|
Armin Returns To Israel (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משכתב את זה צריך להיות אחד מהאנשים המטומטים ביותר שאי פעם כתב משהו...
אני מאוד מקווה שלא נותנים לו להתבטא בנושאים אחרים
אני כבר רואה אותו כותב על פוליטיקה
אריק שרון נפגש לאחרונה עם זאק שיראק שהוא כמו אביגדור ליברמן רק לא
זאק שיראק אמר לו דברים דומים למשאמר לו הנשיא בוש רק שלא היה בין הדברים כל דימיון הפגישה סוכמה כחיובית מאוד על אף שהיתה שלילית ביותר ושתי הצדדים סיכמו על המשך והידוק שיתוף הפעולה ושמירה על יחסים קרירים בין שתי העמים
כן זה היה סימולציה קטנה ומוגזמת..בכלל לארונה אני במצב רוח של קטילות
תנסו את זה זה לא עולה כסף |
אחי מצטער להגיד לך שהבן הזה מטומטם,אפילו מטומטם מאד אבל זה לא אשמתו זה המצב שיש בארץ אין הרבה ששומעים תמוזיקה הזאת (פרוג - ואפליפטינג )
כל ילד קונה עכשיו פלטה מוריד קטע של עופר ניסים חושב שהוא דיג'יי
שאל אנשים בכלל ברחוב מי זה טיאסטו הם לא ידעו מעטים יגידו מס 1 בעולם
ושאל למה הם גם לא ידעו ....
אם את טיאסטו הם לא ידועים אל תתצפה לשמוע מיזה ארמין ...
המצב בארץ על הפנים אין סצינה צריך לעשות משהו בעניין הזה.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
אחי מצטער להגיד לך שהבן הזה מטומטם,אפילו מטומטם מאד אבל זה לא אשמתו זה המצב שיש בארץ אין הרבה ששומעים תמוזיקה הזאת (פרוג - ואפליפטינג )
כל ילד קונה עכשיו פלטה מוריד קטע של עופר ניסים חושב שהוא דיג'יי
שאל אנשים בכלל ברחוב מי זה טיאסטו הם לא ידעו מעטים יגידו מס 1 בעולם
ושאל למה הם גם לא ידעו ....
אם את טיאסטו הם לא ידועים אל תתצפה לשמוע מיזה ארמין ...
המצב בארץ על הפנים אין סצינה צריך לעשות משהו בעניין הזה.... |
אחי אני השלמתי מזמן עם המצ הזה
הסתלבטתי בגדול על צורת ההתבטאות המוזרה הזו
כמו טיאסטו אבל לא
כאילו מה לעזאזל אתה מנסה להגיד פה
וואלה אתה פאקין עיתונאי אפילו אם זה במקום זניח זה משאתה
ועיתונאי עושה לפחות טיפה עבודת שטח
אני מקבל עיתונאי שמציג עובדת לא נכונות זה מצחיק זה מרגיז אבל זה אומר שהוא עשה את עבודתו או ניסה לפחות
הבחור הזה החליט שמספיקה לו האמירה הזו שאין בה למעשה כלום
מה אתה אמור בתור קורא פשוט שמכיר או לא מכיר את שני הדי גיים האלה זה לא חשוב כרגע לחשוב כשאתה קורא תמשפט הסתום הזה שהוא כתב.?
אין פה שום מידע
שום תובנה
סתם משפט |
|
|
| OREN |
| quote: | Originally posted by DvJ
אחי מצטער להגיד לך שהבן הזה מטומטם,אפילו מטומטם מאד אבל זה לא אשמתו זה המצב שיש בארץ אין הרבה ששומעים תמוזיקה הזאת (פרוג - ואפליפטינג )
כל ילד קונה עכשיו פלטה מוריד קטע של עופר ניסים חושב שהוא דיג'יי
שאל אנשים בכלל ברחוב מי זה טיאסטו הם לא ידעו מעטים יגידו מס 1 בעולם
ושאל למה הם גם לא ידעו ....
אם את טיאסטו הם לא ידועים אל תתצפה לשמוע מיזה ארמין ...
המצב בארץ על הפנים אין סצינה צריך לעשות משהו בעניין הזה.... |
תשמע אחי הלוואי והסצנה תתפתח אבל וואלה זה הטעם של אנשים
היום מוזיקה שחורה ודיג'אים פלצנים שמנגנים עופר ניסים זה מה שהולך
ומכניס קהל למועדונים.! דווקא אני חושב שכל בנאדם כמעט יודע מי זה טיאסטו אבל רבים אפילו לא
מכירים טראק אחד שהוא יצר
מה שמעצבן שאנשים חושבים שהם מבינים ויגידו לי שאני שומע דאנסים כי בשבילם טראנס זה רק פסיי ומשווים לי את ארמין ללאסגו |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by OREN
תשמע אחי הלוואי והסצנה תתפתח אבל וואלה זה הטעם של אנשים
היום מוזיקה שחורה ודיג'אים פלצנים שמנגנים עופר ניסים זה מה שהולך
ומכניס קהל למועדונים.! דווקא אני חושב שכל בנאדם כמעט יודע מי זה טיאסטו אבל רבים אפילו לא
מכירים טראק אחד שהוא יצר
מה שמעצבן שאנשים חושבים שהם מבינים ויגידו לי שאני שומע דאנסים כי בשבילם טראנס זה רק פסיי ומשווים לי את ארמין ללאסגו |
צודק אחי ב100% הם גם ילכו למסיבות עם אומנים כמו ארמין רק כדי שיגידו שהיו שם והם לא באים בשביל המוזיקה....
וGlenn אחי לא הבנתי ממש אם התכוונת לבנאדם שאמר את המשפט המפגר הזה או אליי..... |
|
|
| OREN |
התכוונתי לבנאדם שאמר את המשפט
לא אלייך או לאילן |
|
|
| Glenn-Holmes |
אורן הוא שאל אותי
אחי התכוונתי רק לבן אדם שכתב תשטות ההיא...
תקרא את זה שוב בחשיבה שאני מתכוון רק אליו ותבין טוב את הביקורת שלי עליו... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אורן הוא שאל אותי
אחי התכוונתי רק לבן אדם שכתב תשטות ההיא...
תקרא את זה שוב בחשיבה שאני מתכוון רק אליו ותבין טוב את הביקורת שלי עליו... |
כן אחי הבנתי קראתי את ההודעה עוד פעם אחרי ששלחתי ....
בכל אופן אני נוסע היום לאילת מחכה כבר לשמוע את ארמין
ולרגע שינגן את
Bad Deal......... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DvJ
שאל אנשים בכלל ברחוב מי זה טיאסטו הם לא ידעו מעטים יגידו מס 1 בעולם
ושאל למה הם גם לא ידעו .... |
שש שנים אני חורש על המוזיקה הזאת ואני לא יודע למה...תשאל את טיאסטו הוא גם לא ידע מה לענות לך.
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
שש שנים אני חורש על המוזיקה הזאת ואני לא יודע למה...תשאל את טיאסטו הוא גם לא ידע מה לענות לך.
:) |
חחחחחחחחחח... יציאה טובה
ו
DVJ
אם אני יגיע אני יצפה לשמוע את
rank 1 - top gear
לשמוע את זה במסיבה יהיה אדיר |
|
|
| nuclear |
| יש למישו מושג באיזה שעה מתחיל הסט? |
|
|
| Fresh Prince |
Hey ya'll, I hear from nuclear- here (hey!) that MTV will broadcast this party, is anyone planning on ripping it, specially if they broadcast Armin's set :)
Lemme know, aye! Thx |
|
|
| sh33p |
יאללה אני זז לת"מ עוד שעתיים ומשם לאילת
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|