return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Da was vorig jaar bij TIC ook, da's in de Grenslandhallen


Idd ja, dat was grappig
stonden ze daar te roepen naar het volk:

"Mensen voor de eroticabeurs langs hier !" :haha:

niet dat ik daar iets tegen heb hoor, ma 'k denk niet dat iedereen
daar zo graag passeerde langs al da volk met hun zakskes vol me kweniwa :D
FUSyke
Als er nog een paar anderen met de trein gaan zie ik dat nog wel zitten.


Een ander vraagje: Gaan er hier mensen naar D-dance op 9 & 10 september? Weet er iemand of dit dan ook vlot te bereiken is met de trein?
Kaidreas
^wat is dienen d-dance eigenlijk?
The_G0dfather
D-Dance @ Ocean Diva - Amsterdam (9+10/09/05)

Armada & Duracell Present D-Dance 2005!


Armada returns to Europe's biggest eventsship the Ocean Diva in September for D-Dance 2005. This 2nd edition will be held on two nights and will see Armin van Buuren and other guest appearances. Armin fans can get free tickets for the event buy buying 2 packets of duracell batteries, filling in the coupon and sending to it Duracell with the barcode and receipt. Tickets are limited so be quick! First come, first serve.
There will be a limited ticketsale at Ticketbox for those who can't take advantage of this offer. D-Dance will be held Friday 9th and Saturday 10th of September in Amsterdam. See www.d-dance.nl and www.armadamusic.com for more information.
Kaidreas
^dus das den armin weer alleen op een bootje ofwat? sorry te lazy om te zoeken:)
BZRK
quote:
Originally posted by Kaidreas
^dus das den armin weer alleen op een bootje ofwat? sorry te lazy om te zoeken:)


Vrijdag: Armin, Signum en Harry Lemon

Zaterdag: Armin, M.I.K.E. en Perry :eyes:


Alleen dikke me die tickets.
Kaidreas
hoe das een heel weekend op 1 boot.. damn daar kunt ge pas ziek van worden peinsk. of moet ge 1 ticket kopen voor 1 avond :p
djcresto
quote:
Originally posted by BZRK
Vrijdag: Armin, Signum en Harry Lemon

Zaterdag: Armin, M.I.K.E. en Perry :eyes:


Alleen dikke me die tickets.


die zaterdag had ik er wel bij willen zijn maar ik kan niet jammer genoeg.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by BZRK
Vrijdag: Armin, Signum en Harry Lemon

Zaterdag: Armin, M.I.K.E. en Perry :eyes:


Alleen dikke me die tickets.


allemaal naar de gamma achter Duracells zou 'k zo zeggen
FUSyke
quote:
Originally posted by The_G0dfather
allemaal naar de gamma achter Duracells zou 'k zo zeggen


Gewoon ticketje kopen:)

BZRK
quote:
Originally posted by The_G0dfather
allemaal naar de gamma achter Duracells zou 'k zo zeggen


Naar Nederland om te feesten, dat lukt nog wel.
Maar naar Nederland naar de Gamma om wat pielen te halen, dat is me teveel van het goeie :D
emma
quote:
Originally posted by Bomar
(als ik een ticket krijg, want die zullen wel snel uitverkocht zijn)


dat denk ik eerlijk gezegd niet ...
Hopelijk raakt het uitverkocht maar de Ahoy is net iets groter dan oceandiva hoor ;) :D

quote:
Originally posted by FUSyke
Weet er iemand of dit dan ook vlot te bereiken is met de trein?


vorige feesten kon je gewoon de trein nemen tot amsterdam sloterdijk en dan te voet naar't bootje.
Ik hoorde dat ze de boot nu ergens anders hebben laten drijven, meer bepaald aan den andere kant van't water.
Dus weet niet of het nu makkelijk te bereiken is van't treinstation...



Ik ben aan't twijfelen tussen i love techno & armin only...
ILT is veeeeeeel dichter bij de deur (maar dat komt volgend jaar weer terug natuurlijk)
Armin only lijkt me wel leuk, gaat iets unieks zijn denk ik zo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement