|
Nieuwe wat is er op tv thread.
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Geen zin om te zoeken dus maak ik maar effe een nieuwe aan. :p
Net een serie gezien met een groep engelsen die bij een hotel op Ibiza werken. Wat een geniaal humoristisch programma is dat! :p Zeer lachwekkend :p Mensen die het kijken? Eem zoeken naar titel. |
|
|
| Chicane |
Is Harry On The Boat?
Vind het beetje onsmakelijk programma :) |
|
|
| basd |
| Dat bedoelt ie ja. Was een paar jaar geleden ook al op TV, weet niet of dit nieuwe afleveringen zijn of herhalingen, maar eens checken. Vond het vroeger ook altijd wel erg lachen. |
|
|
| Cosmic |
Ik ben helemaal verslaafd aan 'LOST'. Geweldige serie, de beste die ik ooit gezien heb. Net 5 zond de 1e 13 afleveringen uit, maar eht seizoen heeft er 24 (zegt mn harde schijf:p ). Elke avond voor t slapen even een aflevering kijken:)
Kleine storyboard:
Het gaat over overlevenden van een vliegtuigramp op een tropisch eilandje en er gebeuren allemaal weirde dingen. Elke aflevering licht een personage uit, met flashbacks.
Het is gewoon spannend, goede karakters en je moet wel blijven kijken want je wilt weten wat er nou allemaal aan de hand is. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik ben helemaal verslaafd aan 'LOST'. Geweldige serie, de beste die ik ooit gezien heb. Net 5 zond de 1e 13 afleveringen uit, maar eht seizoen heeft er 24 (zegt mn harde schijf:p ). Elke avond voor t slapen even een aflevering kijken:)
Kleine storyboard:
Het gaat over overlevenden van een vliegtuigramp op een tropisch eilandje en er gebeuren allemaal weirde dingen. Elke aflevering licht een personage uit, met flashbacks.
Het is gewoon spannend, goede karakters en je moet wel blijven kijken want je wilt weten wat er nou allemaal aan de hand is. |
Ik heb het ook gekeken! Samen met een collega zijn we er aan begonnen (zij een dagje eerder dan ik) en we hebben de hele serie in 3 weken afgekeken (laatste 2 weken steeds wachten op een aflevering om te downen:D). Echt een topserie, de eerste 2 dagen heb ik meteen 10 afleveringen gekeken!:D |
|
|
| BaRTeZ |
| Lost is/was leuk. Einde van het seizoen was alleen drie keer niks :) |
|
|
| magrec |
SPOILER ALERT VOOR LOST!!!!!!
In het 2e seizoen zullen er nog een aantal overlevenden van de vliegtuigramp worden gevonden. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by magrec
SPOILER ALERT VOOR LOST!!!!!!
|
ja lekker, zet er ff bij dat het voor S2 is :o
ik dacht dat het om s1 ging dus heb ik gekeken :( |
|
|
| SnuggLe |
Wat maakt dat nou uit? Spoiler is een spoiler, of het nou voor s1 of s2 is.
Ik ben helemaal gek van 24. Moet nog 3 afleveringen van seizoen 4. Wat issie geweldig weer zeg!
Verder kijk ik graag naar ' The L Word'. Lesbische vrouwen en sex. Altijd leuk. |
|
|
| moogwai |
| Lost was ook de enige serie die ik volgde. Jammer dat het weer zomertijd is op tv. |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Verder kijk ik graag naar ' The L Word'. Lesbische vrouwen en sex. Altijd leuk. |
hehe kijk ik ook, best grappige serie eigenlijk. Zit nu ergens bij season 2 maar moet nog steeds een aantal afleveringen kijken. Verder blijft 24 natuurlijk top:D
Kijk sinds kort ook the beauty and the geek, serie geproduceerd door ashton kutcher. 6 nerds en 6 bloedmooie vrouwen in een huis, ze moeten koppels vormen en elke week valt er een koppel af, de winnaar verdiend $250.000. Zeker wel humor om te kijken. |
|
|
| marciemarcs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben helemaal gek van 24. Moet nog 3 afleveringen van seizoen 4. Wat issie geweldig weer zeg! |
Wacht maar tot je de laatste aflevering gezien hebt die is echt :eyespop: :eyespop:
heb zelfs begrepen dat er nu een film in de maak is |
|
|
|
|