|
Armin Returns To Israel (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
ברור !!!
עשר דקות הליכה מהבית ואני לא אהיה בצריפין
;)
למרות שאני מגיע עם רכב. שלוש דקות נסיעה |
באיזה בסיס אתה?
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
שיהיה 16 פלוס!
עם הצגת תעודת זהות
ואז יהיה הכי סבבה בשבילי (-:
בקיצור בדוק הוא בא? |
נו אנלא מבין מה אתה רוצה שיהיה מסיבה מסריחה?
תקווה שיהיה 23+ ותצליח להיכנס
אם לא יהיה סלקציה זאת תהיה המסיבה הכי מסריחה שיש
עדיף כבר לבוא לשם בשביל להתחיל עם בנות |
|
|
| cluBBer |
?מי בא לאילת ב4.8
וודקה עלי
יהיה חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
?מי בא לאילת ב4.8
וודקה עלי
יהיה חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
בעזרת השם אם ארמין מגיע אז גם אני מגיע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
?מי בא לאילת ב4.8
וודקה עלי
יהיה חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
גם אתה בא לשם???
| quote: | Originally posted by TTman
בעזרת השם אם ארמין מגיע אז גם אני מגיע |
רק שלא יעשו מסיבה בחינם סעמק
ובאיזה בסיס אתה בצריפין |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
?מי בא לאילת ב4.8
וודקה עלי
יהיה חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
!!! שחר לא שותה וודקה, אבל האוואטר שלו דווקא כן

:nervous: :tongue3 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
!!! שחר לא שותה וודקה, אבל האוואטר שלו דווקא כן

:nervous: :tongue3 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אם זה מה שישכנע אותך לבוא לאילת :D |
|
|
| oXygen_tEAM |
אותי לא צריך לשכנע אני שם !!!
לאן שארמין מגיע שם תמצאו אותי :eyes: |
|
|
| m0sh |
blah why eilat
someone can give me a ride? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
ובאיזה בסיס אתה בצריפין |
מתקן איריס, מכיר ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
מתקן איריס, מכיר ? |
לא
וטוב שככה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא
וטוב שככה |
אתה לא תכיר כי זה בור.
או שאולי אתה צעיר מידיי
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
אתה לא תכיר כי זה בור.
או שאולי אתה צעיר מידיי
:D |
עזוב אותי מהמקומות האלה אני אפסנאי |
|
|
|
|