|
לצאת מהצבא...עזרה (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
לא,21 רפואי תמידי
על פי סעיף ליקוי 86607
אני מגיש תביעה בקרוב. |
|
|
| m0sh |
זהו זה קיבלתי פרופיל 21
אני לחודש חייל ואז אני הולך להשתחרר סופית |
|
|
| Meltdown |
מוש, תוציא מהם את כל המיליונים!!!!!!
שחר, בסוף עוד תהיה מש"ק ממטרות בקריה, נראה לי שהתפקיד יתאים לך |
|
|
| Hell_Copter |
תגידו...
למה אתם ממשיכים לרשום פה בט'רד הזה!?
שחר... אני נשבע לך שאתה מגזים...
קודם כל תפסיק לקלל כבר... מה זה נראה לך פה?
מגעיל טילים להכנס לפה ולקרוא כאלה דברים... מה זה ריב בין ילדים בני ארבע!?
דבר שני... כדאי מאוד שתחשוב על המשפט שאלעד אמר... כי ת'כלס לנצח את המערכת הצבאית יהיה לך יותר מקשה... ואם תמשיך ככה ותפול על הבנאדם הלא נכון... תאכל אתה
אם היית חייל שלי לדוגמה אתה תוך יומיים כבר היית עולה משפט ועף לכלא להמון זמן :rolleyes: |
|
|
| TTman |
כולכם חיילים שלי
:D
במיוחד רועי המורעל ;) |
|
|
| Shahar |
אללללללללהההההההההההה
טירונות 02 זה אחד הדברים הכיפיםםםםם
שבת שעברה כולם סגרו שבת והצלחתי לצאת עד יום שני שעבר אז ירדתי עם חברה שלי לים המלח
היו שבועיים הכי כיפים בארץץץץ!!
אני יספר כבר מחר כל מה שהיה
אבל הדבר הכי עצבני שהיה היה לפני יומיים ששמרנו והטענתי תפלאפון בעמדת שמירה ופתאום ראיתי הוא נעלם
לקחתי מחסנית וטענתי תנשק וזרקתי תאפוד אמרתי לסמל שמי שאני רואה עם פלאפון כזה ביד אני יורה לו ביד ורצתי לאוהלים לחפש תפלאפון והפלוגה הייתה ריקה
התחלתי לפתוח תיקים של אנשים להעיף כל מה שיש ואז חבר שלי בא תפס אותי אמר לי שאיזה קצין הסתכל על הפלאפון וניתק אותו מהטעינה ושם אותו בצד כי הוא חשב שזה של הש.ג
קיצור מפה לשם נדלקתי עוד יותר הוצאתי תמחסנית מהרובה הלכתי לעמדה אמרתי לו עוד פעם תשים יד על משו ששייך לי אני אישית יבוא אלייך על אזרחי
הוא הלך והמשכתי לשמור רגיל
מאז לא יודע מה היה אמור לקרות
אבל חבר שלי שתפס אותי בא לעמדה עם חבר שלו אחד עם הרבה דרגות
משו כמו 3 ארונות ופלאפל אם יש כזה דבר
חבר שלו אמר לי שהוא ידאג שלא יעשו לי כלום ודירבלאק אם עוד פעם אני יעשה בעיות
וזהו לחצתי לו יד נתתי לו מילה שהוא עוד יראה ממני עזרה שהוא יצטרך וזהו אחר כך אמרתי מליון פעם תודה לחבר שלי והלכנו לאוהל לסיים תיום הזה
וואלה יש עוד ים סיפורים כל יום היה יותר כיף מהשניייי
מחר אני יביא פירוט |
|
|
| m0sh |
אוי שחר תהיה לי בריא
ואין כזה דבר 3 ארונות ופלאפל
עד מתי?
16/5/2005
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אוי שחר תהיה לי בריא
ואין כזה דבר 3 ארונות ופלאפל
עד מתי?
16/5/2005
:) |
אניודע פשוט אנלא יודע איזה דרגות היו לו אז הבאתי דוגמא חחחחחחחחחח
צח ואיתי שמעו תסיפורים מהצבא נישפכווו |
|
|
| Sniper |
שחר, מה אתה מטומטם?!@$#
מה אתה משחק לי אותה רמבו?!@# מכניס מחסנית?!
ועוד לדרוך את הנשק?!@ אתה באמת חולה נפש!!!
מה אתה דפוק?!@#
חבל שאיזה סגן אלוף לא ראה אותך
היה פותח לך תישבן!!
באמת חבל..
חבר שלי מהבסיס שיחק אותה כמוך, רמבו! והרג את המפקד שלו בטעות כי נפלט לו כדור!!
ת'יודע כמה אנשים בצה"ל מתים בגלל השטות המפגרת הזאת שלך?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
שחר, מה אתה מטומטם?!@$#
מה אתה משחק לי אותה רמבו?!@# מכניס מחסנית?!
ועוד לדרוך את הנשק?!@ אתה באמת חולה נפש!!!
מה אתה דפוק?!@#
חבל שאיזה סגן אלוף לא ראה אותך
היה פותח לך תישבן!!
באמת חבל..
חבר שלי מהבסיס שיחק אותה כמוך, רמבו! והרג את המפקד שלו בטעות כי נפלט לו כדור!!
ת'יודע כמה אנשים בצה"ל מתים בגלל השטות המפגרת הזאת שלך?! |
תגיד לי אני נראה לך צחקתי עם מישו עם הרובה?
אם הייתי רואה תפלאפון שלי ביד של מישהו הייתי מוריד לו תיד לא כפת לי כלא או לא
חבר שך הרג תמפקד כי הוא כיוון תרובה עליו אולי
אני לא כיוונתי רק שמתי מחסנית והכנתי ליריה
ומיייייי זה הסגן אלוף בכלל פחחחחח
נראה מי גבר בבסיס להגיד מילה למישו אצלנו
רק המפקדות מקבלות כבוד כי הם בחורות אבל הבנים שם יגידו מילה יאכלו מכות למה מי הבן זונה שיגע לי בפלאפון????
גם ככה כל האשכנזים שם העין שלהם על הפלאפון שלי סעמק |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by m0sh
עד מתי?
16/5/2005
:) |
דבר ראשון, יא צ'ונג!!! :)
לא היה לי כוח לקרוא את כל זה ואני גם כנראה לא יקרא את התגובות פה
סתם במקרה נכנסתי לפה וכנראה שטוב שכך...
מוש עזוב את כל האלה כמו שחר ועוד כמה לא זוכר שאמרים שהצבא זה חרא
אין להם או לך מושג, אתה סוגר לעצמך הרבה דלתות וסתם...
א. מבחינה חברתית אם אתה תצא מהצבא אתה תרגיש חרא עם עצמך (זה יבוא מתישהו) ואתה תבודד חברתית כי כל החברים שלך בצבא ומה לעשות חוזרים הבייתה ומדברים על הנושא המרכזי בחיים כרגע הוא הצבא, אז כולם מתפזמים ובאים כל פעם עם חוויות חדשות ואתה נשאר עם אותם "חוויות" ובמנטליות של מישהו חצי שנה בצבא
לא יעזור כלום, איך שלא תהפוך את זה אתה תהיה שונה ומבודד ותרגיש חרא עם זה
זה מבחינה חברתית, מבחינה של תרומה אני לא ירחיב כי אני לא יודע עד כמה זה משנה לך ובאמת כל מי שסרבן וחושב שהצבא זה חרא אז הוא באמת אידיוט
עכשיו אחרי התקופה הזאת כשתחפש עבודות, בראיון איך אתה חושב שיגיבו כש תענה לשאלתם "מה עשית בצבא"? אם זה יהיה בחירה בינך למישהו שעשה 3 שנים מי נראה לך יבחרו?
אני אומר את זה מידע ואני לא סתם מחרטת
זה המצב בארץ כלום לא ישנה את זה...
קח לדוגמא את אחותך...
שוב לא קראתי את הכול פה אבל דבר ראשון אל תקשיב לכל מי שלא התגייס עדיין, או לגיל:D
העצה שלי אלייך היא להגיש 55 ולעבור למשהו יותר מעניין,
משהו עם אנשים טובים שתהנה ממנו כי אחרי הכול הצבא זה תקופה שאתה תסתכל אחורה ותזכר לרוב כמשהו חיובי
חוץ מזה דבר איתי ועם עוד אנשים
ולסיכום
!?עד מתי אוג' 03 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
תגיד לי אני נראה לך צחקתי עם מישו עם הרובה?
אם הייתי רואה תפלאפון שלי ביד של מישהו הייתי מוריד לו תיד לא כפת לי כלא או לא
חבר שך הרג תמפקד כי הוא כיוון תרובה עליו אולי
אני לא כיוונתי רק שמתי מחסנית והכנתי ליריה
ומיייייי זה הסגן אלוף בכלל פחחחחח
נראה מי גבר בבסיס להגיד מילה למישו אצלנו
רק המפקדות מקבלות כבוד כי הם בחורות אבל הבנים שם יגידו מילה יאכלו מכות למה מי הבן זונה שיגע לי בפלאפון????
גם ככה כל האשכנזים שם העין שלהם על הפלאפון שלי סעמק |
אתה כ"כ משחק אותה!!! יראבק...
חבר שלי לא כיוון שום נשק לאף אחד, זה היה פשוט משחק בנשק.. בשביל להראות שהוא גבר גבר, והיום הוא אוכל כאפות שאתה לא מבין, ואללה שחר.. אתה יכול להגיד תודה שלא קרה כלום.. ומי זה סגן אלוף?? הבן אדם שיכול לדפוק לך את כל החיים וואלה לאנשים כמוך אני מעדיף לא להתקרב..
אתה פשוט תפוס על שלך!! אם היה נפלט לך כדור.. ה' ישמור היה לך טראומות לכל החים!! אתה לא מבין כמה..
אתה כולך חתיכת צעיר!! שחושב שהוא יודע הכל..
הלוואייייייייייייי הלוואייי ואיזה קצין\נגד בחיר יפלו עלייך
ינקנקו לך את הצורה... הלוואי!!! |
|
|
|
|