return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
speentje
hehe, dat is wel minder na zo'n zware nacht :toothless
The_G0dfather
quote:
Originally posted by TOR
er reden geen trams die zondagmorgen, dus dan maar een taxi genomen.. die zette ons aan het foute station af, lol. dan maar te voet van het ene naar het andere station gelopen, om niet nog es geld te moeten uitgeven. toch wel een uurtje op stap geweest, hehe.. na een hele nacht springen geen sinecure :o


tjoolders :p
Eagle`
ooh den haag lots of good memories about that one :p


anyhowzor, wa kost da armin only grapke eigelijk ?
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Eagle`
anyhowzor, wa kost da armin only grapke eigelijk ?


€ 38,25
+ hoeveel druppels wodka/whiskey je drinkt op die avond
speentje
wel nog veel geld, entree + openbaar vervoer + drank /eten

:eyes:
Pumaz
quote:
Originally posted by The_G0dfather
€ 38,25

Is da ni een beetje heel duur ? :o
The_G0dfather
http://www.ticketbox.nl/winkel/deta...event_id=568530
Joker666
I love Techno en Armin Only op dezelfde avond... mijn voorkeur gaat uit naar Armin Only... toch maar effe checken bij vrienden (is natuurlijk 10 Years I love Techno en vele zijn ook meer techno dan trance gericht :confused: )
Pheatus
Kevin? Gij gedacht wa da ge zou doen? Fuse of Ahoy?
Kan anders wel met auto gaan, en kunnen met paar mensen van de West-Vloanders afspreken hé ;). Der kunnen in totaal 3 tot 4 (als ge met 3 achteraan wilt zitten :p) mensen mee dan.
Push2005
quote:
Originally posted by Pheatus
Kevin? Gij gedacht wa da ge zou doen? Fuse of Ahoy?
Kan anders wel met auto gaan, en kunnen met paar mensen van de West-Vloanders afspreken hé ;). Der kunnen in totaal 3 tot 4 (als ge met 3 achteraan wilt zitten :p) mensen mee dan.


Wat een schoon gebaar; ik zou eventueel ook wel op de achterbank willen zitten :tongue2 ... of hadde et met die "andere mensen" nie op BETA's ;)

TOR
12 november is nog ver weg hé ;)

en mn voorkeur gaat naar I Love Techno tbh :)
Pheatus
quote:
Originally posted by TOR
12 november is nog ver weg hé ;)

en mn voorkeur gaat naar I Love Techno tbh :)


ondertussen ook al paar jaar geleden van mij, zou ook wel nog es willen gaan! Maar zoals je zegt, is idd nog ver weg ;). Spreken dan best nog es af.

Push2005, ge moogt gerust mee (waar woonde?) als het al gelijk is waar we naartoe gaan? :p

[edit: khad het over beta's natuurlijk ;)]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement