return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005
View this Thread in Original format
mrcanon
Zijn er soms mensen die graag naar Armin Only zouden gaan? Ik zou heel graag willen gaan, maar met de auto van mijn ouders mag ik niet tot ginder rijden. Met de trein is een optie, maar dan is het te bezien hoeveel het kost. Zijn er mensen die ook willen gaan en misschien een goed voorstel hebben?
Bomar
das ook toevallig, ik zag da nieuws ook nu pas op de site van Armin;
ik ga ZEKER!!!! (als ik een ticket krijg, want die zullen wel snel uitverkocht zijn)

en ik wil best rijden met den auto, of met trein, maakt nie uit
maar tduurt nog wel effie, we zullen nog wel wa afspreken dan
Phortastic
rijden met den train jong ;)
respect :)
Bomar
tis wel een week na trance energy in Belgie, dus kzal al wa geld moeten gaan sparen
BZRK
quote:
Originally posted by Bomar
tis wel een week na trance energy in Belgie, dus kzal al wa geld moeten gaan sparen


Vanwaar komt die info eigenlijk. 1 post hier in die andere thread zonder bronvermelding. I need more :)
Bomar
quote:
Originally posted by BZRK
Vanwaar komt die info eigenlijk. 1 post hier in die andere thread zonder bronvermelding. I need more :)


nu dat ge het zegt, op de site van Ethias Arena staat er dat de eroticabeurs al voor da weekend gepland is; en da duurt za en zo, dus ik denk nie dat ze alles zaterdagavond nog gaan afbreken voor trance energy om zondag weer op te bouwen

dus @cresto: uw informatie klopt nie :D
Bomar
quote:
Originally posted by Bomar
nu dat ge het zegt, op de site van Ethias Arena staat er dat de eroticabeurs al voor da weekend gepland is; en da duurt za en zo, dus ik denk nie dat ze alles zaterdagavond nog gaan afbreken voor trance energy om zondag weer op te bouwen

dus @cresto: uw informatie klopt nie :D


ik moet me verbeteren: da kan wel :D :D
die eroticabeurs zal dan wel in de grenslandhallen doorgaan, en trance energy in de ethiaszaal, sorry
Real
quote:
Originally posted by Bomar
ik moet me verbeteren: da kan wel :D :D
die eroticabeurs zal dan wel in de grenslandhallen doorgaan, en trance energy in de ethiaszaal, sorry

Of misschien combineren ze het gewoon.


Best Trance Energy ever. :toothless
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Best Trance Energy ever. :toothless


lol partyyyyyyyyy! :D
FredNova
quote:
Originally posted by BZRK
Vanwaar komt die info eigenlijk. 1 post hier in die andere thread zonder bronvermelding. I need more :)


Elof vertelde me gisteren over T-E op 5 nov in Ethias Arena, maar dat is nog niet zeker (vergunningen) => het gaat al snel een eigen leven leiden...

djcresto
quote:
Originally posted by FredNova
Elof vertelde me gisteren over T-E op 5 nov in Ethias Arena, maar dat is nog niet zeker (vergunningen) => het gaat al snel een eigen leven leiden...


tis dat, maar uiteindelijk is dat alleen maar extra reclame voor id&t. En de mensen spoilen is altijd wel fun. Het zou trouwens niet onlogisch zijn. TIC was vorig jaar op hetzelfde weekend. En id&t kan ook niet wachten tot Sensation om nog een evenement te organiseren.
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Bomar
nu dat ge het zegt, op de site van Ethias Arena staat er dat de eroticabeurs al voor da weekend gepland is; en da duurt za en zo, dus ik denk nie dat ze alles zaterdagavond nog gaan afbreken voor trance energy om zondag weer op te bouwen


Da was vorig jaar bij TIC ook, da's in de Grenslandhallen (al jaren overigens), dus Ethias zal nog wel vrij zijn
Laat maar komen, die TE in Hasselt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement