return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Armin Returns To Israel (pg. 15)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
למרות שהקהל היה ממש בררה מאוד נהניתי


הנה אחד שמודה שהקהל היה מסריח
תסביר את זה ליגאל הוא מנסה לשכנע תצמו שלא
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
הנה אחד שמודה שהקהל היה מסריח
תסביר את זה ליגאל הוא מנסה לשכנע תצמו שלא


אני בטוח שהוא יודע שהקהל היה חרא
אבל בתלכס זה לא הפריע
היה דווקא מצחיק לראות ערסים צועקים "ארמין, ארמין" בלי לדעת מי הוא
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
אני בטוח שהוא יודע שהקהל היה חרא
אבל בתלכס זה לא הפריע
היה דווקא מצחיק לראות ערסים צועקים "ארמין, ארמין" בלי לדעת מי הוא


הוא יודע שהיה קהל חרא הוא סתם משקר לעצמו כי הוא לא רוצה להודות
תסביר לו שהרוב שם לא ידע מי זה ארמין וסתם בא בשביל לספר שהוא היה במסיבה הזאת
בדוק יש שם גם אנשים שחושבים שזה היה טייסטו
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
הוא יודע שהיה קהל חרא הוא סתם משקר לעצמו כי הוא לא רוצה להודות
תסביר לו שהרוב שם לא ידע מי זה ארמין וסתם בא בשביל לספר שהוא היה במסיבה הזאת
בדוק יש שם גם אנשים שחושבים שזה היה טייסטו


חח דווקא לא נראה לי שהם חשבו שזה טיאסטו
אבל מה שנכון זה פאדיחות להביא את ארמין לנוער
אנשים כאלה תת רמה
בהתחלה זה היה סבבה שזרקו לו חולצות שיחתום עליהם
אבל זה הגיע לזה שזרקו לו נעליים וגרביים מסריחות שיחתום עליהם
הרגשתי בושה שראיתי את זה
חבל מאוד שבארצנו יש מספר קטן של נוער איכותי כמו הנוער שיש כאן בפורום
Glenn-Holmes
אני לא מסכים שהקהל היה חרא
תקשיב אני הייתי מטורף לפני שנה ועשיתי חולצה
כדי שיחתום לי עליה
לי זה נראה הגיוני
אנשים שלא חשבו על זה רצו חתימה
זה די מבזה להביא לו גרביים או דברים שכאלה אני מסכים
אבל אני מצליח בקלות להכנס לראש של בן 16-17 שרואה לראשונה את ארמין שעבור חלקם ולא תצליחו להתעלם מזה הוא מהווה די גיי ענק שהם היו עד אותו יום מאזינים לו רק ברדיו
אז אתם עדיין מעדיפים להתעלם מכך שאנשים כן מכירים ברמה זו או אחרת של מודעות את ארמין?
אני אישית אחרי שארמין ירד הלכתי וישבתי קצת לנוח בצד בזמן שהופמן עלה
ויצא לי לדבר עם כמה אנשים שלא ראיתי בחיים אין לי מושג מאיפה הם אבל הם לא רשומים באיזשהו פורום למיטב ידיעתי
ויש להם ידע תתפלא שחר

זכור לי במיוחד אחד שעבר לידי ודיבר עם חבר שלו ואמר שהגרסה של גריס 2000 היא של ראנק וואן משהעלה בי גיחוך
הוא אחז בדיעה הזו אבל החלטתי שבמקום להתווכח על זה נראה מה הוא מבין אולי סתם טעות מצערת שנובעת מפלאי השכחה...
ואכן האדם יודע טוב מאוד מה זה א סטייס אוף טראנס
הוא שאל אותי אם אני מכיר את ריבה טיים איז דה הילר והוא ידע טוב גם איך הקטע מתחיל

זו רק דוגמה לשיחה קטנה שתפסתי עם בחור שכן יודע מי זה ארמין

משרוצה לקבור את הסצינה בארץ של הטראנס (אפליפטינג טק או פרוגרסיב) ולשים שלט ז"ל שיעשה את זה רק שלא יבקש ממני להיות שותף בהלוויה עם קבר ריק
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
אבל זה הגיע לזה שזרקו לו נעליים וגרביים מסריחות שיחתום עליהם
הרגשתי בושה שראיתי את זה


מה נסחפת מי זרק לו נעליים איך הוא ידע למי להחזיר את זה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ויגאל לא אמרתי לך שרק מי שבפורום יודע מי זה ארמין
ראית שספרתי ששני חברים שלי שלא קשורים לפורום יודעים עליו ועל דיג'יים גדולים אחרים
אבל האנשים האלה בודדים
ואני בטוח שהרוב שזרק לו חולצות זה אנשים שסתם רצו להראות לחברים שמישו חתם להם על זה
תאמין לי עד היום בצבא דברתי עם מלא אנשים על מוזיקה וחוץ מה2 שאמרתי לך לא היה אף אחד שמכיר דיג'יי אחר חוץ מטייסטו
אולי אם הם היו באילת הם היו הולכים למסיבה כי זה חינם וזה אבל לא בגלל שהם חיכו לארמין או יודעים מי הוא
dan_yarok!!
אלהההההה חזרתי עכשיו מאילת
היה בן אלף זונות!
איך נהננו יאאלהה
גלן הולמס אני זה שניגש אליך במסיבה (-:
בזכותו השגתי חתימה של ארמין חח
אלהה חברה קהל שמקהל היה מדהים
ארמין הוא המלך
חברים שלי שלא מתו אליו פשוט התפוצצו שם
היה מדהים
אני לא ישכח איך הוא שם לנו בסוף שיברס
או איך כולם קפצו בלטיאו ואפילו בהליקון!
:crazy:
אגב גם הלפרין היה לא רע ניגן ממש קצת..

בקשר לקטע של החולצות
חבר שלי היה הראשון שזרק והוא שרוף ארמיםן בדיוק כמוני
אחריו פתאום כל הקהל זרק
ורובם לא ידעו מי זה
אבל תתפלו כל המסיבה הייתי מקדימה והיו ממש מלא חברה כמוני שממש חולים ארמין
זיהו את כל הקטעים ביחד איתי קפצנו שמחנו
היה ממש שמח שמה מקדימה!

:tongue3
Rownin
1. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
2. D-Formation - Signs & Portents (Original BF's Version)
3. Andy Moor - Halcyon
4. Matthew Dekay - Digifruitella
5. Eye Wall - Bad Deal (Remy and Roland Klinkenberg Remix)
6. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
7. ID
8. Alex Stealthy - Able to Forget
9. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Remix)
10. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix)
11. Randy Katana - Plesure Island (Dub Mix)
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
13. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
14. B&W - Mistaken (Fictivision Remix)
15. Armin van Buuren - Communication (Part 3) (sounds like Midor & Six4Eight Remix)
16. Sting & The Police - Message In a Bottle (SvD Remix) aka TBA - S.O.S.
17. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
18. Armin Van Buuren - Shivers (Alex Morph Dub Mix)
19. Inertia - The Chamber
20. Bart Claessen - Playmo
21. Robert Gitelman - Children Of The Sun
22. Marcel Woods - Cherry Blossom
23. Daniel B - God's Keyboard (Coldware Remix)
24. Rank 1 - Top Gear
25. ID [SvD Production]
26. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix)
27. Armin van Buuren & Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
28. Armin van Buuren - Shivers (Original Mix)
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זו רק דוגמה לשיחה קטנה שתפסתי עם בחור שכן יודע מי זה ארמין

משרוצה לקבור את הסצינה בארץ של הטראנס (אפליפטינג טק או פרוגרסיב) ולשים שלט ז"ל שיעשה את זה רק שלא יבקש ממני להיות שותף בהלוויה עם קבר ריק


+1

respect =)
DvJ
..

DvJ
10 וחצי ככה אני וחברים שלי הולכים לשתות
לאף אחד מהחברים שלי אין מושג מיזה ארמין. 11 ורבע הגענו כמו שציפיתי כמות מכובדת של ערסים וקצת בנות
הלפרין עלה הרבה זמן שלא שמעתי אותו נתן סט קצר דווקא
פתח בקטע חזק מישהו יודע איך קוראים לו?
ואחר כל ניגן:
Marc Van Linden - LH 3293 קטע חזקק חיכיתי הרבה זמן לשמוע אותו במסיבה
Marcel Woods - Advanced
Paul Van Dyk - The Other Sideלפני שארמיןניגן את ...
הקהל אהב אתזה....
היה גם קטע טכנו כזה שניגן וברח לי השם שלו זה היה הקטע השני שניגן ...


ואז עולה ארמין לא האמנתי שיגיע הרגע הזה

ארמין פתח בzocalo הקהל אהב אתזה
ציפתי שיפתח דווקא ב Love Theme Dusk...
ישר אחרכך חברים שלי הלכו ופגשתי חבר טוב שלי שלא נסע איתנו, ולפחות מבין קצת מיזה ארמין...
לאחר מכןנגיןAndy Moor - Halcyon .....
ארמין ניגן קצת יותר מידי פרוג משאר המסיבות ....
וחייב לציין שהקהל למרות כל הערסים דווקא אהב אתזה...
שעמתי אנשין שאומרים "יאללה ארמין יא הומו תפציץ"
ובנות סיפרו לי שהלכו מהמסיבה כי הם לא אוהבות פסיכודלי...?!?!
שיט איזה פסיכודלי מה הקשר בכלל...

חזרה לארמין-->
הקהל קפץ ורקד כל קטע שניגן והיתה אווירה למרות שאנ מעדיף שיהיו פחות ערסים...
אחרי כמה קטעים הגיע הקטע Bad Deal שכל כך ציפיתי לשמוע אותו במסיבה
איך שהצליל הראשון של הקטע נכנס אמרתי לחבר שלי קבל איזה קטע כולם הולכים להשתגע עכשיו..
וכך זה קרה כולם עם הידיים באוויר וקופצים... קטע שעשה לי תמסיבה ..
עוד כמה קטעים שהצלחתי לזהות :
Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
Andy Moor - Halcyon
Matthew Dekay - Digifruitella
Eye Wall - Bad Deal (Remy and Roland Klinkenberg Remix)
Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
Randy Katana - Plesure Island (Dub Mix)
Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
Inertia - The Chamber
Marcel Woods - Cherry Blossom
Armin van Buuren & Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Original Mix)

בנוגע לחתימות על חולצות וכאלו
היה אחד עם חולצה צהובה ובידו שקית עם ויינל (נירא זה היה אילן לא הייתי בטוח למה לא מכיר אותך אחשלי)
אז הוא נתן תוויינל שלו לאחת שהייתה על הבמה ואז נתנה לארמין שיחתום לו
ואז כל החולצות והכובעים גרביםם הובאו לארמין לחתימות....
נירא לי שגם Hydroid היה לא בטוח
וגם היום ראיתי אותו חוזר מאילת ....

הכרתי באותה מסיבה אחת כוסית ותוך כדי שיחה שאלה אותי בשביל מה באתי לאילת ??
אמרתי לה כדי לשמוע את ארמין והיא פשוט הייתה בשוק היא לא האמינה שמישהו יסע מת"א לאילת בשביל דיגיי ועוד דילמה שהיתה לי היא שרצתה ללכת כמה קטעים לפני שארמין ירד ונאלצתי לבחור בין ארמין לבינה והמזל הלך איתי נשארתי לארמין והיא גם נשארה לאחר כמה שיכנועים וגם יצא לי מזה משהו

איך שארמין יצא אני גם יצאתי הפעם עם הכוסית....

סיכום
קהל סביר
מוזיקה לפנים
מסיבה אחת הטובות שהיתי בה
Fresh Prince
Anyone seen any photos or vids posted yet :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement