|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wellicht een intressant feestje voor de mensen die nog nooit in de Catacombes in Den Haag zijn geweest. Tis wel op een dinsdag, dus lekker op woensdag vrij nemen. |
|
|
| SnuggLe |
Sjinees had dit al een tijd geleden gezegd ja.
Ik ben er wel bij denk ik, mits hij op komt dagen. Vorig jaar zou hij ook een keer op de Double M komen, maar toen kwam hij ook niet. Dacht btw dat het weer in de Asta was...? |
|
|
| MaGiK54 |
Mellow Moods is weer terug in De Catacomben en gezelliger dan ooit tevoren. Dus vanaf nu begint jouw weekend weer op dinsdag. Mellow Moods biedt top-dj's voor de prijs van slechts 2 euro. Mellow Moods start iedere dinsdag om 22 uur en gaat door tot 2 uur met aansluitend een afterparty in de Cocoon tot 5 uur.
Je vindt De Catacomben in de Grote Halstraat 3, naast de Grote Kerk in hartje Den Haag.
(bron www.mellowmoods.nl) |
|
|
| Tim81 |
Haha, 2 euro! :eyes:
Waar maak je dat nog mee... is dat wel inclusief garderobe?! :p
Ik ben benieuwd hoeveel Sander K. vraagt voor een avondje daar draaien... anders mag hij ook wel op mijn verjaardag 4 uur komen draaien :toothless Wil ik het best op een dinsdag vieren :p |
|
|
| MaGiK54 |
| In principe draaien de dj's kosteloos op Mellow Moods feessies. |
|
|
| Matthijs |
| Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling. :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling. :D |
Mee eens! Eens kijken of mijn rooster dat toe laat.. zo ja dan zal mijn halve klas uit Den Haag ook wel aanwezig zijn :p |
|
|
| Engeltje |
| laat dat ff net in mijn meivakantie vallen :) |
|
|
| Tim81 |
Mmmm ik ben ook vrij de dag erna!!
Wie weet...
Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods... |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods... |
dat vroeg ik me ook af... 2 Uur al afgelopen, dat is best een beetje vroeg... |
|
|
| Asperge |
| Klinkt interessant dit:) |
|
|
| M_Peror |
Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list :) Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.
Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik! :D |
|
|
|
|