|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Pff, hij is precies aan zijn uurtje techtrance begonnen. :sadgreen:
Tijd om te gaan slapen dus... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tijd om te gaan slapen dus... | :o komt mss wel nog goed, zou de moed nog niet opgeven jong ;-) |
|
|
| Zehra |
just first state & daarna false light :tongue2
edit: nu shivers :nervous: |
|
|
| Rhand |
| Nu al een half uur niks meer... |
|
|
| Real |
| Waar blijven die reports. :whip: |
|
|
| Push2005 |
Als M.I.K.E techtrance speelt is het allemaal de max; en als armin het doet is het":sadgreen: "
Da moet je me toch eens uitleggen ze ;)
Blijkbaar niet meer veel gemist via de stream; aangezien die uitviel :rolleyes:
En idd... let the reports flow in !! :toothless |
|
|
| mellow_head |
| Gisteren op de #armind chat kapotgelache toen Jan Vayne met zn pianosolo van Communication begon :haha: |
|
|
| Joker666 |
Ben ook wel benieuwd naar party reports, foto's, filmkes...
(Ikzelf ben naar I love Techno geweest, wat al bij al nog wel meeviel, maar heb me vorige nacht toch dikwijls gedacht dat ik de verkeerde keuze maakte!) |
|
|
| FredNova |
Best vond ik de pre-party (maybe tomorrow, numb, bad deal, air for life) en de act van Remy en Roland en de daarop volgende platen. Echt GAAN.
'Helemaal top' :wink:
Geweldig feest!!! Ben pas om 10h in mijn bed aangekomen...
Report volgt op ID&T.be, heb wat kleine foto's gemaakt met gsm. Quality pics volgen wel op veel sites.

|
|
|
| Bomar |
Net wakker van een supernacht. Het was gewoon geweldig in de ahoy!!
Vele lekkere nummers gehoord, maar kben niet goed in titels, dus da laat ik maar over aan anderen:D .
Sfeer was fantastisch, goeie kwaliteit van muziek (melodie kwam nog goed tot zn recht), lekker druk, leuke show, echt de max!!
De pre-party duurde wa lang naar mn goesting; we hebben daar bijna 2 uur moeten wachten op de komst van de dj; gelukkig draaide hij ergens achter de schermen wel de betere platen van de avond. Het begin en einde van zn set waren fantastisch, int midden was het wa eentonig zonder veel melodie, en redelijk hard voor zijn doen. Een minpunt was de pianobegeleiding, communication werd er helemaal door verkloot! Maar voor de rest was het prachtig. Spijtig was speentje om 06.20 al moe (nie erg ze), en zijn we het maar afgestapt, want blijkbaar was het laatste stuk ook megagoe met o.a. Southern Sun.
Vergeleken met TIC2, was de muziek zelfs beter denk ik, maar de show wat minder (wat ook nie het belangrijkste is). Da schilderij achter de dj-booth was er toch wel over vond ik, paste totaal niet bij zo'n concert.
Helemaal geen beta's gezien; wel redelijk wa Belgen en ongeloofelijk veel Duitsers !! Iedereen had er zin in, bijna niemand stond stil.
Kben echt blij dat ik geweest ben, heb me rot geamuseerd.
:eyes: dat mag ie meer doen :eyes: |
|
|
| FredNova |
al wat foto's van op d4m: http://interceptor.fotopic.net/c761090.html
beta's: Pooley, Sash, Freezel, Ei, FredNova...
Heb ook nog een schim gezien van iemand in BeTA tshirt
(kweet niet wie het was, toen ik het wou vragen zag ik hem niet meer tussen de 11000 andere aanwezigen) |
|
|
| pooley |
triestig jongen |
|
|
|
|