|
Armin Returns To Israel (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
הטראקליסט
1. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
2. ID
3. Andy Moor - Halcyon
4. Matthew Dekay - Digifruitella
5. Eye Wall - Bad Deal (Remy and Roland Klinkenberg Remix)
6. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
7. Rank 1 - Opus 17
8. ID
9. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Remix)
10. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix)
11. Randy Katana - Plesure Island (Dub Mix)
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
13. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
14. B&W - Mistaken (Fictivision Remix)
15. Armin Van Buuren - Communication (Part 3)
16. The Police - S.O.S. [Sander Van Doorn Production]
17. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
18. Armin Van Buuren - Shivers (Alex Morph Dub Mix)
19. Inertia - The Chamber
20. Robert Gitelman - Children Of The Sun
21. Marcel Woods - Cherry Blossom
22. Daniel B - God's Keyboard (Coldware Remix)
23. Rank 1 - Top Gear
24. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix)
25. Armin Van Buuren & Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
26. Armin Van Buuren - Shivers (Original Mix)
אילן בטוח יצא מבסוט שם |
|
|
| Shahar |
טראקליסט בנזונה..ציפיתי ליותר
ID
נקווה שהם נהנו שם
בינתיים אין ריפ של הסט
מי שיודע משו על הסט שיגיד |
|
|
| Shahar |
| Armin_Van_Buuren_-_Live_at_Red_City_Eilat_(99ESC_Radio)-SAT-08-04-2005-HSALIVE |
|
|
| YO-I |
טראקליסט מעודכן
1. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
2. Dimas Presents D-Formation - Signs & Portents (Original BF's Version) [BeatFreak Recordings] Track Of 2003
3. Andy Moor - Halcyon
4. Matthew Dekay - Digifruitella
5. Eye Wall - Bad Deal (Remy and Roland Klinkenberg Remix)
6. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
7. Rank 1 - Opus 17
8. ID
9. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Remix)
10. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix)
11. Randy Katana - Plesure Island (Dub Mix)
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
13. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
14. B&W - Mistaken (Fictivision Remix)
15. Armin Van Buuren - Communication (Part 3)
16. The Police - S.O.S. [Sander Van Doorn Production]
17. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
18. Armin Van Buuren - Shivers (Alex Morph Dub Mix)
19. Inertia - The Chamber
20. Robert Gitelman - Children Of The Sun
21. Marcel Woods - Cherry Blossom
22. Daniel B - God's Keyboard (Coldware Remix)
23. Rank 1 - Top Gear
24. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix)
25. Armin Van Buuren & Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
26. Armin Van Buuren - Shivers (Original Mix) |
|
|
| Rownin |
כמה תיקונים
1. Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
2. D-Formation - Signs & Portents (Original BF's Version)
3. Andy Moor - Halcyon
4. Matthew Dekay - Digifruitella
5. Eye Wall - Bad Deal (Remy and Roland Klinkenberg Remix)
6. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
7. ID
8. Alex Stealthy - Able to Forget
9. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Remix)
10. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix)
11. Randy Katana - Plesure Island (Dub Mix)
12. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix)
13. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
14. B&W - Mistaken (Fictivision Remix)
15. Armin van Buuren - Communication (Part 3) (sounds like Midor & Six4Eight Remix)
16. Sting & The Police - Message In a Bottle (SvD Remix) aka TBA - S.O.S.
17. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
18. Armin Van Buuren - Shivers (Alex Morph Dub Mix)
19. Inertia - The Chamber
20. ID
21. Robert Gitelman - Children Of The Sun
22. Marcel Woods - Cherry Blossom
23. Daniel B - God's Keyboard (Coldware Remix)
24. Rank 1 - Top Gear
25. ID [SvD Production]
26. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix)
27. Armin van Buuren & Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
28. Armin van Buuren - Shivers (Original Mix) |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז אני למי שראה אותי שם באתי עם פנקס ורשמתי ממש תטראקליסט
היולי כמה קטעים שלא זיהיתי על המקום כמו הקטע השני...למשל
הטראקליסט של רונין נראה לי די נכון תאמת...
מתאים למשזיהיתי ובגזרת האי זיהויים שווה לבדוק
לא הבנתי איך כולם הגיעו (ויפה שרונין תיקן) לקטע שביעי שזה היה אופוס 17...
רונין סחטיין על הטראקליסט מדויק להפליא |
|
|
| YO-I |
אילן, חטאתי, מצד אחד ידעי בוודאות שאופוס לא נוגן בסט של ארמין אבל למרות זאת פירסמתי טראקליסט עם השם של אופוס ולמה אתה שואל? כי זה מה שפירסמו באתר מסויים שממנו הורדתי את הסט, בדקתי ופישפשתי פעמיים בסט כי חשבתי שאולי פיספסתי את הטראק אבל לא מצאתי
נשבע לכם שאם הייתה סיבה אחת טובה להיות במסיבה הזאת זה אם ארמין היה מנגן את אופוס החדש של ראנק וואן, זה קטע מטריף, אחד הגדולים שלי השנה, חבר שלי כבר החליט שהוא נכנס עם הקטע הזה לאולם בחתונה שלו אחרי החופה
חבל שארמין לא ניגן אותו והעדיף את טופ גיר הפחות מוצלח לדעתי
יוחאי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
אילן, חטאתי, מצד אחד ידעי בוודאות שאופוס לא נוגן בסט של ארמין אבל למרות זאת פירסמתי טראקליסט עם השם של אופוס ולמה אתה שואל? כי זה מה שפירסמו באתר מסויים שממנו הורדתי את הסט, בדקתי ופישפשתי פעמיים בסט כי חשבתי שאולי פיספסתי את הטראק אבל לא מצאתי
נשבע לכם שאם הייתה סיבה אחת טובה להיות במסיבה הזאת זה אם ארמין היה מנגן את אופוס החדש של ראנק וואן, זה קטע מטריף, אחד הגדולים שלי השנה, חבר שלי כבר החליט שהוא נכנס עם הקטע הזה לאולם בחתונה שלו אחרי החופה
חבל שארמין לא ניגן אותו והעדיף את טופ גיר הפחות מוצלח לדעתי
יוחאי |
אני כתבתי לו על פתק ולדעתי הוא ראה כי לא עמדתי רחוק ממנו וכתבתי בגדול את המילים אופוס 17
לצערי הוא לא ניגן
אבל יוחאי אתה יכול רק לתאר לעצמך מה טופ גיר יכול לעשות לקהל במסיבה...ללא ספק תקליט משובח מאוד שהולך לצאת לצמד הזה בקרוב ואופוס 17 הוא אחד מקטעי השנה באפליפטינג אני לא חושב שאני מסוגל להתווכח עם קביעה כזו
נ.ב.
alex stealthy
כזה קטע מדהים....הקטע שריגש אותי בערב |
|
|
| Shahar |
טראק 20 הקטע שאחרי
inertia
קטע סופניייייייייי
חייבים לזהות אותו |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by Shahar
טראק 20 הקטע שאחרי
inertia
קטע סופניייייייייי
חייבים לזהות אותו |
נשמע לי כמו
Ricky Fobis |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rownin
נשמע לי כמו
Ricky Fobis |
לא יודע ארמין לא ניגן קטע שלו בזמן האחרון |
|
|
| sh33p |
היה מטורףףףף
למרות שהקהל היה ממש בררה מאוד נהניתי
היה נחמד לראות שם את אילן, הוא היחידי שאני זוכר מאיזה מפגש של טראנסאדיקט
אם אני לא טועה איתי(הידרויד) גם היה שם
חוץ מהם לא ראיתי שם אף אחד מוכר לי
שתי לקחים חשובים מהמסיבה
לא לשתות אלכוהול במסיבות כאלה
לא לעמוד מול 4 סאבים - הרגשתי כמו ויברטור אנושי |
|
|
|
|