|
Armin Returns To Israel (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
אם זה בצוהוריים אני יגיע ואז יזוז חזרה לוואן דייק בהאומן!
אם ארמין זה בלילה אז אין מצב ואני נשאר מן הסתם לוואן דייק בהאומן. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מישהו יודע עוד פרטים?
במשרד הדפוק שלהם אין אף אחד
נראה לי סגרו תבסטה |
נקסט מוכרים רק חדרים ....
ארמין בא לעיר האדומה ל 3 שעות |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
נקסט מוכרים רק חדרים ....
ארמין בא לעיר האדומה ל 3 שעות |
שכחת להזכיר שהוא בא למסיבת שכונה ולערסיידה
ממש איכזבו אותי נקטס האלה.
אין הגבלת גיל במסיבה, זוועה
:nervous: |
|
|
| m0sh |
איך הולך המחירים?
אני ממש שוקל את זה כי חברים שלי יהיו בקטע הזה הרבה יותר מפול ואן דייק |
|
|
| Glenn-Holmes |
גועל נפש האנשים פה
כל אחד בוכה על ההגבלת גיל
שחר גל וכל שאר הבכיינים
מי יתן ותהיה הגבלת גיל עם תעודות זהות ואתם קטנטנים שכמוכם לא תיכנסו
נראה מה תגידו אז
כפויי טובה
אני מת שיכנסו בני 12
כוס אומו הגבלת גיל
אתם פשוט אגואיסטים |
|
|
| YO-I |
אני חייב להבין משהו, בעלון שקיבלתי כתוב שכל המסיבות שהיו באילת בעיר האדומה יהיו בחינם, כך גם הבנתי לגבי ארמין
מישהו יכול לאשר את זה ואם כן איך זה עובד? כל הקודם זוכה או שרק מי שמנוי באסקייפ
תודה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
אני חייב להבין משהו, בעלון שקיבלתי כתוב שכל המסיבות שהיו באילת בעיר האדומה יהיו בחינם, כך גם הבנתי לגבי ארמין
מישהו יכול לאשר את זה ואם כן איך זה עובד? כל הקודם זוכה או שרק מי שמנוי באסקייפ
תודה |
שאלה טובה
מחכה לתשובה טובה |
|
|
| m0sh |
יש עוד מסיבות?
טוב נראה לי סוף שבוע באילת הרבה יותר אטרקטיבי מפול ואן דייק |
|
|
| yaman |
| נראה לי בגלל שארמין עלה מלא כסף אז עו הגבלת גיל וימכרו כרטיס ב 60 שקל ככה שיצא להם בוחטה לשלם לו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גועל נפש האנשים פה
כל אחד בוכה על ההגבלת גיל
שחר גל וכל שאר הבכיינים
מי יתן ותהיה הגבלת גיל עם תעודות זהות ואתם קטנטנים שכמוכם לא תיכנסו
נראה מה תגידו אז
כפויי טובה
אני מת שיכנסו בני 12
כוס אומו הגבלת גיל
אתם פשוט אגואיסטים |
בגלל זה אנלא הולך לשם
שיזדיינו עם המסיבה המסריחה שלהם
אני יהיה כבר יותר בסוף אוגוסט שאני ירד עם חברה שלי ונלך למסיבות באילת |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
בגלל זה אנלא הולך לשם
שיזדיינו עם המסיבה המסריחה שלהם
אני יהיה כבר יותר בסוף אוגוסט שאני ירד עם חברה שלי ונלך למסיבות באילת |
גם אתה בסוף אוגוסט באילת?
ב21 או 28? |
|
|
| markfeldman |
חבר'ה, מי מגיע ?!
אני בטוח נוסע (וזה עוד אחרי שבוע רצוף של אימונים בצאלים ללא שינה...)
עד קצה העולם....... |
|
|
|
|