return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 4)
View this Thread in Original format
TTman
אז ככה...

יש פרסום באתר של נקסט.
4.8 אילת

פרטים בהמשך !
Shahar
היום אחת מנקסט אמרה לי שארמין כרגע לא בא לנקסט הוא בא לעיר הנוער של אסקייפ
yaman
quote:
Originally posted by Shahar
היום אחת מנקסט אמרה לי שארמין כרגע לא בא לנקסט הוא בא לעיר הנוער של אסקייפ


YAMAN!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
YAMAN!!!!


לך אתה לרקוד עם ילדים בני 13 שבאו בשביל עופר ניסים
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
לך אתה לרקוד עם ילדים בני 13 שבאו בשביל עופר ניסים



ראססססססססססס-מי

אז למה יש פרסום באתר של נקסט שהוא מגיע ב 4.8 ???
dan_yarok!!
ארמין בחיים לא יבוא לנוער
אבל אם כן - בשבילי זה חלום
כי עדיין אין לי 17 אפילו...
והחלום שליכבר שנים זה הופעה של ארמין
תמשיכו לעדכן פה!
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
ראססססססססססס-מי

אז למה יש פרסום באתר של נקסט שהוא מגיע ב 4.8 ???


נקסט נהיו ההפקה הכי שכונה שיש
אתמול דברתי עם אלון הוא אמר לי ארמין ב 4.8
היום דברתי עם אחת היא אמרה לי שארמין לא בא לנקסט בכלל
ואז אמרתי לה שאלון אמר אז היא אמרה אולי הוא יודע פרטים אחרים
קיצור כל אחד שם יודע משו אחר
לא יודע איך זה קורה אבל נראה לי שכונה אחושרמוטה
אל תתיחס למה שכתוב באתר עד שלא תראה הודעה עם כל הפרטים והמחירים
נראה לי עשינו רעש לפני הזמן

quote:
Originally posted by dan_yarok!!
ארמין בחיים לא יבוא לנוער
אבל אם כן - בשבילי זה חלום
כי עדיין אין לי 17 אפילו...
והחלום שליכבר שנים זה הופעה של ארמין
תמשיכו לעדכן פה!


אל דאג גם ככה כל היום משעמם לי אני יושב במשרד מתקשר לנקסט
electrohit
יאללה ארמין באילת בלאגן
לפי מה שאיתי אומר אין מצב להכנס לאומן ובמיוחד לא מתחת לגיל 20
yaman
עזבו נקסט עזבו זובי הכי טוב נשאיר לו הודעה בפורום שלו שיבוא לכאן בלי עזרה של אף אחד

ניקח אותו בראש ובראשונה לנגב חומוס בפינתי

אחר כך לכותל

כמובן שהוא ירצה לחרבן אז נביא אותו אליי לבית ונעשה מסיבה חושילנגגגגגגגגג
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar

אל דאג גם ככה כל היום משעמם לי אני יושב במשרד מתקשר לנקסט


איפה שמו אותך בסוף ?!

Star
quote:
Originally posted by yaman
עזבו נקסט עזבו זובי הכי טוב נשאיר לו הודעה בפורום שלו שיבוא לכאן בלי עזרה של אף אחד

ניקח אותו בראש ובראשונה לנגב חומוס בפינתי

אחר כך לכותל

כמובן שהוא ירצה לחרבן אז נביא אותו אליי לבית ונעשה מסיבה חושילנגגגגגגגגג



חחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עכשיו חחחחחחחח
איתי ראית?
חחחחח
Shahar
קיצור ארמין בא "דרך נקסט" אבל לעיר האדומה
ונקסט יעשו עוד מסיבות במקביל

קיצור כמו שאמרתי מההתחלה ארמין ינגן לילדים בני 13
ויהיו עוד דיג'יים ביום ראשון יהיה פרטים

quote:
Originally posted by markfeldman
איפה שמו אותך בסוף ?!


אפסנאי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement