return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 5)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור ארמין בא "דרך נקסט" אבל לעיר האדומה
ונקסט יעשו עוד מסיבות במקביל

קיצור כמו שאמרתי מההתחלה ארמין ינגן לילדים בני 13
ויהיו עוד דיג'יים ביום ראשון יהיה פרטים



איזה זין... אני מקווה שלילדים בני 13 לא יהיה כסף לבוא למסיבה
:D

ובכלל אני מקווה שזה לא יהיה לבני 13
לפחות 18 פלוס
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
אפסנאי


איפה ?
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
איזה זין... אני מקווה שלילדים בני 13 לא יהיה כסף לבוא למסיבה
:D

ובכלל אני מקווה שזה לא יהיה לבני 13
לפחות 18 פלוס


זה חינם אם זה בעיר האדומה!

אבל מקודם מישהי מנקסט דיברה איתי על המסיבה של מחר אז שאלתי אותה והיא אמרה לא יודעים אם הוא יהיה רק בעיר האדומה או בעוד מסיבה רק של נקסט

quote:
Originally posted by markfeldman
איפה ?


צריפיןןןן
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
צריפיןןןן


איזה בה"ד ?
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה בה"ד ?


בטח בלוט"ם
:D
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
בטח בלוט"ם
:D


לא לוטם זה ממרם וכל החרטא הזה
ויש להם אוכל מסריח אחושרמוטה:whip:

חבר שלי בממרם הוא בלוטם

שלומי חבר של טלטול בבהד 6

והיום ראיתי באוטובוס אחת שהייתה מפקדת בפלוגה שלי בטירונות והיא עכשיו פקידה בבהד12 ואמרתי לה שאני יקפיצתה איתי לבסיס שאני יקבל אישור להכניס אוטו :D
Meltdown
למה כל ת'רד צריך להיות עם תגובות עם הסיפורים שלך מהצבא, שחר????
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
לא לוטם זה ממרם וכל החרטא הזה
ויש להם אוכל מסריח אחושרמוטה:whip:

חבר שלי בממרם הוא בלוטם

שלומי חבר של טלטול בבהד 6

והיום ראיתי באוטובוס אחת שהייתה מפקדת בפלוגה שלי בטירונות והיא עכשיו פקידה בבהד12 ואמרתי לה שאני יקפיצתה איתי לבסיס שאני יקבל אישור להכניס אוטו :D



לא אמרת איפה אתה

ואם אתה צריך אישור כניסה אז זה לא בעיה
:D
יש לי
:D
Shahar
quote:
Originally posted by TTman
לא אמרת איפה אתה

ואם אתה צריך אישור כניסה אז זה לא בעיה
:D
יש לי
:D


אתה בצריפין?
yaman
ינעללל ראבאק

מה נסגר לאיפה הוא מגיע בסוף?????????????.

TTman
quote:
Originally posted by Shahar
אתה בצריפין?


ברור !!!

עשר דקות הליכה מהבית ואני לא אהיה בצריפין
;)
למרות שאני מגיע עם רכב. שלוש דקות נסיעה
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by TTman
איזה זין... אני מקווה שלילדים בני 13 לא יהיה כסף לבוא למסיבה
:D

ובכלל אני מקווה שזה לא יהיה לבני 13
לפחות 18 פלוס


שיהיה 16 פלוס!
עם הצגת תעודת זהות
ואז יהיה הכי סבבה בשבילי (-:
בקיצור בדוק הוא בא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement