return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 10)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
אם זה בצוהוריים אני יגיע ואז יזוז חזרה לוואן דייק בהאומן!
אם ארמין זה בלילה אז אין מצב ואני נשאר מן הסתם לוואן דייק בהאומן.
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
מישהו יודע עוד פרטים?

במשרד הדפוק שלהם אין אף אחד
נראה לי סגרו תבסטה


נקסט מוכרים רק חדרים ....
ארמין בא לעיר האדומה ל 3 שעות
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
נקסט מוכרים רק חדרים ....
ארמין בא לעיר האדומה ל 3 שעות



שכחת להזכיר שהוא בא למסיבת שכונה ולערסיידה
ממש איכזבו אותי נקטס האלה.

אין הגבלת גיל במסיבה, זוועה
:nervous:
m0sh
איך הולך המחירים?
אני ממש שוקל את זה כי חברים שלי יהיו בקטע הזה הרבה יותר מפול ואן דייק
Glenn-Holmes
גועל נפש האנשים פה

כל אחד בוכה על ההגבלת גיל

שחר גל וכל שאר הבכיינים
מי יתן ותהיה הגבלת גיל עם תעודות זהות ואתם קטנטנים שכמוכם לא תיכנסו
נראה מה תגידו אז
כפויי טובה
אני מת שיכנסו בני 12
כוס אומו הגבלת גיל
אתם פשוט אגואיסטים
YO-I
אני חייב להבין משהו, בעלון שקיבלתי כתוב שכל המסיבות שהיו באילת בעיר האדומה יהיו בחינם, כך גם הבנתי לגבי ארמין

מישהו יכול לאשר את זה ואם כן איך זה עובד? כל הקודם זוכה או שרק מי שמנוי באסקייפ

תודה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
אני חייב להבין משהו, בעלון שקיבלתי כתוב שכל המסיבות שהיו באילת בעיר האדומה יהיו בחינם, כך גם הבנתי לגבי ארמין

מישהו יכול לאשר את זה ואם כן איך זה עובד? כל הקודם זוכה או שרק מי שמנוי באסקייפ

תודה


שאלה טובה

מחכה לתשובה טובה
m0sh
יש עוד מסיבות?
טוב נראה לי סוף שבוע באילת הרבה יותר אטרקטיבי מפול ואן דייק
yaman
נראה לי בגלל שארמין עלה מלא כסף אז עו הגבלת גיל וימכרו כרטיס ב 60 שקל ככה שיצא להם בוחטה לשלם לו
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גועל נפש האנשים פה

כל אחד בוכה על ההגבלת גיל

שחר גל וכל שאר הבכיינים
מי יתן ותהיה הגבלת גיל עם תעודות זהות ואתם קטנטנים שכמוכם לא תיכנסו
נראה מה תגידו אז
כפויי טובה
אני מת שיכנסו בני 12
כוס אומו הגבלת גיל
אתם פשוט אגואיסטים


בגלל זה אנלא הולך לשם
שיזדיינו עם המסיבה המסריחה שלהם
אני יהיה כבר יותר בסוף אוגוסט שאני ירד עם חברה שלי ונלך למסיבות באילת

yaman
quote:
Originally posted by Shahar
בגלל זה אנלא הולך לשם
שיזדיינו עם המסיבה המסריחה שלהם
אני יהיה כבר יותר בסוף אוגוסט שאני ירד עם חברה שלי ונלך למסיבות באילת


גם אתה בסוף אוגוסט באילת?

ב21 או 28?
markfeldman
חבר'ה, מי מגיע ?!

אני בטוח נוסע (וזה עוד אחרי שבוע רצוף של אימונים בצאלים ללא שינה...)

עד קצה העולם.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement