|
Armin Returns To Israel (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
עד יום שני השבוע הייתי בטוח שאני אהיה באילת במסיבה של ארמין,אבל החלטתי לסדר את הרכב ולשים מנוע אחרי שלושה חודשים שהייתי בלי מנוע ובלי רכב
3000
אלפים ש"ח הנזק ופתאום אילת וארמין נראים לי רחוקים
בעסה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
עד יום שני השבוע הייתי בטוח שאני אהיה באילת במסיבה של ארמין,אבל החלטתי לסדר את הרכב ולשים מנוע אחרי שלושה חודשים שהייתי בלי מנוע ובלי רכב
3000
אלפים ש"ח הנזק ופתאום אילת וארמין נראים לי רחוקים
בעסה |
בכזה מחיר היית יכול לשים דברים יותר מעניינים מסתם מנוע :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
עד יום שני השבוע הייתי בטוח שאני אהיה באילת במסיבה של ארמין,אבל החלטתי לסדר את הרכב ולשים מנוע אחרי שלושה חודשים שהייתי בלי מנוע ובלי רכב
3000
אלפים ש"ח הנזק ופתאום אילת וארמין נראים לי רחוקים
בעסה |
מנוע לא עולה יקר יותר.? |
|
|
| Black Dragon |
| אם לא ארמין אז יש את ואן דייק :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אם לא ארמין אז יש את ואן דייק :) |
בוא לאילת יפראייר |
|
|
| YO-I |
אילן, מדובר על סובארו ג'אסטי מודל
1992
מנוע לרכב כזה לא הכי יקר אבל תלוי ממי ומאיפה אתה מביא אותו
ושחר, מה כבר ייכלתי לשים
:rolleyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
ושחר, מה כבר ייכלתי לשים
:rolleyes: |
נו באמת ... תחשוב כמו שחר
אגזוז לחץ
משפרי מהירות וכאלה... |
|
|
| shmintz_mix |
איזה פארשים אתם... תבואו...
תגידו כמה זמן הוא ינגן שמה מישהו יודע??! |
|
|
| cluBBer |
למה הם לא מפרסמים פרטים וכאלה
שיצאו מהסרט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נו באמת ... תחשוב כמו שחר
אגזוז לחץ
משפרי מהירות וכאלה... |
יפה :D
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
איזה פארשים אתם... תבואו...
תגידו כמה זמן הוא ינגן שמה מישהו יודע??! |
הוא כנראה ינגן בעיר האדומה ואם ככה אז נראה לי איזה שעתיים כי הם לא מרוויחים כסף מהמסיבה בכלל
אבל אולי יפתיעו והוא ינגן כל הלילה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא כנראה ינגן בעיר האדומה ואם ככה אז נראה לי איזה שעתיים כי הם לא מרוויחים כסף מהמסיבה בכלל
אבל אולי יפתיעו והוא ינגן כל הלילה |
שחר אפשר לחשוב כבר כמה יקר יותר זה סט של 4-5 שעות של ארמין משעתיים סט
להביא אותו לפה זה שיא היוקר...
אחרי זה כמה שעות הוא ינגן זה כבר כסף קטן יחסית |
|
|
| LA© |
אוף איזה עצבים איתם
מתי הם כבר יפרסמו פרטים??
ועוד למסיבה באילת.. כאילו, לאנשים יש עוד עיסוקים בחיים, הם חושבים שלפרסם פרטים שבוע מראש זה מספיק טוב??
ממש לא לעניין לטעמי..
למישהו יש פרטים נוספים לגביי המסיבה |
|
|
|
|