|
Armin Returns To Israel (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
ואי ואי ואי...
ארמין בטוח לא בא בחשבון כי זה נקטס
ופול פה באומן 17 בת"א
אני בטוח שזה לא 23 פלוס
אנשים תביאו פרטים |
ממממ לא רוצה לאכזב אבל דווקא כן למיטב ידיעתי
ארמין או פול? אין התלבטות עבורי...
ארמין |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ לא רוצה לאכזב אבל דווקא כן למיטב ידיעתי
ארמין או פול? אין התלבטות עבורי...
ארמין |
שמע אם הייתי בגילך, גם עבורי לא הייתה התלבטות
השיקול שלי תלוי לאן אני כן יכול להכנס ולאן לא
בכל מקרה אני מקווה שהכניסה לאומן תהיה מעל 18
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
שמע אם הייתי בגילך, גם עבורי לא הייתה התלבטות
השיקול שלי תלוי לאן אני כן יכול להכנס ולאן לא
בכל מקרה אני מקווה שהכניסה לאומן תהיה מעל 18
:D |
למה נראה לך שאם לנקסט אתה לא יכול להיכנס לאומן אתה תיכנס?!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה נראה לך שאם לנקסט אתה לא יכול להיכנס לאומן אתה תיכנס?!
:haha: :haha: :haha: |
בעיות בהבנת הנקרא?
אמרתי שאני מקווה שבאומן תהיה כניסה מעל 18 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
בעיות בהבנת הנקרא?
אמרתי שאני מקווה שבאומן תהיה כניסה מעל 18 |
באומן הסלקציה תמיד יותר חזקה מנקסט
בגלל זה אמרתי לך למה נראה לך.. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
באומן הסלקציה תמיד יותר חזקה מנקסט
בגלל זה אמרתי לך למה נראה לך.. |
אם זה באמת יהיה 18 פלוס לא יהיה לי בעיות להכנס...
קיצור נחיה ונראה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
אם זה באמת יהיה 18 פלוס לא יהיה לי בעיות להכנס...
קיצור נחיה ונראה... |
נו 3 פוסטים לא עוזרים לך להבין?
לא יהיה 18 פלוס זה האומן17 |
|
|
| shmintz_mix |
באונה אנשים תרגיעו.... חאלס עם העקיצות פה...
תגידו זה יהיה בחוות היען?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
באונה אנשים תרגיעו.... חאלס עם העקיצות פה...
תגידו זה יהיה בחוות היען?! |
מצידי שיהיה באמצע הרחוב ביום כיפור אני שם |
|
|
| oXygen_tEAM |
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
|
פול נראה בתמונה כמו המניאק שעלה אחרי מרקוס בשבועות |
|
|
| yaman |
הכי פצצות אם אם ארמין ופול יעשו איזה טראק ביחד
Armin van Buuren Feat Paul Van Dyk - Wellcome To Israel
yaman |
|
|
|
|