return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 11)
View this Thread in Original format
oXygen_tEAM
אני בת"א עם ואן דייק
חבל להתבאס עם ילדים ונוער בעיא האדומה....
:confused: :confused: :confused:

C Ya Armin Next Time....:(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
חבל להתבאס עם ילדים ונוער בעיא האדומה....
:confused: :confused: :confused:


עוד מפונק..
תמשיך לבלות בארץ
sh33p
אני שם
+3 חברים
אני לא הולך לפספס תהזדמנות היחידה שיש לי לראות את ארמין לפני הצבא
Rownin
אני כמעט בטוח שם
למי אכפת מהקהל,
its all about the musiccc
dan_yarok!!
אני
שם למרות בעיות כלכליות קשות
תגידו יש לכם מושג אם יש עדיין חדרים זולים יחסית ל3 אנשים ככה?
shmintz_mix
אהלן....
תגידו
כמה זמן הוא ינגן בערך שעתיים שלוש ו יש מצב ל ארבע או משהו כזה...
ודבר שני זה יהיה חינם נכון?!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עוד מפונק..
תמשיך לבלות בארץ


הוא צודק אחושרמוטה נו
למרות שתכלס זה כיף מסיבה כזאת למה חוזרים משם עם מלא בנות
אתמול הייתי באומן מילה חזרתי כמעט בלי מקום בפלאפון :D
אבל זה לא כיף כשזה מסיבה עם ארמין!

quote:
Originally posted by shmintz_mix
אהלן....
תגידו
כמה זמן הוא ינגן בערך שעתיים שלוש ו יש מצב ל ארבע או משהו כזה...
ודבר שני זה יהיה חינם נכון?!


שלוש שעות כולה שום ארבע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אתמול הייתי באומן מילה חזרתי כמעט בלי מקום בפלאפון :D


חזרת גם בלי כבוד
yaman
בואנה הארוע הזה הולך להיות מפוצץ אחושרמוטה

ודוגרי אני שמח שכול העולם יבוא ולא משנה הגילאים כי ככה יותר אנשים יודעים מי זה ארמין ואן ביורן


תיהיה לו כאן חשיפה חושרמוטהההההההההההה
DjChook
quote:
Originally posted by yaman
בואנה הארוע הזה הולך להיות מפוצץ אחושרמוטה

ודוגרי אני שמח שכול העולם יבוא ולא משנה הגילאים כי ככה יותר אנשים יודעים מי זה ארמין ואן ביורן


תיהיה לו כאן חשיפה חושרמוטהההההההההההה


הייתי בשוק
קראתי איזה כתבה אחת שדיברו על העיר האדומה ועל זה שארמין מגיע
ואז אמרו
"לאלה מכם שלא מכירים אותו, ארמין הוא כמו טיאסטו רק לא"

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook "לאלה מכם שלא מכירים אותו, ארמין הוא כמו טיאסטו רק לא"


משכתב את זה צריך להיות אחד מהאנשים המטומטים ביותר שאי פעם כתב משהו...

אני מאוד מקווה שלא נותנים לו להתבטא בנושאים אחרים
אני כבר רואה אותו כותב על פוליטיקה

אריק שרון נפגש לאחרונה עם זאק שיראק שהוא כמו אביגדור ליברמן רק לא
זאק שיראק אמר לו דברים דומים למשאמר לו הנשיא בוש רק שלא היה בין הדברים כל דימיון הפגישה סוכמה כחיובית מאוד על אף שהיתה שלילית ביותר ושתי הצדדים סיכמו על המשך והידוק שיתוף הפעולה ושמירה על יחסים קרירים בין שתי העמים


כן זה היה סימולציה קטנה ומוגזמת..בכלל לארונה אני במצב רוח של קטילות
תנסו את זה זה לא עולה כסף
DJ-Kreing^^
אני שם
:eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement