return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Armin Returns To Israel (pg. 13)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
אחי מצטער להגיד לך שהבן הזה מטומטם,אפילו מטומטם מאד אבל זה לא אשמתו זה המצב שיש בארץ אין הרבה ששומעים תמוזיקה הזאת (פרוג - ואפליפטינג )
כל ילד קונה עכשיו פלטה מוריד קטע של עופר ניסים חושב שהוא דיג'יי
שאל אנשים בכלל ברחוב מי זה טיאסטו הם לא ידעו מעטים יגידו מס 1 בעולם
ושאל למה הם גם לא ידעו ....
אם את טיאסטו הם לא ידועים אל תתצפה לשמוע מיזה ארמין ...
המצב בארץ על הפנים אין סצינה צריך לעשות משהו בעניין הזה....


עם החלק הראשון על עופר ניסים אני מסכים
אבל 90% מהאנשים בארץ היום יודעים מיזה טייסטו
כולל מבוגרים
וצעירים תכלס כמעט כולם יודעים מי זה
והרבה יודעים שהוא מקום ראשון
נכון הרוב לא יודעים להסביר למה הם רק אומרים
"כי הוא הכי טוב"
ונכון שהרוב הזה גם לא מכיר את ארמין ולא שמע עליו בחיים
אבל להגיד שלא מכירים את טייסטו זה הגזמה אל תסחף
ובוא אני יגיד לך משו שישמח אותך
יש לי 2 אנשים בבסיס שיודעים מיזה ארמין ופרי ופול ואן דייק (מתוך 25 איש כולל אנשי קבע זה יפה שיש 2 כאלה שמבינים בתחום) והם תיכננו גם לבוא מחר לפול
ושמעתי אצלהם קטעים כמו
rank1 - awakening
whiteroom
enmass - cq
firewall - sincere
ועוד קטעים חזקים שאנלא זוכר
תתפלא אבל יש אנשים כאלה
והם תכלס אוהבים תמוזיקה הזאת..

אולי עוד יש עתיד
yaman
quote:
Originally posted by Shahar
עם החלק הראשון על עופר ניסים אני מסכים
אבל 90% מהאנשים בארץ היום יודעים מיזה טייסטו
כולל מבוגרים
וצעירים תכלס כמעט כולם יודעים מי זה
והרבה יודעים שהוא מקום ראשון
נכון הרוב לא יודעים להסביר למה הם רק אומרים
"כי הוא הכי טוב"
ונכון שהרוב הזה גם לא מכיר את ארמין ולא שמע עליו בחיים
אבל להגיד שלא מכירים את טייסטו זה הגזמה אל תסחף
ובוא אני יגיד לך משו שישמח אותך
יש לי 2 אנשים בבסיס שיודעים מיזה ארמין ופרי ופול ואן דייק (מתוך 25 איש כולל אנשי קבע זה יפה שיש 2 כאלה שמבינים בתחום) והם תיכננו גם לבוא מחר לפול
ושמעתי אצלהם קטעים כמו
rank1 - awakening
whiteroom
enmass - cq
firewall - sincere
ועוד קטעים חזקים שאנלא זוכר
תתפלא אבל יש אנשים כאלה
והם תכלס אוהבים תמוזיקה הזאת..

אולי עוד יש עתיד


יש עתיד יש עתיד
Glenn-Holmes
יחי הספונטניות

שימו לב
אין גבול לטירוף

תחנה מרכזית ת"א היום ב-17:00 אני לוקח אוטובוס
ומחר על הבוקר 08:00 כבר לוקח אוטובוס חזור
משנקרא
i'm here for armin
Fresh Prince
Anyone? In english :p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Fresh Prince
Anyone? In english :p


hehe i just told everyone i was spontanic in deciding to go all the way to eilat 5 and half hours each side by bus
ill be leaving tel aviv today 17:00 oclocl and tommorow on 8:00 just after the party i'll catch the bus back to tel aviv

btw armin should be playing about 3 hours mabe less but i pray that more or at least 3 and he should be up @ around 2 -2:30
thats midnight gmt or
01:00 cet
19:00 western coast if i'm not mistaken
i hope that helped you mate.. don't think anyone will record it and i dont know when wil it be on mtv.. most important thing for me is that i'll be there and get armin to sign my shivers vinyl
nuclear
אממ לפי מה שהבנתי מהאתר של ESC
ארמין מתחיל ב11 בערב לא?
OREN
אני לא מאמין שארמין יעלה ב-11
העיר האדומה כל יום מתחילה רק ב-11
yaman
נראה לי הוא יעלה בהסביבות 12 וחצי


יאללה חבר'ה לכל מי שהולך שיהנה ואני מקווה לראות את זה בשידור חי
black mammmba
איפה זה ישודר
|?|
גם ראיתי שיש מין רצועה ב
MTV
של שעה על מועודנים ועוד....
YO-I
אכן יש שידור חי מהמסיבה באילת ברדיו, ארמין עלה בשעה אחת לפחות לפי טראק הפתיחה
armin_van_buuren_feat_gabriel_and_dresden-zocalo

הטראק השלישי כרגע זה הלסיון של אנדי מור
מקווה שמישהו הקליט את הסט

תהנו

black mammmba
כוס עמק עם אסקייפ
הרדיו באתר שלהם לא עובד
ואי אפשר לעביר ברחבי העולם את זה
זונות
:whip:
YuVaL
http://il1.1st.basicbeats.net:8000/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement