return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
ואי ואי ואי...
ארמין בטוח לא בא בחשבון כי זה נקטס
ופול פה באומן 17 בת"א
אני בטוח שזה לא 23 פלוס
אנשים תביאו פרטים


ממממ לא רוצה לאכזב אבל דווקא כן למיטב ידיעתי

ארמין או פול? אין התלבטות עבורי...
ארמין
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ לא רוצה לאכזב אבל דווקא כן למיטב ידיעתי

ארמין או פול? אין התלבטות עבורי...
ארמין


שמע אם הייתי בגילך, גם עבורי לא הייתה התלבטות
השיקול שלי תלוי לאן אני כן יכול להכנס ולאן לא
בכל מקרה אני מקווה שהכניסה לאומן תהיה מעל 18
:D
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
שמע אם הייתי בגילך, גם עבורי לא הייתה התלבטות
השיקול שלי תלוי לאן אני כן יכול להכנס ולאן לא
בכל מקרה אני מקווה שהכניסה לאומן תהיה מעל 18
:D


למה נראה לך שאם לנקסט אתה לא יכול להיכנס לאומן אתה תיכנס?!
:haha: :haha: :haha:
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
למה נראה לך שאם לנקסט אתה לא יכול להיכנס לאומן אתה תיכנס?!
:haha: :haha: :haha:


בעיות בהבנת הנקרא?

אמרתי שאני מקווה שבאומן תהיה כניסה מעל 18
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
בעיות בהבנת הנקרא?

אמרתי שאני מקווה שבאומן תהיה כניסה מעל 18


באומן הסלקציה תמיד יותר חזקה מנקסט
בגלל זה אמרתי לך למה נראה לך..
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
באומן הסלקציה תמיד יותר חזקה מנקסט
בגלל זה אמרתי לך למה נראה לך..


אם זה באמת יהיה 18 פלוס לא יהיה לי בעיות להכנס...
קיצור נחיה ונראה...
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
אם זה באמת יהיה 18 פלוס לא יהיה לי בעיות להכנס...
קיצור נחיה ונראה...


נו 3 פוסטים לא עוזרים לך להבין?
לא יהיה 18 פלוס זה האומן17
shmintz_mix
באונה אנשים תרגיעו.... חאלס עם העקיצות פה...

תגידו זה יהיה בחוות היען?!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmintz_mix
באונה אנשים תרגיעו.... חאלס עם העקיצות פה...

תגידו זה יהיה בחוות היען?!


מצידי שיהיה באמצע הרחוב ביום כיפור אני שם
oXygen_tEAM

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM




פול נראה בתמונה כמו המניאק שעלה אחרי מרקוס בשבועות
yaman
הכי פצצות אם אם ארמין ופול יעשו איזה טראק ביחד

Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Wellcome To Israel


yaman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement