return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 3)
View this Thread in Original format
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by yaman
הכי פצצות אם אם ארמין ופול יעשו איזה טראק ביחד

Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Wellcome To Israel
yaman


אחי עזוב שטויות - טרקים וכל זה - תכלס כן יהיה בן-זונה חחח

אבל אני בסרט לאן ללכת....
ההפקה של נקסט תיהיה "בבריכה עם ארמין" ואז סבבה
או שהיא תיהיה ב"חוות הגורמט" שזה באסה טילים.....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
הכי פצצות אם אם ארמין ופול יעשו איזה טראק ביחד

Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Wellcome To Israel


yaman


שכחת להוסיף שהם ישחררו את זה בלייבל המצליח
tgx-2005
yaman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שכחת להוסיף שהם ישחררו את זה בלייבל המצליח
tgx-2005


רגע אילן שמעתי שהם משחררים עוד טראק אח שלייייי


Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Inaal Rabak Im Ilan
Shahar
קיצור כרגע נקסט לא יודעים על שום דבר עם ארמין
בטוח לא ב 4.8
אם כבר ביולי
ולא מדברים על אילת
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור כרגע נקסט לא יודעים על שום דבר עם ארמין
בטוח לא ב 4.8
אם כבר ביולי
ולא מדברים על אילת


פשוט רשום באתר שלו אילת ונקסט אז....:conf:
Shahar
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
פשוט רשום באתר שלו אילת ונקסט אז....:conf:


אז אני אומר לך שהוא לא בא איך אני איתך?
Hydroid
quote:
Originally posted by Shahar
אז אני אומר לך שהוא לא בא איך אני איתך?


הוא כן בא לאילת אחי.....אני לא יודע מתי והכל אבל הוא אמר לי בעצמו שהוא מגיע לישראל בקרוב ואני משער שזה לאילת....
DJ Alex E.
אין מצב שאני אסע עד אילת בשביל ארמין
אם כבר לאנשהו אז לפול
Shahar
quote:
Originally posted by Hydroid
הוא כן בא לאילת אחי.....אני לא יודע מתי והכל אבל הוא אמר לי בעצמו שהוא מגיע לישראל בקרוב ואני משער שזה לאילת....


שמע לא יודע מה הוא אמר לך
אולי בזמן שלנקסט היה כסף הם דיברו איתו על משהו
עכשיו כרגע הם לא יודעים שום דבר על שום מסיבה איתו
ובכלל פעם אחרונה שאמרו לי משו על דיגיי מפורסם זה היה פרי קורסטן
יש ירידה של "טייטל" לאילת ואולי נקסט ישתתפו איתם אבל לא יודעים איזה דיג'יים יהיו אז בקשר לארמין כרגע שום דבר לא בטוח

וד"א נקסט אמרו שא םכבר יש משו זה יהיה ביולי
ואם עדיין אין פרסומים לא נראה לי שזה יהיה באילת
גם לא נראה לי שתהיה ירידה לאילת באוגוסט
אולי בספטמבר כמו שהם תמיד עושים..ואולי זה יהיה הפלגה או משהו
Shahar
קיצור דברתי עם נקסט
ארמין בא ב 4.8 לאילת ולא כפת להם שפול ואן דייק בא גם

yaman
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור דברתי עם נקסט
ארמין בא ב 4.8 לאילת ולא כפת להם שפול ואן דייק בא גם


אשכרה למי איכפת
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
אשכרה למי איכפת


חחחחחחחחחח
בינתיים אני הולך לארמין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement