| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
ראססססססססססס-מי
אז למה יש פרסום באתר של נקסט שהוא מגיע ב 4.8 ??? |
נקסט נהיו ההפקה הכי שכונה שיש
אתמול דברתי עם אלון הוא אמר לי ארמין ב 4.8
היום דברתי עם אחת היא אמרה לי שארמין לא בא לנקסט בכלל
ואז אמרתי לה שאלון אמר אז היא אמרה אולי הוא יודע פרטים אחרים
קיצור כל אחד שם יודע משו אחר
לא יודע איך זה קורה אבל נראה לי שכונה אחושרמוטה
אל תתיחס למה שכתוב באתר עד שלא תראה הודעה עם כל הפרטים והמחירים
נראה לי עשינו רעש לפני הזמן
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
ארמין בחיים לא יבוא לנוער
אבל אם כן - בשבילי זה חלום
כי עדיין אין לי 17 אפילו...
והחלום שליכבר שנים זה הופעה של ארמין
תמשיכו לעדכן פה! |
אל דאג גם ככה כל היום משעמם לי אני יושב במשרד מתקשר לנקסט |
|
|