|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
ziet er weer groot uit daar in de ahoy :rolleyes:
hopelijk is het uitverkocht tegen dan
maar heb er wel zin in, tis weer veel te lang geleden |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bomar
ziet er weer groot uit daar in de ahoy :rolleyes:
hopelijk is het uitverkocht tegen dan
maar heb er wel zin in, tis weer veel te lang geleden |
pm gelezen ? |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Eagle`
pm gelezen ? |
ge hebt geluk, ge kunt nog tot morgen online bestellen bij ticketbox;
maar dat ticket komt dan wel aan bij mij hier thuis, is da een probleem? |
|
|
| Bomar |
Wie gaat er allemaal??
ik heb alvast een ticket
zijn er nog mensen die met de trein gaan? ik pak wss met speentje de trein; of als er nog plaatsen zijn in een auto van iemand? |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben er ook bij :) |
|
|
| Synthesia |
| Ik ook als ik mijn ILT tickets kan verkopen. Hoop dat Armin Only tegen dan al niet uitverkocht is :s |
|
|
| Bomar |
het hele concert wordt live uitgezonden op fresh fm ;)
gaat er nu echt zo weinig volk van hier ernaartoe? |
|
|
| Bertn |
| ik hoop dat één of andere genereuze mens die set opneemt en dan online smijt, want ik ben gans het weekend op weekend met mn vriendin...:o |
|
|
| Loraine |
Erg naar Bertn !:p
Ik hoop het ook hoor, al ben ik zelf uiteraard present in de Ahoy !:D
FreshFM gaat Armin Only iig uitzenden ! *kuch* (hint hint) |
|
|
| Freezel |
| Zinnnnnnnnnnnnnn :D Straks vrienden oppikken van Schiphol, vanavond predrinks en morgen partaaay! |
|
|
| FredNova |
Ik heb er ook zin in!!!!!!!! :crazy:
Als er iemand een ticket zoekt, ik heb er eentje over...
(ben om 21h00 a 21h30 aan Ahoy) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FredNova
Als er iemand een ticket zoekt, ik heb er eentje over...
|
hmmz |
|
|
|
|