :haha: :stongue: :happy2: :tongue2 :tongue3 |
|
|
| cluBBer |
לסיכום:
תעשה מה שבזין שלך ואל תקשיב לאף אחד |
|
|
| DjChook |
shmintz_mix
מאיפה אתה בדיוק יודע מה השיטה ?
בתור הבנאדם שהכי מבין פה במיונים, כי אני יושב על הקוד שממיין אותכם
אני יכול להגיד לך שבשנה האחרונה נכנסת מערכת חדשה ומצוינת
של "מערבל קורסים" שעבור כל הפרופילי 64 ומטה, היא תדע להוציא את כל הקורסים שמבחינת הנתונים שלהם, הם יכולים לעבור... וליד כל קורס גם את הסיכוי הסטטיסטי שהבנאדם הזה יעבור אותו וישרת בו בהצלחה....
בקשר ליחידות יח"ש, אין מבחינת הצבא הרבה הבדל ביחטיות.. ובאמת משתדלים לספק את כולם, למרות שיש דבר כזה של מכסת קבאות...
שאם נגיד במרץ05, 200 אנשים בעלי קב"א ליבה (53-56 עם מתאם קצונה 2)
ירצו להגיע לגולני, 50 מהם לא בטוח יגיעו (נגיד וההקצה היא 150 ליבה)
אבל לא בטוח שכל ה 50 לא יגיעו, כי יש דבר בבקום שנקרא הסטות קבאות
בשביל לרצות כמה שיותר, מדי פעם מסיטים אותך מקבוצת הקבא המקורית שלך,
בשביל שתוכל להגיע ליעד בכל זאת.. הצבא כן מתחשב |
|
|
|
|