|
Armin Returns To Israel (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב אז הנה הגישה שלי
אני רוצה שכוווולם יכנסו
משאוהב תמוזיקה וגם משלא
מצידי ואמרתי את זה כבר לכמה אנשים שארמין ינגן בגן תקווה עם מופע לייב של חבצלת על האקורדיון
איי דונט קייר
רק שיביאו אותו
וכן שחר יא חתיכת אגואיסט אתה גם לא בן 22 למיטב זכרוני תפסיק לחשוב רק על עצמך! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רק שיביאו אותו
וכן שחר יא חתיכת אגואיסט אתה גם לא בן 22 למיטב זכרוני תפסיק לחשוב רק על עצמך! |
מה קשור שאנלא בן 22
אנלא רוצה שיבוא קהל מסריח שבא לשם רק בשביל להגיד שהוא היה שם
גם אם אתה לא חושב ככה אני חושב ככה וזהו
ואם אני יידע מראש שהסט של ארמין יהיה עלוב כמו של מרקוס אני לא בא לאילת
בזין שלי מי יסע עד לשם בשביל שעתיים סט סבבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar ואם אני יידע מראש שהסט של ארמין יהיה עלוב כמו של מרקוס אני לא בא לאילת
בזין שלי מי יסע עד לשם בשביל שעתיים סט סבבה |
אם זה ככה גם אני לא נוסע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם זה ככה גם אני לא נוסע |
טוב מאד
כשיתקשרו אלייך להזמין אותך תגיד להם את זה
גם אני יגיד להם |
|
|
| markfeldman |
שחר + אילן !
יה חסרי אהבה ומחויבות שכמותכם !!!
אני יסע בשביל ארמין גם עד קצה העולם ע"מ לשמוע אותו מנגן ולו טראק אחד ! |
|
|
| oXygen_tEAM |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר + אילן !
יה חסרי אהבה ומחויבות שכמותכם !!!
אני יסע בשביל ארמין גם עד קצה העולם ע"מ לשמוע אותו מנגן ולו טראק אחד ! |
תכלס, אני גם חושב ככה !! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר + אילן !
יה חסרי אהבה ומחויבות שכמותכם !!!
אני יסע בשביל ארמין גם עד קצה העולם ע"מ לשמוע אותו מנגן ולו טראק אחד ! |
פסדר אתה עושה טעות
אנלא יסע לאילת בשביל סט של שעתיים
זה אכזבה יותר מלהפסיד תמסיבה
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
תכלס, אני גם חושב ככה !! |
אתה סתם נראה לי שבשביל דיג'יי גדול תעשה הכל
אנלא כזה
אם אני נוסע לאילת שיביאו סט ארוך שלו
לא כמו שהיה עם מרקוס |
|
|
| Glenn-Holmes |
וב כנראה שאני מפסיד את פול ואת ארמין
חבר שלי שיצא לעבוד על ספינות שיט ולא ראיתי אותו כבר חודש יוצא הביתה סוף סוף בדיוק ביום של המסיבה לסופ"ש...
עם כל הכבוד לארמין אני יראה אותו כבר באיביזה...לא שזה לא כואב לי אבל חבר זה חבר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וב כנראה שאני מפסיד את פול ואת ארמין
חבר שלי שיצא לעבוד על ספינות שיט ולא ראיתי אותו כבר חודש יוצא הביתה סוף סוף בדיוק ביום של המסיבה לסופ"ש...
עם כל הכבוד לארמין אני יראה אותו כבר באיביזה...לא שזה לא כואב לי אבל חבר זה חבר |
גם סיכויי קלושים...
אלא אם כן יהיה נס וישחררו אותי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וב כנראה שאני מפסיד את פול ואת ארמין
חבר שלי שיצא לעבוד על ספינות שיט ולא ראיתי אותו כבר חודש יוצא הביתה סוף סוף בדיוק ביום של המסיבה לסופ"ש...
עם כל הכבוד לארמין אני יראה אותו כבר באיביזה...לא שזה לא כואב לי אבל חבר זה חבר |
תבוא איתוווו!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תבוא איתוווו!! |
בנתיים אני לא בא
אם אני מצליח לשכנע סבבה...אבל זה באילת אז קשה לי להאמין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בנתיים אני לא בא
אם אני מצליח לשכנע סבבה...אבל זה באילת אז קשה לי להאמין |
חחחחחחחחחח תגיד לו תבוא תבוא..הוא יבוא |
|
|
|
|