| oXygen_tEAM |
| quote: | Originally posted by yaman
הכי פצצות אם אם ארמין ופול יעשו איזה טראק ביחד
Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Wellcome To Israel
yaman |
אחי עזוב שטויות - טרקים וכל זה - תכלס כן יהיה בן-זונה חחח
אבל אני בסרט לאן ללכת....
ההפקה של נקסט תיהיה "בבריכה עם ארמין" ואז סבבה
או שהיא תיהיה ב"חוות הגורמט" שזה באסה טילים..... |
|
|